جریمه سنگین بخاطر رانندگی زلاتان ابراهیموویچ با ماشین فوق لاکچری اش

منبع: سیمرغ

189

1399/2/26

08:14


جریمه سنگین بخاطر رانندگی زلاتان ابراهیموویچ با ماشین فوق لاکچری اش

زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلان باید به دلیل تردد با ماشین گرانقیمت خود در خیابان های استکهلم، منتظر یک جریمه سنگین باشد

عاقبت رانندگی زلاتان با فِراری 1.6 میلیون یوریی

یک حاشیه جدید برای زلاتان در خارج از مستطیل سبز. پس از اینکه مجسمه زلاتان در مالمو به دلیل خرید سهام مالکیت باشگاه هامبری(رقیب اف سی مالمو) تخریب شد، حالا یک اتفاق حاشیه ای جدید برای زلاتان در سوئد رخ داده است.

اکتبر 2019 و به مناسبت تولد 38 سالگی زلاتان، او اقدام به خرید ماشین "فِراری مونتزا اس پی 2" به ارزش 1.6 میلیون یورو کرد و ترجیح داد ماشین را در محل اقامتش در استکهلم نگهداری کند. او این قضیه را در صفحه اینستاگرام خود نیز برای هوادارانش به اشتراک گذاشته بود.

پس از تعطیلی رقابت های فوتبال سری آ به دلیل شیوع کرونا، زلاتان به سوئد برگشت و چند بار با ماشین مورد علاقه اش اقدام به رانندگی در خیابان های استکهلم کرد. حرکتی که حالا برای او دردسر ساز شده است.

مشکل اینجاست که زلاتان فراموش کرده بود تا فراری 1.6 میلیون یورویی خود را در سوئد به ثبت برساند و در واقع مجوز تردد با این اتوموبیل را نداشت.

این مساله می تواند برای او جریمه ای سنگین در پی داشته باشد.

میکائیل اندرسون مسئول آژانس حمل و نقل سوئد در این رابطه می گوید:« از 30 مارس، مجوز تردد ماشین زلاتان در سوئد منقضی شده و او تنها می تواند در  شعاع چند کیلومتری تا نزدیکترین مرکز بازرسی رانندگی کند.»

نکته قابل توجه اینجاست که از ماشین زلاتان در دنیا تنها 499 نمونه وجود دارد. زلاتان عاشق ماشین های گران قیمت و لوکس است و البته با توجه به درآمد بالای 25 میلیون یورویی او در سال، خرید چنین اتوموبیل هایی، کار دشواری به نظر نمی رسد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو