خارج کردن میلگرد از گردن بیمار تصادفی

منبع: برترین ها

106

1399/2/29

01:09


جراح گوش و حلق و بینی بیمارستان سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: مرد جوان ۴۰ ساله‌ای از اهالی این شهرستان که در حادثه تصادف میلگردی در گلوی وی فرو رفته بود با تلاش کادر بهداشت و درمان از مرگ حتمی نجات یافت.

ایرنا: جراح گوش و حلق و بینی بیمارستان سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: مرد جوان ۴۰ ساله‌ای از اهالی این شهرستان که در حادثه تصادف میلگردی در گلوی وی فرو رفته بود با تلاش کادر بهداشت و درمان از مرگ حتمی نجات یافت.

دکتر سید مجتبی میرزاده عصریکشنبه اظهار داشت: بیمار ۴۰ ساله که عصر روز گذشته بر اثر تصادف دچار فرو رفتگی میلگرد به داخل گردن شده بود به بیمارستان انتقال یافت.

وی گفت: در این حادثه تصادف یک عدد میلگرد از ناحیه جناغ سینه وارد بدن بیمار شده و کف دهان او را سوراخ کرده و موجب خونریزی شدید شده بود در یک عمل جراحی که یکی از پیچیده‌ترین اعمال جراحی بود با موفقیت از مرگ نجات یافت.

این پزشک متخصص بیان کرد: بیمار یادشده بر اثر شدت صدمات وارده توانایی حرف زدن و به خوبی نفس کشیدن را نداشت که به سرعت پس از اقدامات اورژانسی به اتاق عمل منتقل شد و در یک عمل جراحی پنج ساعته نجات یافت و اکنون در هوشیاری کامل است.

دکتر میرزاده افزود: هم اینک حال بیمار مطلوب است.

سراوان در ۳۴۳ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو