در پی شیوع کرونا پایان داستان «زیرخاکی» به فصل دوم موکول شد

178

1399/2/28

20:16


پخش «زیرخاکی» درحالی از امشب از سرگرفته می شود که فیلمبرداری آن به دلیل شیوع کرونا نیمه کاره مانده و این سریال با پایان ماه رمضان، تمام نخواهد شد.

در پی شیوع کرونا پایان داستان «زیرخاکی» به فصل دوم موکول شد

یک ساعت پیش
پخش «زیرخاکی» درحالی از امشب از سرگرفته می شود که فیلمبرداری آن به دلیل شیوع کرونا نیمه کاره مانده و این سریال با پایان ماه رمضان، تمام نخواهد شد.

در پی شیوع کرونا پایان داستان «زیرخاکی» به فصل دوم موکول شد

به گزارش سلام سینما سریال «زیرخاکی»‌ را می‌توان محبوب‌ترین سریال ماه مبارک رمضان امسال دانست. «زیر خاکی»‌ یک سریال کمدی است و به همین واسطه توانسته توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. پخش این سریال از شبکه یک سیما در  روزهای گذشته به دلیل فرا رسیدن شب‌های قدر و ایام شهادت امیر‌المومنین (ع) متوقف شده بود اما از امشب از سر گرفته خواهد شد تا لحظات خوشی را برای تماشاگران تدارک ببیند.

داستان «زیرخاکی»‌ درباره مردی است که به‌دنبال عتیقه و زیرخاکی می‌گردد و در حالیکه در پی زیرخاکی است تصادفا و به‌اشتباه به‌عنوان یک مبارز سیاسی بازداشت و به‌زندان می‌افتد و این مسئله او را وارد ماجراهای عجیب و بامزه‌ای می‌کند. پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گوهر خیراندیش و هادی حجازی فر از جمله بازیگران سریال هستند که تاثیر مهمی در محبوبیت آن داشته‌اند.

توقف فیلمبرداری زیرخاکی

اما با شروع دوباره پخش «زیرخاکی» ‌از امشب، تنها چهار قسمت دیگر از این سریال در ماه رمضان به نمایش درمی‌آید و به این ترتیب فصل اول آن به پایان می‌رسد. دلیل اصلی این فصل‌بندی، آنطور که کارگردان سریال جلیل سامان در پستی اینستاگرامی اعلام کرد، شیوع بیماری کرونا است که ساخت قسمت‌های پایانی سریال را به مخاطره انداخته است.

فیلمبرداری «زیرخاکی» در حالی نیمه کاره متوقف شده که چیزی حدود یک ماه از فیلمبرداری باقی مانده و با از سر گرفته شدن فعالیت‌های سینمایی، ساخت «زیرخاکی»‌هم ادامه می‌یابد تا تحت عنوان فل دوم ساخته و پخش گردد.

نادر فلاح از جمله بازیگران سریال درباره دلایل محبوبیت آن به خبرگزاری میزان گفت: « از نظر من دلیل اول جذابیت سریال زیر خاکی برای مخاطبان تلویزیونی داستان به شدت جذاب و گیرایی است که مخاطب را هر قسمت با خود به پیش می‌برد. 

 دیگر دلیل بزرگ موفقیت بالای «زیر خاکی» گروه بازیگران اثر است، پژمان جمشیدی نقش بسیار متفاوتی را ایفا کرده و در میان مردم هم محبوبیت فراوانی دارد، از طرفی بازی ژاله صامتی نیز در این سریال بسیار حساب شده و اصولی است. جلیل سامان کارگردان بسیار منضبط، خوب و مسلطی است و بدون شک یکی از دلایلی که سریال منسجم و درست ساخته شده شخص کارگردان اثر است. به نظر من کیفیت فنی، تصاویر، قصه و فیلمنامه عوامل دیده شدن سریال «زیر خاکی» هستند. 

نادر فلاح در زیرخاکی

وی فیلمنامه سریال «زیر خاکی» را نقطه قوت اثر خواند و اضافه کرد: زیر خاکی برخلاف بسیاری از آثار فیلمنامه درستی دارد، این فیلمنامه براساس قصه نوشته شده است، در بسیاری از آثار ما شاهد آن هستیم که در هر قسمت تنها یک موقعیت وجود دارد و کل اثر پیرامون آن موقعیت پیش می‌رود اما در زیرخاکی مخاطب از همان ابتدا داستانی جذاب را دنبال می‌کند که تمامی موقعیت‌ها در کنار آن پیش می‌آید. نبود قصه در بسیاری از آثار باعث سردرگمی مخاطب تلویزیونی می‌شود، مخاطب نمی‌داند داستان چیست، کاراکترها را درک نکرده و طبیعتا با آنها همذات پنداری نمی‌کند، اما خوشبختانه در زیرخاکی عکس تمامی این اتفاقات رخ داده است. مشخص بودن خط قصه در این سریال در ادامه نیز مخاطبان بیشتری را به خود جذب خواهد کرد. 

وی درباره کاراکتر خود در سریال زیرخاکی افزود: هنوز قسمت‌هایی که من در آنها بازی کرده‌ام پخش نشده است، نقش من در این سریال از قسمت دهم وارد داستان می‌شود اما به شخصه از بازی خود در این اثر کاملا راضی هستم و فکر می‌کنم تماشاگر هم این کاراکتر را به خاطر گفتار، نحوه فعالیت و رفتار دوست داشته باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو