روش متفاوت آنجلینا جولی برای تربیت فرزندانش

منبع: سیمرغ

118

1399/2/25

10:36


روش متفاوت آنجلینا جولی برای تربیت فرزندانش

آنجلینا جولی بازیگر 44 ساله هالیوودی درباره نحوه تربیت کردن فرزندانش گفت

آنجلینا جولی فرزندانش را چطور تربیت می کند؟

آنجلینا جولی به تازگی درباره سبک تربیتی فرزندانش توضیح داده و گفته: نمی‌خواهم که بیش از اندازه مؤدّب باشند. آنجلینا جولی 44 ساله می‌گوید که نمی‌خواهد شش فرزندش: مدوکس ۱۷ ساله، پَکس ۱۵، زهرا ۱۳، شیلو ۱۲، و ویوین و ناکس دوقلو‌های ده ساله اش، ایده آل و کامل باشند.

او در مصاحبه رادیویی اخیرش گفت: بچه‌های من سرکشی جالب و عجیبی دارند، من نمی‌خواهم که آن‌ها بچه‌هایی باشند که مناسب رفتار می‌کنند و مناسب حرف می‌زنند فقط به خاطر اینکه من اینطور خواسته ام، این کار را بکن و آن کار را نکن، ... می‌خواهم که خودشان را پیدا کنند.

او می‌گوید: بسیاری از والدین تمام تلاش خود را برای تربیت فرزندانشان به کار می‌برند، اما در نهایت نمی‌توانند روی همه چیز تسلط داشته باشند و کار از دستشان در می‌رود به همین دلیل ما فقط از بچه‌ها می‌خواهیم تا درباره احساسات و یا چیز‌هایی که برایشان اتفاق می‌افتد با ما صحبت کنند.

او پرداختن به "حقیقت" را از موضوعات مورد علاقه بچه هایش عنوان کرد؛ چه کسی حقیقت را می‌گوید و یا حقیقت چیست. او گفت: فرزندانش درباره همه چیز مطالعه می‌کنند و فوق العاده باهوشند و او نیز گاهی از آن‌ها یاد می‌گیرد و می‌آموزد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو