دیدنی ها و جاذبه های گردشگری جزایر فارو را بهتر بشناسید

دیدنی ها و جاذبه های گردشگری جزایر فارو را بهتر بشناسید


منبع: آرگا

137

1399/2/28

22:40


فارو در زبان دانمارکی به معنای چرای گوسفند است، و به همین دلیل می توان افراد بسیاری را وابسته به صنعت دامپروری در این منطقه مشاهده کرد. همچنین توصیه می شود برای آشنایی با دیدنی های جزایر فارو در این بخش از مجله آرگا با ما همراه شوید.

کشور دانمارک از دسته کشور های بسیار زیبا و محبوب افراد علاقه مند به سفر می باشد. این کشور با دارا بودن پیشینه تاریخی، مکان های مدرن و امروزی، غذاهای خوشمزه و لذیذ و مردمان مهربان در سطر کشور های جذب کننده توریست و گردشگر در طی سال می باشد.

جهت آشنایی با کشور دانمارک و معرفی مکان های زیبا و دیدنی های جزایر فارو در ادامه این مطلب با ما همراه شوید.

آشنایی با جاذبه های دیدنی فارو

آشنایی با کشور دانمارک

این منطقه از نظر گردشگری در امتیاز بالایی قرار دارد، چرا که با داشتن فضاهای پر نشاط امروزی، رستوران هایی با سر آشپزان ماهر و غذاهای خوشمزه، جاذبه های تاریخی، هتل های پنج ستاره، به عنوان میزبانی متعهد از مهمانان خود پذیرایی می کند. به طور کلی زیبایی و دیدنی های کشور دانمارک هر فرد را به وجد می آورد و دل کندن از آن را بسیار سخت می کند. شما تنها با اخذ ویزای شنگن می توانید به راحتی از این منطقه زیبا و گردشگری دیدن کنید. شاید این کشور هنوز در فهرست کشور های پر بازدید قرار نگرفته باشد، اما قابل به ذکر است که همین امر از تخریب مکان های زیبا و دیدنی توسط گردشگران جلوگیری کرده است، که هنوز هم دارای جذابیبت و زیبایی های منحصر به خود می باشد.

قابل به ذکر می باشد که از مکان های زیبای و گردشگری دانمارک می توان به دیدنی های جزایر فارو اشاره کرد. این منطقه گردشگری به عنوان گوهری سرسبز و طبیعی در دل این منطقه جای گرفته و عدم بازدید از آن در زمان مسافرت شما را پشیمان خواهد کرد. از جزیره فارو می توان به عنوان بهشتی بر کره زمین یاد کرد که جاذبه های طبیعی بسیاری را در دل خود جای داده است.

علت دارا بودن سبک خاص منازل مسکونی جزایز فارو

آشنایی با جزایر فارو

از این جزیره می توان به عنوان مجموعه الجزایری یاد کرد که ۱۸ منطقه از جزیره های کوچک تر را در دل خود جای داده است. این منطقه از نظر اقتصادی دارای استقلال کامل است و خود تمامی شرایط را ادراه می کند. جزیره فارو واقع شده در جنوب اسکاندیناوی است و می توان گفت در تعریفی دیگر، بین دریای نروژ و اقیانوس اطلس شمالی جای گرفته است. گفتنی است که این منطقه و دیدنی های جزایر فارو در سال ۲۰۱۵ و در مجله نشنال جئو گرافیک لقب بهترین جزیره و مکان گردشگری را به خود اختصاص داد. همچنین پایتخت دانمارک، حدود ۲۰ هزار نفر از ساکنین خود را به این جزیره منتقل کرده است .

در میان ۱۸ جزیره ای که در این منطقه وجود دارد، می توان گفت که ۱۷ تای آن حالتی مسکونی دارد که دارای مکان های تاریخی، کلیسا، موزه هایی با وسایل ارزشمند و قدمت بالا می باشد. از بزرگترین این مناطق در مجموع الجزایر می توان به استریموی و از کوچک ترین ها به لوتلا دیمون اشاره کرد. جزیره فارو واقع شده در مکانی دارای آب و هوای کاملا متناسب و بارانی است، که در بیشتر روز های سال می توان در آسمان هایش ابر مشاهده کرد. با توجه به این که جزیره فارو کاملا مستقل است، اما دسترسی به آن از طریق دانمارک بسیار ساده و راحت می باشد که گردشگران از دانمارک به راحتی می  توانند در این جزیره حضور پیدا کنند.

  • افراد ساکن در جزایر فارو

گفتنی است که جزیره فارو جمعیتی حدود ۵۰ هزار نفر را در دل خود ساکن کرده که مردم محلی از طریق صنعت گردشگری و دامپروری به تامین هزینه و مخارج خود می پردازند. در توضیحی دیگر می توان گفت که به زبان دانمارکی، فارو را به صورت چرای گوسفند معنا می کنند. از این رو بسیاری از این به این صنعت نیز مشغول هستند و همچنین می توان در پرچم این کشور نیز علامت قوچ را مشاهده کرد.

 دیدنی های جزایر فارو

معرفی دیدنی های جزیره فارو

در ادامه مطالبی از آشنایی با جزایر فارو و معرفی دیدنی های آن می توان به جزیره کالسوی که واقع شده در این منطقه می باشد، اشاره کرد. این جزیره را می توان با خطوط طویل و  عریض در محدوده ساحلی در نظر گرفت که از این رو گردشگران بسیاری برای لذت بردن از آرامش محض دریا به شب نشینی بر روی این خطوط می پردازند. اگر دارای شانس خوبی باشید و در هوای غیر از آسمان ابری به این منطقه برسید، به راحتی می توانید از دیدن تصاویر پانورامیک که منشا گرفته از ۵ جزیره دیگر فارو می باشد، لذت برید.

از دیگر دیدنی های جزایر فارو می توان به مکان های مسکونی و دلباز آن اشاره کرد که برای وقت گذرانی بهترین گزینه می باشند. از زیبا ترین و دیدنی ترین جاذبه های این مکان می توان به سقف منازل مسکونی اشاره کرد که به طور کامل از چمن پوشیده شده اند. همان طور که مطالعه کردید، حاکم بودن آب و هوایی بارانی در این منطقه سبب شده تا سقف خانه های این مجموع الجزیره به این سبک طراحی و اجرا شود. در این منطقه می توانید از رستوران هایی با غذای محلی و سکونت در کلبه های چوبی برای استراحت استفاده کنید.

آشنایی با سبک منازل جزیره فارو

  • آشنایی با دریاچه منحصر به فرد فارو

از دیگر دیدنی و مکان های زیبا این منطقه می توان به دریاچه ای جذاب و دوست داشتنی اشاره کرد که در گوشه ای از این جزیره جای گرفته است. این دریاچه از بزرگترین زیبایی های طبیعت است که در جزیره واگار واقع شده است. این منطقه دارای طول تقریبی به وسعت ۳ کیلومتر است که حدود ۶ متر از سطح دریا فاصله گرفته است. تمامی عوامل زیبایی در این منطقه دست به دست یک دیگر داده اند تا شاهکاری طبیعی خلق کنند. قابل به ذکر است که قرار گیری این دریاچه در میان دو صخره عظیم و غول پیکر صحنه ای زیبا و دل انگیز از خود به نمایش گذاشته است.

این درچه دارای نامی همسان با روستای واقع شده در همان حوالی است و طبق گفته مردم ساکن، این آبشار از قدمت بالایی برخوردار می باشد.  با سفر به این محدوده بکر و زیبای طبیعی می توانید ازاطلاعات بسیاری راجع به آن از طریق مردم ساکن به دست آورید.

  • غذاهای خوشمزه در رستوران های معروف فارو

بعد از سفر به این منطقه می توانید از رستوران های آن نیز بازدید کنید و به صرف غذاهای دریایی و گوشت قرمز بپردازید. این منطقه دارای آشپز های بسیار ماهر است که بی شک با یک بار مصرف از غذاهای رستوران فارو عاشق آن خواهید شد. در این منطقه انواعی از غذا ها با توجه به طبع هر فرد پخته خواهد شد که افراد پیرو از رژیم غذایی گیاهخواری نیز می توانند تجربه ای جدید از صرف غذا کسب کنند. در بین رستوران های معروف در این منطقه می توان به رستوران تورشوان اشاره کرد که لذیذ بودن غذای آن ها زبان زد خاص و عام می باشد.

معرفی دیدنی های جزایر فارو

در بسیاری از مناطق طبیعی جزیره فارو، گونه های مختلف گیاهی و جانوری مشاهده می شود، که سبب کسب آرامش برای افراد علاقه مند به طبیعت می شود. وجود درختان سرسبز و انبوه در این منطقه جانی دوباره در شما به وجود می آورد که در نهایت خستگی های روحی زندگی شهر نشینی را به طور کل از تنتان خارج خواهد کرد. در این منطقه می توانید به انجام فعالیت هایی همچون دوچرخه سواری، ماهی گیری، پیاده روی، سوار شدن بر جت اسکی را تجربه کنید که در نهایت لحظات خوب و شیرینی را برایتان رقم خواهد زد.

  • آب و هوای حاکم در جزایر فارو

از جمله دلایل محبوبیت این منطقه را می توان به وجود آب و هوای معتدل اشاره کرد.  آسمان شب فارو از زیبایی و جذابیت بالایی برخوردار است که می توانید با روشن کردن آتش به شب نشینی و لذت بردن از این منطقه زیبای گردشگری بپردازید. قابل به ذکر می باشد که در زمان ورود به این جزیره ها از شما ۲۵ درصد از مالیات جهت اقامت در آن جا را می گیرند که بعد از خارج شدن می توانید پول خود را پس بگیرید. بهتر است به هزینه ای که بابت اقامت باید پرداخت کنید، فکر نکنید. چرا که لذت گردش و تفریح در این منطقه جادویی به بهایی که پرداخت می کنید، خواهد ارزید. پیشنهاد می کنیم در لینک های مقابل با سایز دیدنی های دانمارک و دیدنی های کپنهاگ پایتخت این کشور نیز آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو