دانلود Remote Desktop Audit 2.3.157 – مدیریت و بررسی ریموت دسکتاپ

منبع: پی سی دی

205

1399/2/28

02:05


دانلود Remote Desktop Audit 2.3.157 - مدیریت و بررسی ریموت دسکتاپ

Remote Desktop Audit نرم افزاری از کمپانی Lizard Systems بوده که با سابقه چندین ساله در ساخت و تولید نرم افزار های مدیریت سرور اقدام به تولید ابزاری در زمینه بررسی و مدیریت ریموت دسکتاپ کرده اند، RDA جهت بررسی و مانیتور فعالیت کاربران استفاده ریموت دسکتاپ بوده و در صورتی که مدیر سرور و یا دارای شرکتی هستید که سرور ها را به صورت اشتراک گذاری استفاده میکنند، RDA میتواند برای شما بسیار مفید واقع گردد، Remote Desktop Audit اکثریت اطلاعات نظیر، زمان اتصال به سرور و چه فایل ها و چه کار هایی انجام گردیده است را ذخیره کرده و دیتا ها را در اختیار شما قرار خواهد داد و همچنین RDA دارای امکاناتی نظیر ابزار انالیز کننده حرفه ای بوده که تمامی اطلاعات نظیر مصرف داده، میانگین حجم مصرفی و.. را به صورت نمودار های گرافیکی و رنگی به نمایش درخواهند آمد.

این ابزار مفید و حرفه ای به شما کمک میکنند که از ورود های ناموفق و یا مشکوک با خبر شوید و اقدامات لازم را جهت پیشگیری از وقوع هرگونه هک و یا دستکاری سروری انجام دهید و یا در صورتی که مشکلات مربوط به شبکه و سرور رخ دهد، از طریق ابزار انالیز Remote Desktop Audit  میتوان مشکلات بوجود امده را شناسایی و در صورت امکان رفع کرده.

دانلود

دانلود نسخه جدید Remote Desktop Audit – مدیریت و بررسی ریموت دسکتاپ

نسخهحجمسرور پی سی دی
نصبی4MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود Remote Desktop Audit 2.3.157 - مدیریت و بررسی ریموت دسکتاپ

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. نرم افزار را نصب کنید.
3. از طریق فایل LSKeyGen.exe اقدام به دریافت کد سریال نرم افزار را نموده و سپس کد را مربوطه را برای فعال سازی و کرک برنامه استفاده فرمایید.
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو