مدل مانتو آبشاری زیبا و جدید برای تیپ های تابستانی جذاب

مدل مانتو آبشاری زیبا و جدید برای تیپ های تابستانی جذاب


منبع: آرگا

775

1399/2/26

14:11


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل مانتو آبشاری زنانه و دخترانه آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مانتوی آبشاری از انواع طرح های خاص و متفاوت مانتو است و اگر شما تمایل دارید استایلی زیبا و جذاب داشته باشید بهتر است این طرح مانتو را برای پوشیدن در مکان های مختلف انتخاب نمایید.

مدل مانتو آبشاری زنانه و دخترانه

مانتو از انواع لباس های کاربردی برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود که در انواع مدل های مختلف موجود می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها طرحی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل های مانتوی آبشاری را پیش رو خواهید داشت.

مانتوی آبشاری

طرح مانتوی آبشاری

مانتوهای آبشاری از انواع مدل مانتوهای جلو باز هستند و اغلب خانم ها و دختران جوان تمایل دارند از این طرح مانتوها در مکان های مختلف استفاده نمایند.

مانتوهای آبشاری در انواع رنگ های تیره و روشن و طرح های ساده و مجلسی موجود می باشند و شما می توانید از بین آن ها مانتویی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب کنید همچنین این طرح مانتوها بسیار راحت و جذاب می باشند و شما می توانید آن ها را با شومیز و زیر سارافونی و بلوز و … ست کنید و استایلی متفاوت را برای خودتان ایجاد نمایید.

این مدل مانتوها به صورت طرح های کوتاه و بلند دوخته می شوند و شما می توانید با توجه به اندازه قد خود اندازه ای مناسب را برای قد مانتو انتخاب کنید. خانم های قد بلند و خانم ها با اندازه قد متوسط بهتر است مانتوها با اندازه متوسط یا بلند را برای پوشیدن انتخاب کنند همچنین مانتو های کوتاه و مانتوها با اندازه قد متوسط برای خانم های کوتاه قد انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

اگر تمایل دارید استایلی منحصر به فرد داشته باشید بهتر است مانتوهای آبشاری را با شلوارهای لگ و چسبان یا با شلوارهای جین و گشاد بشویید همچنین می توانید با توجه به موقعیت خود این طرح مانتو را با کفش اسپرت یا پاشنه بلند ست کنید.

مانتوی مجلسی آبشاری

مانتوی مجلسی آبشاری

مانتوی طرح دار و آبشاری

مدل مانتوی دخترانه آبشاری

مانتوی ساده آبشاری

مانتوی ساده دخترانه

مانتوی زنانه آبشاری

مانتوی بلند زنانه

مانتوی بلند آبشاری

طرح مانتوی آبشاری و ساده

مانتوی ساده آبشاری

مانتوی زنانه ساده

مانتو دو رنگ آبشاری

مانتوی دو رنگ آبشاری

مانتوی بلند مجلسی

مانتوی زنانه بلند

مدل مانتوی مجلسی

مانتوی شیک آبشاری

مانتوی شیک مجلسی

مانتوی طوسی روشن

مانتوی زنانه آبشاری

طرح مانتوی مجلسی زنانه

مانتوی زنانه آبشاری

مانتوی کوتاه مجلسی

مدل مانتوی قرمز آبشاری

مانتوی قرمز مجلسی

مانتوی مشکی زنانه

مانتوی زنانه مشکی

مانتوی زرد آبشاری

مانتوی کوتاه و زرد یقه آبشاری

مانتوی دخترانه آبشاری

مدل مانتوی دخترانه کوتاه

مانتوی ساده زنانه

مانتوی کوتاه و ساده

مانتوی ساده آبشاری

طرح مانتوی زنانه

مانتوی زنانه آبشاری

مانتوی شیک دخترانه

مانتوی زنانه بلند

مانتوی پاییزه آبشاری

در این مطلب با انواع طرح های مانتو آبشاری در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی بودیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتویی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو