آشنایی با بیوگرافی سامان مقدم و نگاهی به کارنامه هنری وی

آشنایی با بیوگرافی سامان مقدم و نگاهی به کارنامه هنری وی


منبع: آرگا

114

1399/2/26

21:41


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی سامان مقدم کارگردان معروف و سرشناس اهل ایران همراه با تصاویر جذاب و دیدنی وی را تهیه و گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد.

سامان مقدم فیلم نامه نویس، تهیه کننده و کارگردان معروف و سرشناس کشورمان می باشد. این هنرمند ایرانی فعالیت خود را در سال  ۱۳۷۰ در سن ۲۳ سالگی با دستیار کارگردانی فیلم سینمایی ردپای گرگ با کارگردانی مسعود کیمیایی آغاز نمود و تا کنون در این عرصه مشغول می باشد. از مهم ترین آثار شاخص وی می توان به کارگردانی سریال های دیوار به دیوار ۱ و ۲، قلب یخی و فیلم نهنگ عنبر اشاره کرد. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی سامان مقدم همراه با تصاویر زیبا و کارنامه هنری وی آشنا شوید.

بیوگرافی سامان مقدم همراه با تصاویر جدید و زیبا وی

سامان مقدم تهیه کننده، فیلم نامه نویس و کارگردان مشهور و معروف کشورمان متولد سال ۱۳۴۷ که هم اکنون وی ۵۲ سال سن دارد و در تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل رشته سینما از مجتمع آموزشی سینما است.

زندگینامه جامع سامان مقدم

این هنرمند توانا فعالیت حرفه ای کارگردانی و نویسندگی خود را در سال ۱۳۷۷ در سن ۳۰ سالگی با فیلم سینمایی “سیاوش” آغاز نمود. همکاری با بازیگرانی چون رامین راستاد، هدیه تهرانی، علی قربان زاده، رحمان باقریان و مهدی خیامی تجربه خوبی برای او محسوب شد. سپس در سال ۷۹ دومین فیلم سینمایی خود را به نام “پارتی” ساخت.

بیوگرافی سامان مقدم + عکس

زندگینامه جامع سامان مقدم کارگردان معروف ایرانی

زندگینامه جالب و خواندنی سامان مقدم

گالری شخصی و جدید سامان مقدم

زندگینامه جالب سامان مقدم

عکس زیبا و جالب سامان مقدم در کنار علی قربان زاده

بیوگرافی سامان مقدم و همسرش

این هنرمند در سال ۱۳۸۶ در سن ۳۶ سالگی توانست اولین فعالیت تلویزیونی خود را با سریال “پریدخت” آغاز کرد. تا اینکه ایشان دی سال ۱۳۹۶ سریال دیوار به دیوار را کارگردانی نمود. وی برای این سریال توانست مخاطبان بسیاری را به سمت خود جلب کند. همکاری وی در این سریال در کنار هنرمندانی همچون آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، محمدعلی شادمان، وشیکا آسایش، حسن زارعی، رویا تیموریان، گوهر خیر اندیش و امیر مهدی ژوله توانست سطح کاری سامان را تغییر بدهد. وی علاوه بر دیوار به دیوار توانست در سال ۱۳۹۷ در سن ۵۰ سالگی سریال دیوار به دیوار ۲ را نیز کارگردانی کند. در این سریال با بازیگرانی چون فرهاد آئیش، علی قربان زاده، میترا حجار، سام نوری، رضا ناجی و… همکاری نمود.

زندگینامه خواندنی سامان مقدم

آلبوم شخصی و زیبا سامان مقدم نویسنده و کارگردان ایرانی

بیوگرافی سامان مقدم + عکس

عکس زیبا مهسا طهماسبی، آزاده صمدی و سامان مقدم

زندگینامه خواندنی و کامل سامان مقدم

عکس دونفره سامان مقدم و رضا عطاران

شرح حال سامان مقدم + عکس

چهره زیبا و خندان سامان مقدم

بیوگرافی سامان مقدم + عکس

عکس جالب سامان مقدم و امیر حسین رستمی

زندگینامه جالب و زیبا سامان مقدم

عکس پرویز پرستویی در کنار سامان مقدم

بیوگرافی سامان مقدم + گالری

خوب است بدانید که سامان مقدم علاوه بر کارگردانی به عنوان نویسنده، دستیار کارگردان، تهیه کننده، برنامه ریزی و بازیگر در تلویزیون و سینما فعالیت داشته است. از کار های مهم وی در زمینه تهیه کنندگی می توان به برنامه گاراژ ۸۸۸، فیلم یک عاشقانه ساده، نهنگ عنبر ۱ و ۲، سلکشن رویا اشاره کرد.

بیوگرافی سامان مقدم+ عکس های جدید و شخصی

حسن زارعی، گوهر خیر اندیش و سامان مقدم در سریال دیوار به دیوار

شرح زندگی سامان مقدم

زندگینامه کامل و خواندنی سامان مقدم کارگردان و تهیه کننده کشورمان

تاریخچه زندگی سامان مقدم + عکس های جالب

عکس خاص و متفاوت سامان مقدم نویسنده کشورمان

زندگینامه سامان مقدم کارگردان سرشناس ایرانی

کارنامه هنری سامان مقدم

مجموعه تلویزیونی سامان مقدم

همراز در سال ۱۳۸۱، پریدخت در سال ۱۳۸۶، شمس العماره در سال ۱۳۸۸، قلب یخی (فصل سوم) در سال ۱۳۹۱، دیوار به دیوار در سال ۱۳۹۶، دیوار به دیوار ۲ در سال ۱۳۹۷

زندگینامه سامان مقدم کارگردان معروف ایرانی

فیلم های سینمایی سامان مقدم

ساوش در سال ۱۳۷۷ (کارگردان و نویسنده)، پارتی در سال ۱۳۷۹ (کارگردان و نویسنده)، مکس در سال ۱۳۸۳ (کارگردان)، کافه ستاره در سال ۱۳۸۳ ( کارگردان)، پاگت در سال ۱۳۸۶ (کارگردان)، صد سال به این سال ها در سال ۱۳۸۶ ( کارگردان و نویسنده)، یک عاشقانه ساده در سال ۱۳۹۰ (کارگردان و تهیه کننده)، نهنگ عنبر در سال ۱۳۹۳ ( کارگردان و تهیه کننده)، نهنگ عنبر ۲ در سال ۱۳۹۵ ( کارگردان، نویسنده، تهیه کننده)

          

تاریخچه زندگی سامان مقدم + تصاویر شخصی

آلبوم شیک و شخصی سامان مقدم

شناخت بیشتر با بیوگرافی سامان مقدم

عکس زیبا و جالب سامان مقدم به همراه ویشکا آسایش

آشنایی با زندگینامه سامان مقدم

عکس های اینستاگرامی سامان مقدم

بیوگرافی خواندنی سامان مقدم

امیدواریم از خواندن بیوگرافی سامان مقدم کارگردان و نویسنده مشهور و محبوب کشورمان و از تماشای تصاویر جدید و زیبا وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو