در ماه اول بارداری چه بخوریم تا جنین پسر شود؟

منبع: مینویسم

157

1399/2/27

13:06


در ماه اول بارداری چه بخوریم تا جنین پسر شود؟

بهترین روش سرمایه گذاری برای کودکان

با توجه به اصول علمی، رژیم غذایی شما نقش مهمی در تعیین جنسیت فرزند دارد. علاوه بر اینکه رژیم غذایی در دوران بارداری باید سالم و مناسب باشد، برخی غذاها نیز وجود دارند که باید در ماه اول بارداری بخورید تا جنین پسر شود. برای اطلاع از اینکه در ماه اول بارداری چه بخوریم تا جنین پسر شود، با ما در مینویسم همراه شوید.

برخی از این غذاها شامل ماکارونی، ماهی، شکلات، گوشت، سبزیجات و کافئین هستند. اگرچه برخی از این مواد غذایی ممکن است کالری بالایی داشته باشند اما بسیار قلیایی هستند. برای جلوگیری از افزایش وزن باید از این مواد غذایی در حد اعتدال استفاده کرد.

در ماه اول بارداری چه بخوریم فرزندمان پسر شود؟

برای پسر دار شدن باید رژیم غنی از مواد قلیایی داشته باشید.

برخی غذاها مانند موز و گوشت قرمز وجود دارد که حاوی مقدار زیادی سدیم و پتاسیم است و به قلیایی نگه داشتن سطح pH کمک می کند که برای داشتن فرزند پسر لازم است. در زیر لیست مواد غذایی که باید در ماه اول بارداری مصرف کنید تا جنین پسر شود، آورده شده است.

خوردن سیب در ماه اول بارداری

خوردن سیب علاوه بر اینکه برای تقویت سلامت عمومی فرد بسیار عالی است، برای به دنیا آوردن جنین پسر نیز مفید است. سیب یک جایگزین سالم برای میان وعده های شیرین محسوب می شود زیرا از نظر مواد مغذی غنی تر است. ۱۰۰ گرم سیب می تواند حداکثر ۱۵۹ میلی گرم پتاسیم ، ۸ میلی گرم ویتامین C و ۷۳ میلی گرم ویتامین A را تأمین کند. همه این مواد مغذی شناخته شده برای پسر دار شدن مفید هستند. بنابراین سعی کنید سیب را در منوی روزانه خود بگنجانید و آنها را تازه و با پوست میل کنید تا شانس به دنیا آوردن فرزند پسر را افزایش دهید.

همچنین بخوانید: تغذیه دوران بارداری برای افزایش هوش جنین شامل چه مواد غذایی است؟

خوردن گوشت قرمز در ماه اول بارداری

گوشت قرمز در بین مواد غذایی قرار دارد که باید به طور منظم برای احتمال ابتلا به بارداری نوزاد پسر از آن استفاده کنید. بنابراین اگر به دنبال راه های طبیعی برای پسر دار شدن هستید، مصرف گوشت قرمز به ویژه به صورت استیک یک راه حل در دسترس و خوشمزه است. یک وعده گوشت گوساله حاوی مقادیر بسیار زیادی ویتامین B، به طور عمده B6 و B12 و همچنین روی ، سدیم و پتاسیم است.

با این حال، با توجه به اینکه گوشت قرمز – صرف نظر از طرز تهیه آن – یک غذای اسیدی است، شما باید مصرف آن را به یک یا دو وعده در هفته محدود کنید، زیرا یک محیط داخلی بسیار اسیدی شانس ابتلا به بارداری فرزند پسر را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. همچنین از خوردن این غذا در ترکیب با غذاهای پر کربوهیدرات پرهیز کنید، زیرا هضم آن برای معده سخت شده و اثرات ناخوشایند از مزایای آن فراتر خواهد رفت.

خوردن آووکادو در ماه اول بارداری

علاوه بر تهیه مواد مغذی مهم، آووکادو همچنین مقدار کالری بالایی را تضمین می کند. بنابراین این میوه می تواند علاوه بر تهیه مواد مغذی، برای ابتلا به بارداری نوزاد پسر به رژیم غذایی اضافه شود. با این حال آووکادو نباید بیش از حد مصرف شود زیرا حاوی مقادیر بسیار زیادی چربی است و می تواند در طولانی مدت سبب اضافه وزن شود.

یک فنجان آووکادو حداقل ۷۵۷ میلی گرم پتاسیم و همچنین مقادیر مهم ویتامین های B ، A و C را در اختیار شما قرار می دهد که تمام این مواد مغذی در بین مهمترین مواد برای داشتن جنین پسر در بارداری است.

خوردن تخمه کدو تنبل در ماه اول بارداری

تخمه کدو تنبل سرشار از اسیدهای چرب مانند امگا ۳ و روی است که برای عملکرد سیستم قلبی عروقی شما به طور عادی ضروری است. از آنجا که با خوردن تخمه کدو تنبل خون شما در بدن بهتر جریان می یابد، سیستم تولید مثل شما بهتر عمل می کند زیرا اندام های جنسی اکسیژن و مواد مغذی بیشتری دریافت می کنند.

مردانی که تخمه کدو تنبل می خورند منجر به تولید سالم تر اسپرم آنها می شود. در خانم ها با خوردن تخمه کدو تنبل ، محیط داخلی برای داشتن جنین پسر ایجاد می شود . نکته دیگری که باید در نظر بگیریم این است که روی بهترین ماده معدنی برای احتمال داشتن فرزند پسر محسوب می شود. تخم کتان و بادام نیز از نظر ارزش غذایی مشابه تخمه کدو تنبل هستند، بنابراین برای داشتن فرزند پسر این موارد را در ماه اول بارداری به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

خوردن ترشیجات در ماه اول بارداری

هوس ترشیجات غالبا با بارداری همراه هستند و تصور می شود زنی که تمایل به ترشی دارد، پسر دار خواهد داشت. این حقیقت وجود دارد زیرا ترشی حاوی مقادیر زیادی از سدیم است. این یک واقعیت شناخته شده است که وقتی شما غذای شور می خورید، احتمال بالاتری برای ابتلا به بارداری نوزاد پسر خواهید داشت. هنگامی که هر هفته چند وعده ترشی را به وعده های غذایی خود اضافه کنید، می توانید ترکیب مایعات بدن خود را در ماه اول بارداری کمی تغییر دهید که باعث شود جنسیت فرزند شما پسر شود.

همچنین بخوانید: آیا مصرف قهوه در دوران بارداری مضر است؟

جمع بندی

برخی از علوم برای پشتیبانی از این تئوری وجود دارد که زنانی که کالری بیشتری در رژیم های غذایی خود دارند، با احتمال بیشتری پسر دار می شوند. با این حال هیچ تضمینی وجود ندارد که اگر شما در رژیم غذایی قبل و حین بارداری از اصول خاصی پیروی کنید فرزند شما حتما مطابق میل شما پسر یا دختر شود. به طور کلی جنسیت نوزاد نباید خیلی مهم تلقی شود زیرا هر نوزاد هدیه ای از طرف خداوند است.

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو