فال روزانه ۳۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۳۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹


منبع: برترین ها

143

1399/2/30

05:59


همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه ۱۳۹۹.۰۲.۳۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۳۰ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال به نظر همه بسیار جذاب هستید و همه از وقت گذراندن با شما لذت می‌برند، پس سعی کنید وقت بیشتری با دیگران بگذرانید. شما امسال در عشق غرق خواهید شد، ولی این که این اتفاق دقیقا چطور خواهد افتاد مشخص نیست. یادتان باشد که هر کجا بروید خودتان را به همراه خواهید برد و نمی‌توانید از خودتان فرار کنید، پس اگر احساس می‌کنید چیزی در وجودتان هست که زندگیتان را تحت تاثیر قرار داده است بجای فرار کردن با مشکلات خود مواجه شده و آن‌ها را حل کنید. در ماه اول انرژی بسیاری دارید، از آن استفاده کرده و تفریح کنید، با دیگران ارتباط برقرار کنید و پیشرفت کنید. زمان گذراندن با دوستانتان در تیر ماه به شما کمک بسیار زیادی به شما می‌تواند بکند و نتایج مثبتی برایتان در بر خواهد داشت. اشتباهات گذشته تان شاید در شهریور امسال سد راهتان شوند، ولی خیالتان از این یک نکته راحت باشد که امسال با مشکلات مادی مواجه نخواهید بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز نه گفتن به دیگران برای شما کار بسیار دشواری است چرا که فکر می‌کنید همانطور که خودتان برای رسیدن به رویا‌ها و اهدافتان نیاز به فرصت و کمک دیگران دارید، شما هم باید آن‌ها را یاری کنید تا به خواسته هایشان برسند از طرفی هم فکر می‌کنید بهتر است در این راه روی پای خودشان ایستاده و بیش از حد به دیگران وابسته نباشند. امروز در این مورد تا می‌توانید سخاوت به خرج دهید و خیالتان راحت باشد که کار اشتباهی نخواهید کرد. همسرتان را به یک شام دو نفره در یک رستوران خوب دعوت کنید و با او در مورد هر چیزی که دلتان می‌خواهد حرف بزنید، از مشکلات در رابطه عاطفیتان گرفته تا مسائل خانوادگی و کار و هرچیز دیگری که فکرش را بکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

در حال حاضر تحت شرایط کیهانی موجود دارید با نگاهی منطقی به زندگیتان فکر می‌کنید، این خیلی خوب است، ولی باید مواظب باشید این تفکرات منطقیتان را به دیگران تحمیل نکنید و اگر کسی با شما مخالفت کرد حالت تدافعی به خودتان نگیرید. همه چیز را در نظر بگیرید، حتی حرف کسانی که با نقشه هایتان مخالف هستند و فکر می‌کنند خودشان بهتر می‌دانند که چه کار باید بکنید، شاید بتوان نکات مثبتی در حرف هایشان پیدا کرد. خوشبختانه شما مجبور نیستید هیچ چیزی را به هیچ کسی غیر از خودتان ثابت کنید. مجرد‌ها خودشان را برای غافلگیر شدن در این روز‌ها آماده کنند، ممکن است عشق قدیمی شما به سراغتان بیاید و یا یک نفر که فکرش را هم نمی‌کنید در انتظار شما باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

کار‌های کوچکی در خانه پیش خواهند آمد، سعی کنید در انجام آن‌ها کمک کنید. این هفته وقت آن رسیده است که کمی برای خانه خرج کنید. امروز در مورد روابط عاطفیتان احساساتی دوگانه و همراه با تردید و دودلی دارید، از طرفی فرصتی فوق العاده برای عمیق‌تر کردن رابطه فعلیتان برایتان پیش آمده است و از طرفی هم می‌دانید که باید با صداقت بیشتری در این مسیر پیش بروید. نکات منفی و مثبت هر یک از گزینه‌های پیش رویتان را در نظر گرفته و در نهایت بگذارید قلبتان شما را به انتخاب راه درست راهنمایی کند، فقط یادتان باشد تسلیم هوس‌های زودگذر نشوید و آن‌ها را با احساسات واقعیتان اشتباهی نگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز خیلی سرتان شلوغ است و دلتان می‌خواهد هر چه زودتر آخر هفته تان شروع شود تا با خیال راحت هر چقدر که دلتان می‌خواهد استراحت کنید. کار‌های نیمه تمامی که باید قبل از شروع یک هفته جدید به پایان برسانید به احساس مسئولیت و تعهد شما نیاز دارند. خوشبختانه با اولویت بندی کارهایتان می‌توانید خودتان را از هول شدن و در نتیجه غرق شدن در این کار‌های به نظر پایان ناپذیر نجات دهید. البته با فشار آوردن بیش از حد هم خودتان را آزار ندهید و کار‌هایی که خیلی ضروری نیستند را برای هفته بعد بگذارید. شما تا همین حالا هم به اندازه کافی در این هفته زحمت کشیده اید که مستحق یک استراحت درست و حسابی باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز قدرت ادراکتان قوی‌تر و احساستان عمیق‌تر از روز‌های دیگر است. عکس العمل‌هایی که نشان می‌دهید آنقدر واضح و مشخص هستند که هر تلاشی برای مخفی کردن احساستان کاملا بیهوده است. در حال حاضر اهمیت آنچه می‌گویید از این که چطور آن را به زبان می‌آورید خیلی کمتر است. هیچ اشکالی ندارد که آنچه در دلتان می‌گذرد را با دیگران در میان بگذارید، ولی باید سعی کنید در حین انجام این کار آرام و خونسرد باشید. رابطه عاطفیتان همچنان دارد فراز و نشیب‌هایی را پشت سر می‌گذارد و به ثبات مورد نظرتان نرسیده اید، پس مواظب باشید با واکنش‌های ناگهانی و تحت تأثیرلحظه کاری نکنید که رابطه خود را به خطر بیندازید.

فـال روزانـه - Daily Omen

این روز‌ها مثل همیشه محتاط و با دقت رفتار نمی‌کنید و دوست دارید افکارتان را بی آن که آن‌ها را از هیچ فیلتری گذرانده باشید با اطرافیانتان در میان بگذارید. حتی اگر بدانید حرف هایتان ممکن است نتایجی منفی داشته باشند هم دلتان می‌خواهد آن‌ها را به زبان بیاورید. متأسفانه حرف‌های نسنجیده ممکن است به ضرر شما تمام شده و پیشرفتتان را با مشکل مواجه کنند. این روز‌ها دست سرنوشت دارد شما را به جا‌های تازه‌ای می‌کشاند، بهتر است به جای این که تمام توان و انرژی خود را روی یک روی متمرکز کنید صبر کنید و ببینید چه مسیر تازه‌ای قرار است پیش رویتان قرار بگیرد. شاید آنچه در انتظارتان است خیلی بهتر از آن چیزی باشد که خودتان خواسته اید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز کنترل چندانی روی برنامه روزانه تان ندارید و گاه و بیگاه اتفاقات غیر منتظره‌ای شما را از مسیر اصلیتان منحرف کرده و وقتتان را خواهند گرفت. شاید این موضوع باعث شود توانایی خود در انجام شایسته کار‌ها را زیر سوال ببرید، ولی هدر دادن وقتتان با این افکار منفی و شک و تردید نسبت به خودتان هیچ نفعی به حال شما نخواهد داشت. پذیرفتن آنچه نمی‌توانید تغییر دهید شما را قادر می‌سازد که توان و انرژیتان را صرف انجام کار‌هایی کنید که می‌توانند شما را به اهدافتان نزدیک کنند. شما حتما به خوبی از قانون جذب آگاه هستید و می‌دانید که فکر و ذهن خودتان را روی هر چیزی که متمرکز کنید همان برایتان اتفاق خواهد افتاد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز با پایان‌ها و آغاز‌های تازه‌ای مواجه خواهید بود. وقتی تحولاتی که در زندگی شما دارند صورت می‌گیرند شروع شوند دیگر هیچ چیزی قاد نخواهد بود جلوی آن‌ها را بگیرد. هیچ لزومی ندارد که بخواهید دلسرد و نا امید شوید، چرخه جدیدی که دارد در زندگیتان آغاز می‌شود چند روزی به زمان نیاز دارد تا شکل بگیرد، انتظار نداشته باشید همه چیز خیلی زود تغییر کند. اگر به رویاهایتان ایمان داشته باشید و اجازه دهید همه چیز همان طوری که قرار است پیش برود به وقتش به همه خواسته هایتان خواهید رسید. کسی را دوست دارید، ولی جسارت این که پا پیش گذاشته و حرف دلتان را به او بزنید در خود احساس نمی‌کنید، هیچ واسطه‌ای در میان نگذارید و خودتان حرفتان را بزنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

این روز‌ها جنبه‌های مختلفی از زندگیتان دارند تغییر پیدا می‌کنند و نمی‌توانید ذهنتان را تنها روی یکی از آن‌ها متمرکز کنید و فقط به آن بپردازید. در هر صورت برای یافتن نقشه‌ای که شما را به سوی آینده‌ای درخشان راهنمایی می‌کند باید به درون خودتان و گذشته تان نگاه کنید. لزومی ندارد که در مورد این سفر درونیتان با دیگران حرف بزنید، این یک سفر انفرادی است و انتخاب با خودتان است که تا چه حد و با چه کسانی در مورد آن حرف بزنید. فقط این را یادتان باشد که کسانی که سکوت شما را درک نمی‌کنند از کلامتان نیز چیزی نخواهند فهمید. راز دلتان را با کسانی در میان بگذارید که لایق شنیدن آن هستند و درکش می‌کنند.

فـال روزانـه - Daily Omen

با وجود این که تعطیلات آخر هفته دارد شروع می‌شود هنوز ذهنتان درگیر نقشی است که در اجتماع و به ویژه محیط کارتان دارید. دلتان می‌خواست این همه مسئولیت برای رسیدگی کردن نداشتید و می‌توانستید فضایی شخصی برای خودتان داشته باشید تا در آن کمی فشاری که روی دوشتان است را سبک‌تر کنید. شما نیاز دارید هر چه سریعتر وقتی برای خودتان خالی کنید و با خیال راحت در دنیای تنهایی خود فرو بروید، پس سعی کنید زودتر مسئولیت‌ها و وظایفتان را انجام دهید تا وقتتان برای انجام آنچه دلتان می‌خواهد آزاد شود. البته نباید مسئولیتی که نسبت به خانه و خانواده تان دارید را فراموش کنید و باید به اندازه کافی برای آن‌ها هم وقت بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما احساس می‌کنید که چیزی عوض شده است، اما نمی‌توانید دقیقا بگویید که چه چیزی تغییر کرده است. احساس می‌کنید کاراگاهی هستید که به دنبال حقیقت می‌گردد، ولی اگر این کار را ادامه دهید این درگیری ذهنی تبدیل به یک وسواس شده و نمی‌گذارد به کار‌های دیگرتان رسیدگی کنید. هیچ اشکالی ندارد که بخواهید با چیز‌های جدیدی که دارند در زندگیتان به وجود می‌آیند آشنا شوید و از آن‌ها سر در بیاورید، ولی هیچ لزومی ندارد که همین امروز به همه چیز پی ببرید. امروز پس از پایان کار‌هایی که در لیست وظایف روزانه تان هستند با دوست‌های دیگرتان جمع شده و به خانه یکی از دوستانی که مدتی است از جمعتان دور شده است بروید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز در آرزوی انجام کار‌های ماجراجویانه هستید، ولی ذهنتان درگیر مسئولیت‌ها و وظایفی است که به رسیدگی فوری شما نیاز دارند. با این حال مدام وسوسه می‌شوید کار‌های روزمره تان را کنار گذاشته و به دنبال انجام کار‌هایی بروید که بهتر و هیجان انگیزتر به نظر می‌رسند. با این حال باید ابتدا مسئولیت هایتان را به انجام برسانید تا با خیالی راحت و وجدانی آرام تعطیلات آخر هفته تان را شروع کنید. بعدازظهر امروز با دوستانتان قرار بگذارید و کار‌هایی انجام دهید که به شما احساس ماجراجویی می‌بخشند، رفتن به جا‌هایی که تا کنون نرفته اید یا انجام ورزش‌هایی که تا حالا امتحان نکرده اید گزینه خیلی خوبی می‌تواند باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو