شکست سنگین «اتفاق» رشیدپور در جذب مخاطب

منبع: برترین ها

91

1399/2/26

05:14


برنامه «اتفاق» که شب‌های رمضان هرشب با اجرای #رضا_رشیدپور از شبکه سه سیما پخش می‌شود، ظاهرا شکست سنگینی در جذب مخاطب خورده است.

برترین‌ها: برنامه «اتفاق» که شب‌های رمضان هرشب با اجرای #رضا_رشیدپور از شبکه سه سیما پخش می‌شود، ظاهرا شکست سنگینی در جذب مخاطب خورده است.

این برنامه با گذشت بیش از ۱۵قسمت هنوز هیچ بازخورد جدی در فضای مجازی نیافته و طبق آمار بازدید تلوبیون، با وجود دکور گران‌قیمت و دستمزد نجومی رشیدپور، با اقبالی بسیار کمتر از برنامه‌های معمولی و ارزان‌قیمت تلویزیون روبه‌رو شده؛ به عبارت دیگر شکست سنگین رشیدپور در جذب مخاطب.

هر قسمت‌ از «اتفاق» در تلوبیون به طور میانگین ۶۰۰_۷۰۰ بازدید دارد (با روند نزولی که حالا به کمتر از ۵۰۰ رسیده است) درحالیکه در بین برنامه‌های رمضان هر قسمت از برنامه «دعوت» شبکه یک میانگین بیش از ۴۰۰۰ بازدید، «مثل ماه» شبکه سه بیش ۱۵۰۰ بازدید و «زندگی پس از زندگی» شبکه چهار در هر قسمت بیش از ۲۰هزار بار تماشا شده؛ در صورتیکه برآورد تولید هر قسمت از این برنامه‌ها بسیار کمتر از دستمزد یک شب اجرای رشیدپور است.

«اتفاق» یکی از برنامه‌های گران‌قیمت رسانه ملی است که یکی از به‌اصطلاح‌ مجری‌ستاره‌ها آن را اجرا می‌کند، اما تعداد بیننده آن قابل‌قیاس با برنامه‌های هم‌قیمت خود نیست؛ اتفاق حدود ۶۰۰ بار بازدید در هر قسمت دارد، در حالیکه «دورهمی» بیش از ۲۰هزار بار در تلوبیون تماشا می‌شود و هر قسمت از «عصر جدید» تا زمانی که روی آنتن بود بین ۳۰_۴۰ هزاربار دیده می‌شد.

اینکه یک برنامه گفتگومحور کم‌خرج، اما با ایده جذاب مثل مرگ در شبکه چهار می‌تواند بیش از ۴۰برابر برنامه پرخرج رشیدپور ( آن هم در باکس پرمخاطب شبکه ۳) دیده شود خبر خوبی است که نشان می‌دهد همچنان ایده‌های جذاب بسیار بیشتر از مجریان پرحاشیه در جذب مخاطب موثرند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو