دانلود Adobe Fresco v1.5.0.67 + کرک

منبع: پی سی دی

69

1399/2/29

18:27


دانلود Adobe Fresco v1.5.0.67 + کرک

Adobe Fresco نرم افزاری حرفه ای برای طراحی و نقاشی می باشد و برای آخرین نسخه دستگاه های لمسی و قلمی قابل استفاده است . این نرم افزار برای تمامی هنرمندان ، تصویرگران ، طراح ها ، خالقان انیمیشن ها و تمامی کسانی که می خواهند لذت طراحی و نقاشی را دوباره کشف کنند بسیارمناسب است . Adobe Fresco دارای بزرگترین کلکسیون از قلمو ها و قلموهای برداری در جهان است به علاوه با براش هایی جدید و انقلابی در تلاش است تا طبیعی ترین نوع از طراحی و نقاشی را به کاربران ارائه دهد . با انواع مختلفی از آبرنگ ها و رنگ های روغنی کار کنید و فقط با لمس ، آن ها را درهم بیامیزید .

با Adobe Fresco شما در نوک انگشتان خود گسترده ترین و وسیع ترین نوع از قلم مو های جهان را در اختیار دارید و می توانید شاهکار هایی واقعی را با کاری بسیار کمتر خلق کنید . در طراحی ها شما می توانید از یک انتخاب مدرن استفاده کنید که به شما این امکان را می دهد که یک تیکه دلخواه از یک لایه را جدا کنید و در طی یک پروسه آن ها را به mask تبدیل کنید . پروژه ای را روی iPad خود شروع کنید و به راحتی با همگام سازی دستگاه ها آن را روی کامپیوتر خود تمام کنید و تمام شخصی سازی های خود و انواع قلمو هایتان را در هر دستگاهی در اختیار داشته باشید .

ویژگی های Adobe Fresco :

  • قابل استفاده بر روی دستگاه های لمسی وقلمی
  • امکان کشف دوباره و جدید لذت طراحی و نقاشی
  • کلکسیونی وسیع و متنوع از انواع قلم موها
  • امکان کار با انواع آبرنگ ها و رنگ های روغنی
  • امکان همگام سازی در دستگاه های مختلف
دانلود

دانلود جدیدترین نسخه Adobe Fresco

#حجمسرور پی سی دی
11GBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

– Adobe Fresco فقط بر روی سیستم عامل Microsoft Windows 10 version 1809 و بالاتر نصب خواهد شد

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید
2. نرم افزار را نصب کنید
توجه : این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو