آرایش چشم روباهی (fox eye)، ترند آرایشی 2020

آرایش چشم روباهی (fox eye)، ترند آرایشی 2020


منبع: زیبامون

1,250

1399/2/27

20:46


در این بخش از زیبامون با آرایش چشم روباهی (Fox Eye) که یکی از ترندهای آرایشی پرطرفدار در سال 2020 هت آشنا می شوید. با ما همراه باشید.

آرایش چشم روباهی (fox eye)، ترند آرایشی 2020

همیشه با شروع سال یا فصل جدید، ترندهای جدیدی هم برای آرایش و هم برای سبک و استایل معرفی میشه که خوب برخی از این ترندها خیلی زود معروف و پرطرفدار میشن و علاوه بر مدل ها و سلبریتی ها افراد عادی هم تمایل دارند از این ترندها استفاده کرده و خودشون رو با روند سال همگام کنند!

اجازه بدید ترند آرایشی سال 2020 رو به شما معرفی کنیم: آرایش چشم روباهی یا fox eye یکی از ترندهای پرطرفداری هست که در سال 2020 ترند شده و سوپر مدل هایی مانند کندال جنر (Kendall Jenner) و بلا حدید (Bella Hadid) این سبک از آرایش رو خیلی بیشتر از سایرین به کار برده و معرفی کردند.

در این سبک از آرایش، چشم ها حالت کشیده و زاویه دار پیدا میکنن به گونه ای که انتهای چشم به سمت بالا کشیده میشه و ظاهر فوق العاده جذابی رو برای چشم ها به وجود میاره.

اگه شما هم به این ترند جدید علاقه مند هستید و تمایل دارید چشم هاتون رو به سبک روباهی آرایش کنید، حتما این بخش از زیبامون دات کام رو تا انتها ببینید و با تمام نکاتی که باید برای آرایش چشم، ابرو و مژه ها برای آرایش چشم روباه بدونید، آشنا بشید و بعد به راحتی این مدل از آرایش رو چشم های خود امتحان کنید!

 

آرایش چشم روباهی با خط چشم و ظاهر خطی

آرایش چشم روباهی هم درست شبیه به خط چشم دنباله دار کلاسیک، قسمت بیرونی چشم رو کشیده تر و بلندتر نشون میده و همچنن با کشیدن خط زاویه دار در قسمت داخلی چشم، ظاهری دراماتیک برای چشم ها ایجاد میشه و چیزی شبیه به چشم روباه رو ایجاد میکنه. 

یکی از ویژگی های اصلی آرایش چشم روباهی این هست که عرض خط چشم باید در امتداد خط مژه بوده و بسیار نازک و حتی محو باشه و تا قسمت مرکزی چشم هم همین حالت (یعنی خط چشم دقیقا روی خط مژه باشه) امتداد پیدا کنه و سپس هنگام رسیدن به گوشه خارجی چشم، یک دنباله زاویه دار، بلند، ضخیم و به سمت بالا برای خط چشم ایجاد بشه. در واقع ساده ترین راه برای کشیدن خط چشم روباهی، استفاده از خط چشم مایع با براش خیلی نازک هست.

 

آرایش چشم روباهی دخترونه

تصویر یک (آرایش چشم روباهی دخترونه)

 

در این سبک از ارایش، تاکید بر روی گوشه خارجی و گوشه داخلی چشم بوده و همین موضوع باعث میشه تا چشم ها فوق العاده کشیده تر دیده بشن و زیبایی متفاوت و خاصی رو برای چشم ها به وجود میاره.

از بین سوپر مدل ها و سلبریتی هایی که با عنوان ملکه آرایش چشم روباه شناخته شده اند میشه به جی جی حدید، بلا حدید و کندال جنر اشاره کرد.

 

چگونه آرایش چشم روباهی داشته باشیم؟

برای کشیدن خط چشم روباهی بهتره که از خط چشم مایع و براش نازک و ظریف استفاده کنید. زیرا با استفاده از این ابزار آرایشی میتونید خیلی راحت تر خطوط ظریف بکشید!

برای شروع بهتره کشیدن خط چشم رو از گوشه داخلی چشم شروع کنید. ابتدا با خط چشم مشکی و باریک، گوشه داخلی چشم رو به شکل زاویه دار بکشید. در مرحله بعدی، یک خط باریک، بلند و به سمت بالا در گوشه خارجی چشم بکشید این خط رو به شکل مثلثی تا نزدیکی یک سوم داخلی پلک ادامه بدید و قسمتی مثلثی رو با خط چشم،پر کنید تا حالت تیره و زیبایی در گوشه خارجی چشم ایجاد بشه. برای جذاب تر شدن خط چشم میتونید خطی بسیار باریک و ظریف رو هم در امتداد خط مژه بکشید تا خط چشم از گوشه داخلی تا گوشه خارجی چشم ادامه داشته باشه.

برای اینکه این خط چشم ظاهر زیباتر و ظریف تری پیدا کنه، میتونید با یک گوش پاک کن که قسمت بالایی تیز داره و مقداری میسلار واتر، اطراف خط چشمی که کشیده اید رو تمیز کنید تا ظاهر جذاب تر و تمیزتری برای آرایش چشم روباهی شما ایجاد بشه.

 

آرایش چشم روباهی صدف بیوتی

تصویر دو (آرایش چشم روباهی صدف بیوتی)

 

نکته اصلی این مدل آرایش چشم، مشخص کردن و زاویه دار کردن گوشه داخلی چشم و همچنین گوشه خارجی چشم با خط چشم مشکی هست تا حالت کشیده و بلندی برای چشم ها ایجاد کنه و توهمی شبیه به چشم روباه رو براتون به وجود بیاره!

 

حتما بخوانید: آموزش تصویری کشیدن خط چشم گربه ای به شکل حرفه ای

 

نکات آرایش چشم روباهی برای مدل های مختلف چشم

برای اینکه آرایش چشم روباهی فوق العاده زیبا و جذاب باشه، باید این آرایش رو مطابق با مدل و حالت چشم های خودتون انجام بدید تا زیبایی خط چشم بهتر و بیشتر دیده بشه.

 

آرایش چشم روباهی برای چشم ها با پلک افتاده

اگر چشم هایی با پلک افتاده دارید (hooded eye) باید یک خط خیلی نازک رو در امتدا خط مژه بالایی بکشید و سپس قسمت بیرونی خط چشم رو ضخیم کرده و به سمت بالا ادامه بدید.

 

خط چشم روباهی

تصویر سه (خط چشم روباهی)

 

آرایش چشم روباهی برای چشم های گرد

اگر چشم هاتون گرد (round eye) هست باید خط چشم رو از گوشه داخلی چشم به شکل نازک شروع کرده و به تدریج ضخامت خط چشم رو در امتداد خط مژه افزایش بدید و در نهایت قسمت بیرونی خط چشم رو ضخیم تر کرده و به سمت بالا ادامه بدید.

 

آرایش چشم روباهی برای چشم های بادامی

اگر چشم هاتون حالت بادامی شکل (almond-shaped eye) داره باید خط چشم رو کمی قبل از انتهای چشم شروع کنید و به شکل صاف ادامه بدید تا ظاهر طبیعی تر و نرم تری برای چشم هاتون به وجود بیاد و یک آرایش چشم روباهی جذاب داشته باشید.

 

حتما بخوانید: آموزش کشیدن خط چشم دنباله دار برای انواع چشم + عکس

 

آرایش چشم روباهی ملایم و جذاب

اگرچه آرایش چشم روباهی نوعی ارایش چشم هست که بر روی استفاده از خط چشم مشخص و واضح تاکید داره اما شما می تونید این سبک از ارایش رو مطابق با نظر و خواسته خودتون کمی تغییر بدید و ظاهر ملایم تر و در عین حال جذابی رو برای این مدل آرایش چشم به وجود بیارید.

برای داشتن یک آرایش چشم روباهی ملایم و اسموکی میتونید از پودرهای مشکی یا سایه چشم استفاده کنید. 

 

روش آرایش چشم روباهی با استفاده از سایه چشم

ابتدا یک سایه چشم که دو سایه تیره تر از رنگ پوستتون هست رو تهیه و آماده کنید. این سایه چشم رو بر روی بالای چین پلک (قسمتی که بعد از باز کردن چشم یک چین یا خط ایجاد میشه) بزنید تا عمق یا سایه ملایمی در بالای چشم ها ایجاد بشه. سپس مقداری از سایه چشم دارای رنگ روشن رو به قسمت داخلی چشم ها بزنید تا چشم ها باز تر و درشت تر به نظر برسند. تا اینجای کار شما سایه پایه رو بر روی پلک زده اید.

در مرحله بعدی با استفاده از یک سایه چشم تیره تر و یک برس سر صاف و مسطح، حالت دنباله دار و کشیده ای رو برای قسمت بیرونی چشم بکشید. در مرحله بعدی باید قسمت داخلی چشم رو هم با سایه تیره و به شکل زاویه دار بکشید تا حالت چشم روباهی جذابی برای چشم هاتون به وجود بیاد.

 

خط چشم روباهی اسموکی و ملایم بلا حدید

تصویر چهار (خط چشم روباهی اسموکی و ملایم بلا حدید)

 

البته شما میتونید این کار رو با مداد چشم هم انجام بدید و خوب استفاده از مداد چشم خیلی اسون تر هست و نتیجه خوبی رو هم به همراه داره. بهتره قبل از شروع این آرایش پلک ها رو با استفاده از پرایمر چشم آماده کنید و در نهایت با استفاده از اسپری فیکس کننده آرایش، ماندگاری این سبک از آرایش چشم رو افزایش بدید.

 

حتما بخوانید: راهنمای انتخاب مژه مصنوعی براساس شکل چشم ها

 

مدل ابرو مناسب برای آرایش چشم روباهی

اگر ویدئوهای مربوط به آرایش چشم روباهی رو دیده باشید، متوجه خواهید شد که مدل ابروها برای این سبک از ارایش چشم معمولا قوس نداره و انتهای ابرو هم به سمت بالا کشیده میشه. برای اینکه بتونید این سبک از مدل ابرو رو ایجاد کنید شاید در نگاه اول به نظرتون برسه که باید انتها یا دم ابرو رو اصلاح کنید تا بتونید خیلی راحت تر ابروها رو به سمت بالا حالت بدید.

اما یک پیشنهاد بهتر و راحت تر هم برای این موضوع وجود داره. شما باید آرایش ابروها رو به طور معمولا از تاج یا ابتدای ابرو شروع کنید و این کار رو تا رسیدن به قوس ابرو ادامه بدید. سپس به جای اینکه ابروها رو به سمت پایین بکشید، دم ابرو رو کمی به سمت بالا بکشید. ممکنه در این حالت، موهای ابرو در مسیر قسمتی که کشیده میشه قرار نگیره! اما نگران نباشید!

 

مدل ابرو مناسب برای آرایش چشم روباهی

تصویر پنج (مدل ابرو مناسب برای آرایش چشم روباهی - آرایش کندال جنر)

 

بعد از اینکه آرایش ابرو تموم شد و شکل ابروها کامل شد، میتونید مقداری کانسیلر که دارای پوشش دهی کامل هست رو به قسمت اضافی ابرو بزنید تا ابروهای اضافی و متمایل به پایین پوشش داده بشن و در نهایت ابروهاتون رو با استفاده از یک ژل ابرو شفاف به سمت بالا شانه بزنید تا حالت و مدل ابروها فیکس بشه.

 

حتما بخوانید: راهنمای انتخاب مژه مصنوعی براساس شکل چشم ها

 

مژه های مناسب برای آرایش چشم روباهی

استفاده از مژه مصنوعی یکی از مهم ترین و موثرترین کارها برای افزایش زیبایی هر مدل آرایش چشم هست و همچنین باعث میشه تا آرایش چشم روباهی هم فوق العاده تر و جذاب تر به نظر برسه. 

از انجایی که آرایش چشم روباهی بر روی گوشه خارجی چشم تاکید داره، بهتره مژه مصنوعی هم که استفاده می کنید فقط برای گوشه خارجی چشم باشه. بهتره این مژه مصنوعی رو بر روی قسمت مرکزی یا یک سوم انتهایی چشم بچسبونید و از قرار دادن مژه مصنوعی در گوشه داخلی چشم خودداری کنید تا حالت دراماتیک و جذابی برای چشم هاتون به وجود بیاره و تاکید خوبی بر روی آرایش چشم روباهی شما داشته باشه.

 

مژه مصنوعی مناسب برای آرایش چشم روباهی

تصویر شش (مژه مصنوعی مناسب برای آرایش چشم روباهی - ارایش کایلی جنر)

 

مدل های جذاب آرایش چشم روباهی

 

خط چشم روباهی سلنا گومز

خط چشم روباهی سلنا گومز

 

مدل آرایش چشم روباهی دودی شیک و جذاب

مدل آرایش چشم روباهی دودی شیک و جذاب

 

آرایش چشم روباهی جذاب ترند سال 2020

آرایش چشم روباهی جذاب ترند سال 2020

 

مدل آرایش چشم روباهی دودی ملایم

مدل آرایش چشم روباهی دودی ملایم

 

ارایش شیک با خط چشم روباهی

آرایش شیک با خط چشم روباهی ترند سال 2020

 

مدل میکاپ جذاب با آرایش چشم روباهی

مدل میکاپ جذاب با آرایش چشم روباهی

 

ارایش جذاب و شیک با خط چشم روباهی

ارایش جذاب و شیک با خط چشم روباهی

 

آرایش چشم اسموکی و خاص به سبک چشم روباهی

آرایش چشم اسموکی و خاص به سبک چشم روباهی ترند سال 2020

 

مدل خط چشم روباهی ساده و ظریف

مدل خط چشم روباهی ساده و ظریف

 

مدل خط چشم روباهی ظریف و دخترونه

مدل خط چشم روباهی ظریف و دخترونه ترند سال 2020

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو