رونمایی از تندیس ۱۳۰۰ دلاری جوکر/ عکس

رونمایی از تندیس ۱۳۰۰ دلاری جوکر/ عکس


منبع: ایران آرت

288

1399/2/29

16:33


ایران آرت: "جوکر" یکی از پدیده‌های سینمایی سال ۲۰۱۹ و یکی از متفاوت‌ترین اقتباس‌ها از کتاب‌های کامیک بود و به جای اینکه با بودجه‌ای هنگفت ساخته شود، پنجا و چند میلیون دلار هزینه داشت و پس از اکران چندین رکورد از جمله رکورد افتتاحیه‌ی ماه اکتبر، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ با رده‌ی سنی بزرگسال و سودآورترین فیلم اقتباس‌شده از کتاب‌های کامیک را به نام خود ثبت کرد و "واکین فینیکس" را برنده‌ی اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول کرد.

تفاوت دیگر فیلم با دیگر عناوین ابرقهرمانی این بود که کالاهای تجاری آن به صورت رسمی عرضه نشده بود. استودیوی برادران وارنر قصد داشت با این استراتژی فیلم را به عنوان اثری منحصر به فرد بازاریابی کند نه یک فیلم معمولی اقتباس شده از کتاب‌های مصور. اما از روز گذشته اولین کالاهای تجاری فیلم به صورت رسمی فاش شده است.

به گزارش 30نما، "پرایم وان استودیو" از تندیس "واکین فینیکس" در نقش "جوکر" رونمایی کرده که حدود ۷۲ سانتی‌متر ارتفاع آن است و از طریق وب‌سایت رسمی استودیو به قیمت ۱۳۰۰ دلار پیش‌فروش شده است. فروش این تندیس بین آوریل تا ژوئن ۲۰۲۱ برآورد شده، بنابراین هواداران "جوکر" باید کمی بیشتر منتظر بمانند. 

4



1



2

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو