اهدای عضو به شش بیمار،زندگی دوباره بخشید

منبع: میهن فال

120

1399/2/29

18:04


اهدای عضو به شش بیمار،زندگی دوباره بخشید مشهد – اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موجب نجات و ادامه زندگی شش بیمار نیازمند به عضو شد. به گزارش میهن فال به نقل از مهر، به نقل از وب دا، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در عمل اهدای …

اهدای عضو به شش بیمار،زندگی دوباره بخشید

اهدای عضو به شش بیمار،زندگی دوباره بخشید

مشهد – اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موجب نجات و ادامه زندگی شش بیمار نیازمند به عضو شد.

به گزارش میهن فال به نقل از مهر، به نقل از وب دا، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی حسن جامه پرازی ۴۰ ساله که از بیمارستان شهید هاشمی نژاد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شده بود،

پس از انجام مراحل تأیید مرگ مغزی و رضایت خانواده وی در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: کلیه‌های زنده یاد جامه پرازی در بیمارستان بوعلی سینا شیراز به آقای ۴۳ ساله ساکن شیراز و خانم ۴۷ ساله ساکن بهبهان که سال‌ها از نارسایی کلیه رنج می‌بردند و با دیالیز تحت درمان بودند به صورت رایگان اهدا و پیوند شد.

وی افزود: کبد مرحوم حسن جامه پرازی نیز در بیمارستان منتصریه به آقای ۶۳ ساکن مشهد پیوند و به بیمار زندگی دوباره ای بخشید.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: قرنیه‌های زنده یاد حسن جامه پرازی نیز جهت پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد.

وی گفت: قسمتی از پوست مرحوم حسن جامه پرازی جهت پیوند به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) ارسال شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو