در گزارش که در وب سایت سی نت آمده است، کارشناسان فعال در حوزه فناوری و موبایل با بررسی گوشی های جدید موجود در بازارهای جهانی در سال ۲۰۲۰ فهرستی را تهیه و منتشر کرده‌اند که برای آن دسته از کاربرانی که علاقه و تمایل چندانی به صرف هزینه گزاف برای خریداری و استفاده از گوشی های هوشمند ندارند، مفید و کاربردی به نظر می‌رسد.

این کارشناسان به این دسته از کاربران توصیه کرده‌اند که در صورت تمایل به خریداری گوشی های جدید و در عین حال مقرون به‌صرفه که قیمت آن زیر ۲۰۰ دلار است، قادر خواهند بود گوشی های نام برده شده در فهرست زیر را خریداری و استفاده کنند.

سامسونگ گلکسی A۱۱

موتورولا موتو  G۷ Play

سامسونگ گلکسی A۰۱

موتورولا موتو E۶

ال جی K۴۰

موتورولا موتو G۶

با نگاهی مختصر به فهرست بالا میتوان دریافت که کاربران در صورتی که بخواهند زیر ۲۰۰ دلار برای خرید یک گوشی جدید هزینه کنند گزینه های بسیار محدودی برای انتخاب خواهند داشت.

بنابراین این کارشناسان در ادامه این گزارش توصیه کرده اند در صورتی که کاربران تمایل به تعویض و خریداری گوشی هوشمند جدید در سال جاری میلادی دارند بهتر است با اندکی صرف هزینه بیشتر از قابلیت و امکانات جدید تری که در گوشی‌های اندکی گران‌تر وجود دارد، برخوردار و بهره مند شوند و گزینه های بسیار بیشتری برای انتخاب داشته باشند.