معرفی ۶ پرده‌ جدید در سال ۲۰۲۰

معرفی ۶ پرده‌ جدید در سال ۲۰۲۰


منبع: دکوراسیون

554

1399/2/29

00:07


معرفی ۶ پرده‌ جدید در سال ۲۰۲۰

در این مطلب به موضوعاتی چون: انتخاب پرده برای خانه،اداره و انواع پرده کرکره ای خواهیم پرداخت. پرده جزو محصولات مهم و پر رنگ در دکوراسیون داخلی است که انواع آن‌ها را در این مطلب معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

چه پرده ای برای محیط اداری انتخاب کنم؟

انتخاب پرده اداری

تنوع بسیار زیادی برای انتخاب پرده اداری وجود دارد، شما برای پرده اداری می‌توانید از پرده‌هایی چون: پرده زبرا، پرده دو مکانیزم، پرده شید، پرده لواردراپه، کرکره چوبی و کرکره فلزی استفاده کنید، برای مشاهده‌ی این پرده‌ها به صفحه‌ی پرده اداری مراجعه کنید.

پیشنهاد میکنیم که پرده‌ای متناسب با رنگ برندتان انتخاب کنید، انتخاب رنگ پرده می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روان انسان‌ها داشته باشد، از این بابت به شما پیشنهاد میکنیم که مطلب تاثیر رنگ در دکوراسیون داخلی را مشاهده کنید.

انتخاب پرده برای خانه

انتخاب پرده برای خانه

برای انتخاب پرده، المان‌های متنوعی را باید در نظر بگیرید، دوست دارید چه مقدار نور به محیط وارد شود؟ پرده از چه جنسی باشد؟ پرده چه طرحی داشته باشد؟

در این بخش پرده‌ها را بر اساس قیمت بررسی خواهیم کرد، در زیر پرده‌ها را بر اساس کمترین قیمت معرفی خواهیم کرد. برای دریافت مشاوره و مشاهده‌ی پرده‌های زیر روی قیمت پرده کلیک کنید.

پرده شید: پرده شید در میان پرده ها کمترین قیمت را شامل می‌شود، این پرده از جنس کتان و پلی استر ساخته شده است و شامل یک لایه قابل کنترل می‌باشد. این پرده در مدل‌های ساده و طرح دار موجود می‌باشد. این نوع پرده از پارچه ی یک تکه ساخته شده است که قابلیت سایه و روشن ندارد.

پرده زبرا: این پرده شامل دو لایه به هم پیوسته است که شما می‌توانید نور وارد شده به محیط را به راحتی کنترل کنید، این پرده در تنوع بسیار زیادی تولید می‌شود. جنس این پرده از کتان و پلی استر می باشد.

پرده لواردراپه: این پرده با نام پرده کرکره عمودی نیز شناخته می‌شود، این پرده در رنگ‌های متفاوتی تولید می‌شود و در اداره‌ها و شرکت‌ها استفاده فراوانی دارد. این نوع پرده از پارچه های عمودی تشکیل شده است که قابلیت سایه و روشن شدن را دارد.

پرده کرکره فلزی: این پرده همانطور که از نامش پیداست از آلومینیوم ساخته شده است و در رنگ‌های متنوعی موجود می‌باشد. این پرده در اندازه های ۱۶ ، ۲۵ و ۵۰ میلی متری ساخته شده است، استفاده از این پرده در اداره‌ها و شرکت‌ها بسیار متداول است.

پرده کرکره چوبی: در میان پرده‌ها، کرکره چوبی بیشترین قیمت را دارا می‌باشد، این پرده جزو پرده‌های لوکس برای اداره‌ها به حساب می‌آید، پرده کرکره چوبی در رنگ‌های متنوعی موجود می‌باشد ولی تنوع رنگی آن از پرده های فلزی کمتر است.

پرده دو مکانیزم: این پرده متشکل از دو لایه می باشد، یک لایه شید ساده که وظیفه آن جلوگیری از ورد نور است و لایه ی دوم تور طرحدار؛ شما با استفاده از این نوع پرده می‌توانید کنترل بیشتری روی نور وارد شده به محیط داشته باشید. این پرده در طرح‌های ساده و رنگی موجود می‌باشد.

انواع پرده کرکره ای در ویکی دکو

انواع پرده کرکره ای

پرده‌های کرکره ای از لحاظ تنوع به دو دسته عمودی و افقی تقسیم می‌شوند، پرده کرکره ای عمودی که با عنوان لواردراپه شناخته میشود و از تنوع رنگی متنوعی برخوردار می‌باشد و پرده کرکره ای افقی که در دو جنس آلیمینیومی و چوبی ساخته می‌شود، این دو محصول از لحاظ قیمت با یکدیگر تفاوت زیادی دارد، پرده کرکره چوبی در میان پرده کرکره‌ای بیشترین قیمت را دارا می‌باشد.

برای مشاهده‌ی این پرده ها روی پرده کرکره ای کلیک کنید.

مدل پرده های جدید در فروشگاه ویکی دکو

مدل پرده های جدید در فروشگاه ویکی دکو

معمولا هر پرده‌ای دارای یکسری رنگ مشخص است و اگر بخواهیم که به دنبال جدید ترین پرده‌ها برویم، پرده‌های چاپی معمولا در الویت می‌باشند که ما با تجربه‌ای که در این سالیان در زمینه‌ی پرده کسب کرده‌ایم، پرده‌های چاپی را پیشنهاد نمی کینم، به این دلیل که کیفیت چاپ گاهی ضعیف است و گاهی خوب؛ انتخاب پرده چاپی همانند تاس انداختن است و هر نتیجه‌ای ممکن است اتفاق بیفتد. اگر به دنبال پرده‌های طرح دار هستید، پرده‌های زبرا را به شما پیشنهاد می کنیم. امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. لطفا نظرات خود را در قالب کامنت با ما به اشتراک بگزارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو