توزیع ۴میلیون و ۷۰۰هزار غذای گرم در کشور

منبع: برترین ها

68

1399/2/25

17:28


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: تا کنون ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار غذای گرم با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: تا کنون ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار غذای گرم با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور امروز در مراسم سومین رزمایش مواسات و همدلی در خراسان رضوی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت لیالی قدر گفت: تا کنون ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است و پخت تمامی غذا‌ها و وعده‌های گرم غذایی با حضور کارشناسان وزارت بهداشت و درمان و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

او افزود: بیش از یک هزار و۳۰۰ آشپزخانه در ماه رمضان در سراسر کشور برای نیازمندان طبخ غذا انجام می‌دهند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور ادامه داد: سپاه پاسداران و بسیج با کمک خیرین ۲۰۰ هزار بسته غذایی، هر بسته به ارزش ۳۰۰ هزار تومان در اختیار نیازمندان قرار داده است، توزیع بسته‌ها با رعایت تکریم و در نیمه‌های شب انجام شده است تا کرامت و آبروی نیازمندان حفظ شود.

بختیاری بیان کرد: در خراسان رضوی با ریاست نماینده، ولی فقیه تا کنون ۱۵۰ هزار بسته غذایی و یک میلیون و ۱۰۰ هزار غذای گرم بین نیازمندان و اقشار محروم توزیع شده است.

او تصریح کرد: پس از کمک ۷۰ میلیارد تومانی به کمیته امداد، در همان روز ۵۰۰ هزار تومان به حساب هر یتیم واریز شد و این قدم بزرگ و ارزنده‌ای در حمایت از ایتام به شمار می‌رود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو