عکس های انواع مدل زبرا پذیرایی شیک و کاربردی

عکس های انواع مدل زبرا پذیرایی شیک و کاربردی


منبع: دکوراسیون

719

1399/2/26

18:59


مدل زبرا پذیرایی

پرده زبرا از انواع پرده های کرکره ای افقی می باشد که در طراحی آن از پارچه استفاده می شود و این نوع پرده دارای ساختاری دو لایه است و اگر شما طرح پارچه و رنگ پرده را بدرستی انتخاب نمایید می توانید از آن در بخش های مختلف منزل نظیر سالن پذیرایی و اتاق نشیمن و آشپزخانه و اتاق خواب استفاده نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل پرده زبرا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه تان مطابقت و همخوانی داشته باشند.

مدل زبرا پذیرایی با طرح و رنگ متنوع

پرده تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل دارد از این رو امروزه پرده ها در انواع طرح های مختلف نظیر پرده زبرا، پرده کرکره ای، پرده سلطنتی و … تولید شده اند و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل و سلیقه شخصی تان از بین آن ها پرده ای مناسب را انتخاب نمایید.

مدل زبرا پذیرایی

طرح های پرده زبرا مخصوص پذیرایی

نوع پارچه ای که برای پرده زبرا پذیرایی انتخاب می شود بهتر است لاکچری و خاص باشد و اگر پنجره های پذیرایی شما نورگیر و جنوبی هستند می توانید جنس پارچه پرده را ضخیم انتخاب نمایید تا در طول روز بتوانید نور را کنترل نمایید همچنین می توانید در طراحی این نوع پرده از ترکیب پارچه های ضخیم و نازک استفاده نمایید و در طول روز نوری ملایم را در فضای منزل تان ایجاد کنید.

پرده زبرا در انواع مدل های طرح دار و ساده و گلدار موجود می باشد که شما می توانید با توجه به طرح و رنگ سایر وسایل موجود در دکوراسیون منزل تان برای انتخاب مدل این پرده تصمیم گیری نمایید.

اجرای دکوراسیون داخلی

اگر از وسایل طرح دار در سالن پذیرایی استفاده کرده اید بهتر است پرده زبرا ساده را برای پوشاندن پنجره ها انتخاب نمایید همچنین پرده های زبرا گلدار و طرح دار برای پذیرایی با دکوراسیون ساده انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند. پرده زبرا گلدار و گلدوزی شده نیز دارای طرحی خاص می باشد و می تواند فضای دکوراسیون پذیرایی را خاص و متفاوت تر نشان دهد.

پرده ساده مخصوص پذیرایی

مدل پرده مدرن

پرده زبرا جدید

مدل پرده طرح دار

پرده ساده مخصوص پذیرایی

پرده ساده زبرا

پرده طرح دار زبرا

پرده شیک

پرده زبرا برای پذیرایی

پرده زبرا خاص

پرده زبرا پذیرایی

مدل زبرا پذیرایی ساده و شیک

پرده زبرا شیک

مدل زبرا برای سالن پذیرایی

اگر شما تمایل دارید از پرده زبرا در سالن پذیرایی استفاده کنید و در عین حال نیز به پرده های پارچه ای نیز علاقه مند می باشید بهتر است از تلفیق این دو پرده برای تزیین پذیرایی استفاده نمایید.

پرده زبرا دارای نصب ساده ای می باشد و شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را نصب نمایید همچنین برای تمیز کردن پرده زبرا می توانید آن را به کمک جاروبرقی گردگیری کنید و در صورت لکه شدن پارچه پرده نیز باید یک پارچه را به مقداری شوینده آغشته نمایید و به آرامی روی لکه ها بکشید.

زبرا پذیرایی

پرده زبرا طرح دار

پرده زبرا ساده

پرده زبرا ساده

زبرا پذیرایی

پرده زبرا رنگ تیره

زبرا مخصوص پذیرایی

زبرا پذیرایی شیک

زبرا طرح دار

پرده زبرا گلدوزی شده

پرده زبرا زیبا

در این مطلب با انواع مدل زبرا پذیرایی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه تان همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها پرده ای خوشرنگ و زیبا را انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو