معرفی لیدی گاگا و برند آرایشی او (HAUS) + ماجرای همکاری با صدف بیوتی

معرفی لیدی گاگا و برند آرایشی او (HAUS) + ماجرای همکاری با صدف بیوتی


منبع: زیبامون

519

1399/2/29

19:21


در این بخش از زیبامون شما رو با برند آرایشی لیدی گاگا به نام برند هوس (Haus) آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

معرفی لیدی گاگا و برند آرایشی او (HAUS) + ماجرای همکاری با صدف بیوتی

همه چیز با انتشار ویدئویی در اینستاگرام شروع شد! در این ویدئو لیدی گاگا اینطور می گوید: "آخرین چیزی که این دنیا به آن نیاز دارد، یک برند زیبایی و آرایشی دیگر هست". خواننده، ترانه سرا و نامزد اسکار با آخرین سرمایه گذاری خود در زمینه راه اندازی خط تولید محصولات آرایشی، قرار هست جسارت و جرات خودش رو در یک رشته دیگر هم به نمایش بگذارد!

Haus Laboratories نامی هست که برای این برند آرایشی انتخاب شده و لیدی گاگا قصد دارد با محصولات زیبایی و آرایشی که تولید میکنه، تغییرات چشمگیر و متفاوتی رو در زمینه آرایش و میکاپ به وجود بیاره.

نکته جالبی که در این رابطه وجود داره این هست که چندی پیش، صدف بیوتی؛ بهترین بیوتی بلاگر ایرانی هم خبرهایی رو در رابطه با همکاری با برند آرایشی و جدید لیدی گاگا به طور سربسته و سورپرایز از صفحه اینستاگرام خودش منتشر کرد و این موضوع باعث شد تا در این بخش از زیبامون دات کام به معرفی لیدی گاگا و برند آرایشی او بپردازیم. با ما همراه باشید!

 

بیوگرافی لیدی گاگا - Lady Gaga

لیدی گاگا نام هنری هست که استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا (Stefani Joanne Angelina Germanotta) برای خودش انتخاب کرده و با این نام در همه جای دنیا به عنوان خواننده، ترانه سرا، آهنگ ساز و بازیگر شناخته شده و معروف هست.

لیدی گاگا در 28 مارس 1986 در منتهن نیویورک متولد شده و اینطور گفته میشه که والدین او هر دو از طبقه پایین جامعه بوده اند. لیدی گاگا از سن 4 سالگی نواختن پیانو رو شروع کرد و به دلیل علاقه زیادی که به این رشته داشت، در سن 17 سالگی برای ورود به مدسه هنر در دانشگاه نیویورک ثبت نام کرد و خوشبختانه پذیرفته شد. علاوه بر این او در این مدت برای بازیگری و تئاتر هم تست داد و تونست در بخشی از یک نمایش خانگی بازی کند.

او برای اینکه فعالیت هنری خودش رو به شکل حرفه ای ادامه بده، در سن 19 سالگی از دانشگاه انصراف داد و با تعدادی از دوستان خود در نیویورک گروهی به نام "گروه استفانی جرمنوتا" رو تشکیل دادند. اجرا در این گروه باعث شد تا لیدی گاگا توسط یک استعدادیاب به یک اهنگساز معرفی شود. 

اوج شهرت لیدی گاگا در سال 2008 و بعد از مهاجرت او به لس آنجلس شکل گرفت! او در این مدت بر روی نخستین آلبوم موسیقی خود به نام "شهرت" کار کرد و بعد از انتشار، این آلبوم با استقبال خیلی زیادی مواجه شد.

 

لیدی گاگا جذاب

 

لیدی گاگا بعد از این موفقیت تونست در سال 2010 جایزه بهترین خواننده در سطح بین الملل، بهترین نوآوری در اجرا و جایزه بهترین موزیک سال رو هم دریافت کنه. علاوه بر این در مراسم گرمی 2019 هم تونست سه جایزه بهترین اجرای تک نفره پاپ، بهترین اجرای دو نفره پاپ و بهترین موسیقی رسانه‌های تصویری رو دریافت کنه.

موفقیت چشم گیر دیگر او دریافت جایزه بهترین آهنگ اورجینال (Shallow) در مراسم اسکار 2019 و مراسم گلدن گلوب 2019 برای فیلم "ستاره‌ای متولد شده‌است" (A Star Is Born) بود.

نکته جالب دیگری که در رابطه با لیدی گاگا وجود داره این هست که نام او 4 بار در کتاب گینس با عنوان پرجستجو ترین نام زن در اینترنت ثبت شده است!

 

حتما بخوانید: قبل و بعد از جراحی زیبایی لیدی گاگا (Lady Gaga)

 

معرفی برند آرایشی لیدی گاگا

لیدی گاگا بعد از انتشار ویدئویی در رابطه با راه اندازی برند آرایشی جدید خود، پست اینستاگرامی دیگری هم منتشر کرد و در این پست اینطور نوشت:

 

لیدی گاگا

 

"زمانی که من جوان بودم، هرگز احساس زیبایی نداشتم و در حالی که تلاش می کردم تا حس زیبایی درونی و بیرونی رو در خودم پیدا کنم، قدرت آرایش رو کشف کردم.

من به یاد دارم که مادرم هر روز صبح آرایش می کرد و با استفاده از این قدرت میتونست شجاع ترین و زیباترین چهره خودش رو به عنوان زنی زحمت کش به نمایش بگذاره. سپس من هم آرایش کردن رو به عنوان روشی برای تحقق آرزوهایم آزمایش کردم.

در همان زمان بود که لیدی گاگا رو کشف کردم و این ابر قهرمان رو با نگاه کردن به آینه و دیدن اینکه دوست دارم چه کسی باشم، درون خودم پیدا کردم."

درخشش تو به ابزار و هنرمندی تو بستگی داره! ما می خواهیم شما خودتان را دوست داشته باشید. خانه ما، قوانین شما! این شعار لیدی گاگا برای راه اندازی لاین آرایشی خود هست!

درست مانند برند آرایشی ریحانا - فنتی بیوتی (Fenty Beauty)، نام تجاری و برند آرایشی لیدی گاگا هم با ایده زیبایی برای همه راه اندازی شده با این تفاوت که آزمایشگاه هوس، به جای تولید 40 سایه رنگی متنوع از کرم پودر، حامل پیام "عشق به خود" هست.

 

حتما بخوانید: لوازم آرایش - معرفی برند آرایشی کاتریس

 

برند آرایشی لیدی گاگا چگونه به وجود آمد؟

لیدی گاگا نزدیک به دو سال هست که تمام نکات مربوط به خط تولید محصولات آرایشی رو جمع اوری میکنه و برای اولین بار در فوریه 2018، این نام تجاری رو به نام خودش ثبت کرد. اما در مراسم مت گالا 2019، طرفداران لیدی گاگا مطمئن بودند که نوع میکاپ و آرایش او به گونه ای هست که خبرهای جدیدی رو به همراه داره!

 

ازمایشگاه هوس

 

او معتقد هست که آرایش کردن الهام بخش او بوده و تونسته از این طریق شجاعتی که در درون خود داره رو پیدا کنه. او پذیرفته هست که با داشتن توانایی و اکتشافات خود و تحولاتی که با آرایش کردن در او ایجاد کرده، زیبایی خودش رو کشف کرده است.

لیدی گاگا می گوید: "شاید دیگران فقط گفته باشند که سبک آرایش و استایل من عجیب و غریب هست اما من واقعا از این طریق دوباره متولد شده ام."

اولین محصولات برند هوس لَب، برای اولین بار در سپتامبر 2019 به شکل کاملا محدود و کم وارد بازار شد و در سایت آمازون برای ایالات متحده، فرانسه و ژاپن در دسترس قرار گرفت.

 

حتما بخوانید: لوازم آرایشی کیکو میلانو، برند ایتالیایی

 

هدف برند آرایشی هوس (HAUS)

این فقط یک برند زیبایی دیگر نیست! دیگران معتقدند که زیبایی فقط در چشم فرد ببیننده وجود داره اما آزمایشگاه هوس (HAUS LABORATORIES) معتقد هست که زیبایی همانگونه هست که خودت میبینی!

برند آرایشی هوس می خواهد که همه خود را دوست داشته باشند و این ماموریت این برند آرایشی جدید هست که مهربانی، شجاعت و خلاقیت رو گسترش بده و با ارائه ابزارهای جدید و متنوع، زمینه ای رو برای نوآوری و خودنمایی همه افراد فراهم کنه.

 

لیدی گاگا با ارایش خاص

 

اولین محصولات آرایشی از برند هوس لَب

لیدی گاگا با همکاری میکاپ آرتیست خود به نام Sarah Tanno که تاثیر خیلی زیادی در رشد و ارتقا او داشته و با نوع میکاپی که برای او انجام داده، کمک می کرد تا احساس رضایت و خوشنودی خیلی زیادی در لیدی گاگا ایجاد بشه، این برند آرایشی رو راه اندازی کردند.

اولین محصولاتی که از برند آرایشی لیدی گاگا تولید و به بازار ارائه شدند شامل محصولات آرایشی هستند که با کیفیت بالا، فشرده سازی شده و دارای پیگمنت های عالی هستند.

خط لب (RIP Lip Liner) که یک مداد لب نرم با حالت کرمی هست که دارای پیگمنت های فوق العاده ای بوده که میتونید با استفاده از این محصول، هم خط لب دقیقی بکشید و هم تمام سطح لب رو پوشش بدید. این مداد لب حالت سبک و راحتی بر روی لب ها داره، ماندگاری طولانی داشته و دارای 9 رنگ متنوع و جذاب هست.

 

مداد لب از برند لیدی گاگا

 

لیپ گلاس (Le Riot Lip Gloss) هم یکی دیگه از محصولات جذاب برند هوس لَب هست که حالت درخشان و براقی فوق العاده ای رو برای لبها ایجاد میکنه، سبک هست و یک مقدار خیلی کم از این محصول میتونه درخشش آینه ای برای لب ها به وجود بیاره. این برق لب هم دارای 9 طیف رنگی متنوع با فرمولاسیون منحصر به فرد هست.

 

لیپ گلاس برند هوس لب

 

ستاره این محصولات، شیمر مایع - پودری به نام (Glam Attack) هست که به عنوان یک محصول چند منظوره و همه کاره، میتونه قدرت خلاقیت شما رو شکوفا کنه. با استفاده از این سایه چشم درخشان و سبک، چشم های شما همیشه در معرض توجه خواهد بود. پیگمنت های قوی، ماندگاری طولانی، تست شده توسط چشم پزشکان و وگان بودن از ویژگی های اصلی این محصول هست.

 

شیمر از برند هوس

 

 خط چشم مشکی (Liquid EYE-LIE-NER) برند هوس لَب هم یکی دیگه از محصولاتی هست که به گونه ای به امضا لیدی گاگا تبدیل شده است. او علاقه زیادی به گنجاندن یک خط چشم مشکی و مات در کالکشن خود داشت و با طراحی این خط چشم مات، به همه خانم ها و علاقه مندان به آرایش کمک کرد تا در کمترین زمان ممکن، خط چشم دنباله داری شبیه به خط چشم های لیدی گاگا رو برای خودشون ایجاد کنند.

 

خط چشم برند هوس

 

جدیدترین محصول برند هوس لَب هم یک پالت سایه چشم (STUPID LOVE EYESHADOW PALETTE) فوق العاده هست که می تونید با استفاده از این پالت 18 رنگ، جهان خودتون رو رنگ آمیزی کنید! این پالت سایه چشم در تاریخ 19 ماه می لانچ خواهد شد.

 

پالت سایه چشم از برند لیدی گاگا

 

ویژگی اولین محصولات تولید شده در برند آرایشی لیدی گاگا

محصولاتی که قرار هست در خط تولید برند آرایشی هوس لَب قرار بگیره ویژگی های منحصر به فردی دارند که در ادامه به برخی از این ویژگی ها و دیدگاه ها اشاره کرده ایم:

 

1. لیدی گاگا قصد دارد با خط تولید محصولات آرایشی خود، با حداقل تغییرات، بهبودی خیلی زیادی رو در زندگی افراد مختلف ایجاد کنه. او معتقد است اگرچه میکاپ و آرایش بال پرواز او بوده و کمک کرده تا چیزهایی جدیدی رو در رابطه با خود کشف کنه اما در دنیای امروزی ممکنه برخی افراد تکنیک ها و ترفندهای درست استفاده از محصولات آرایشی رو ندونند و محصولات آرایشی رو به درستی مورد استفاده قرار ندهند. او میخواهد با تولید محصولات جدید،غوغا و تغییرات چشمگیری رو در این زمینه ایجاد کنه و همه افراد بدون نیاز به مهارت و آشنایی با تکنیک های آرایشی، بهترین آرایش رو داشته باشند.

 

2. لیدی گاگا قصد دارد با تولید محصولات برند خود، با ریختن و بر هم خوردن سایه چشم هم مقابله کند! مطمئنا همه شما هم با مشکل آرایش پوست بعد از سایه زدن به چشم مواجه شدید و میدونید این کار چقدر سخت هست! محصول Glam Attack از برند لیدی گاگا، یکی از محصولات باور نکردنی برند هوس لَب هست و برخلاف سایر سایه چشم ها حالت خشک و ترک خورده ایجاد نمیکنه و بعد از گذشت چندین ساعت هم از روی پلک پاک نمیشه!

 

لوازم ارایش برند هوس

 

3. برای استفاده از خط لب یا مداد لب برند هوس لب، به هیچ عنوان با مشکل مواجه نخواهید شد! استفاده از این خط لب یا مداد لب، بسیار ساده هست و به دلیل پیگمنت های فوق العاده ای که در تولید آن استفاده شده، میتونید برای تمام قسمت های لب هم مانند یک رژلب مورد استفاده قرار بدید. علاوه بر این میشه این مداد لب رو برای گونه ها و سایر قسمت های صورت هم استفاده کنید و یک میکاپ هنری و خلاقانه ایجاد کنید.

 

4. علاوه بر اینکه مداد لب، یکی از محصولات چند کاره برند لیدی گاگا هست، Glam Attack از این برند هم به دلیل دارا بود اپلیکاتور نرم، صاف و دارای نقطات تیز، هم یکی دیگه از محصولات چند کاره ای هست که در این برند آرایشی وجود داره.  این شیمر جذاب با رنگ بندی متنوع رو هم میتونید به عنوان سایه چشم و هم به عنوان یک رژلب فوق العاده یا هایلایتر جذاب مورد استفاده قرار بدید و از زیبایی که براتون ایجاد میکنه لذت ببرید!

 

5. تمام محصولات آرایشی برند لیدی گاگا تحت آزمایش و بررسی دقیق و کامل هستند تا این محصولات هم مطابق با استاندارهای جهانی و هم با بهترین کیفیت و کارایی تولید بشن.

 

حتما بخوانید: لوازم آرایش کلارینس، معرفی محصولات آرایشی برند Clarins

 

ماجرای همکاری صدف بیوتی با برند آرایشی لیدی گاگا

صدف بیوتی در چند روز گذشته در سری استوری هایی که منتشر میکنه این طور بیان کرد که از طرف برند آرایشی لیدی گاگا با او تماس گرفته شده و از او خواستن تا در یکی از پروژه های این برند همکاری داشته باشه! ابتدا از او خواسته شده تا در صورت تمایل قرار دادی که برای او فرستاده شده رو امضا کنه.

 

فیس تایم صدف بیوتی و لیدی گاگا

 

بعد از امضا کردن قرارداد توسط صدف، افرادی از تیم لیدی گاگا با او تماس میگیرن و توضیحاتی رو در رابطه با این پروژه و مخفی نگه داشتن این موضوع بیان می کنند و بعد قراری برای فیس تایم بین لیدی گاگا و صدف بیوتی گذاشته میشه. بقیه ماجرا تا به امروز به صورت مخفی بوده و باید منتظر خبرهای جدیدتری از این اتفاق بزرگ باشیم!

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو