بامجموعه نمایشی «مرد سایه ها»؛ شهید «عماد مغنیه» به رادیو نمایش می رود

منبع: سینما پرس

52

1399/2/28

19:37


سینماپرس: مجموعه نمایشی «مرد سایه ها» با موضوع زندگی شهید «عماد مغنیه» روی آنتن شبکه نمایش می رود.

عماد مغنیه

سینماپرس: مجموعه نمایشی «مرد سایه ها» با موضوع زندگی شهید «عماد مغنیه» روی آنتن شبکه نمایش می رود.

به گزارش سینماپرس، «اکبر خورد چشم» نویسنده این مجموعه رادیویی به خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: «مرد سایه ها» درباره شخصیت عماد مغنیه یکی از فرماندهان حزب الله لبنان است که در سال ۲۰۰۸ میلادی توسط سرویس جاسوسی اسرائیل، موساد و سازمان سیا در شهر دمشق به شهادت رسید.

وی افزود: این داستان از زاویه دید یکی از تروریست ها نقل می شود که در طول نمایش پی به شخصیت بی نظیر این مجاهد قهرمان می برد.

این نویسنده رادیویی خاطر نشان کرد: برای نوشتن این نمایشنامه رادیویی از منابع مختلفی مانند کتاب فرمانده در سایه، سایت رسمی روزنامه ها استفاده کردم؛ همچنین  نظرات خانم فاطمه مغنیه، دختر شهید مغنیه درباره شخصیت فردی آن شهید بزرگوار در نوشتن این نمایشنامه موثر واقع شد.  

در ادامه این گفت وگو، نازنین مهیمنی کارگردان نمایش «مرد سایه ها» نیز گفت:هدایت دوستان در این نمایش و رسیدن آنها به نقش از کارهای پیچیده ای بود که با تلاش بازیگران و تمرین مستمر محقق شد.

این کارگردان در پایان تأکید کرد: امیدوارم نتیجه کار مورد رضایت علاقه مندان و شنوندگان نمایش رادیویی قرار بگیرد تا بتوانند از این طریق با زندگی آن شهید بزرگوار آشنا شوند.

مجموعه رادیویی «مرد سایه ها» در پنج قسمت و  با هنرمندی احمد گنجی، نورالدین جوادیان، بهرام سروری نژاد، نوشین حسن زاده، علی میلانی، عباس توفیقی، مسعود زنوزی راد، اکبر ملایی، ماندانا محسنی، مهین نثری، محمد پورحسن، مینوجبارزاده، امیر زنده دلان، حمید یزدانی، مجید حمزه، رامین پورایمان، کامیار محبی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است. این مجموعه رادیویی به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، کارگردانی نازنین مهیمنی، صدابرداری حیدرصفدری از روز دوشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه، ساعت ۱۹:۰۰ از رادیو نمایش پخش می شود  و تکرار ساعت ۱۱ روز بعد است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو