دانلود Home Designer PRO 2021 v22.2.0.54 + کرک

منبع: پی سی دی

70

1399/2/29

18:33


دانلود Home Designer PRO 2021 v22.2.0.54 + کرک

Home Designer نرم افزاری 3 بعدی و حرفه ای برای طراحی خانه های مسکونی می باشد و برای افراد علاقه مند ولی آماتور بسیار مناسب است تا خانه رویایی خود را به روشی حرفه ای طراحی کنند . از ابزار هایی همچون بازسازی ، طراحی داخلی ، تخمین هزینه و غیره که فقط افراد حرفه ای برای طراحی خانه از آن ها استفاده می کنند ، لذت ببرید . این نرم افزار همچنین امکان طراحی ای پیشرفته و ابزار های طراحی هوشمندی را ارائه می دهد تا طرح اصلی با جزئیات دقیقی ترسیم شود . قاب های متفاوت بسیاری برای نوع های مختلف طراحی در دسترس است همچنین می توانید از چوب ، فولاد یا مواد مهندسی شده استفاده کنید .

در ابتدا کار می توانید از شکل یک سقف به صورت اتوماتیک استفاده کنید و سپس آن را شخصی سازی کنید تا به فرم دلخواه شما تبدیل شود و یا فرم دلخواه خود را از ابتدا تا انتها طراحی کنید . نرم افزار Home Designer از خطوط مستقیم و منحنی پشتیبانی می کند تا به راحتی بتوانید شکل راه پله ی متناسبی برای خانه طراحی کنید . در خانه خود مراکزی تفریحی ایجاد کنید ، کابینت هایی متنوع با در هایی مختلف طراحی کنید و با نورپردازی ای متفاوت شکل جدیدی به وسایل بدهید . همچنین می توانید با تهیه لیستی مواد مختلف را با هم مقایسه کنید و قیمت آن ها را تخمین بزنید .

ویژگی های Home Designer Professional :

  • امکان طراحی سه بعدی خانه ای رویایی با ابزار هایی کاملا حرفه ای
  • استفاده از قاب ها و مواد مختلفی همچون چوب ، فولاد و غیره
  • امکان شخصی سازی و یا طراحی سقف ، دیوار ، در  ، کابینت و غیره
  • ایجاد مراکزی تفریحی و اتاق های سرگرمی
  • امکان مقایسه مواد مختلف و تخمین قیمت آن ها
دانلود

دانلود جدیدترین نسخه Home Designer Professional

#حجمسرور پی سی دی
1288MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود Home Designer PRO 2021 v22.2.0.54 + کرک

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید
2. نرم افزار را نصب کنید
3. محتویات پوشه Crack را به مسیری که نرم افزار را نصب کردید کپی کنید
توجه : این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو