از سریال آقازاده چه خبر ؟ + نکات خواندنی از سریال آقازاده

منبع: کولاک

90

1399/2/30

15:36


از سریال آقازاده چه خبر ؟ همچنین نکات خواندنی از سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی حامد عنقا به همراه جدیدترین خبرها از سریال. طبق اعلام روابط عمومی این سریال، در حالی که «آقازاده» اولین سریالی بود که با شیوع کرونا تصویربرداری آن برای حفظ سلامت عوامل متوقف شد، حالا کار این مجموعه از سر گرفته شده است.

از سریال آقازاده چه خبر

از سریال آقازاده چه خبر
مهدی کوشکی در نقش الکس و کاوه خداشناس در نقش یک مقام رسمی دو بازیگر جدیدی هستند که به پروژه اضافه شده اند و «آقازاده» با لحاظ کردن مسائل بهداشتی و مراقبت‌های پزشکی با حضور مسئول بهداشت ضبط می‌شود.
این سریال با گرفتن صحنه‌های جا مانده از قسمت‌های ابتدایی و تکمیل مراحل در آستانه پخش قرار می‌گیرد.د بازیگران «آقازاده» عبارتند از امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس سعید داخ، روزبه معینی و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز، هنرمندی نیکی کریمی، نقش آفرینی متفاوتی از جمشید هاشم پور و محمدحسین لطیفی.

در جدیدترین خبر از سریال آقازاده، حامد عنقا؛ نویسنده و طراح سریال با اشاره به اینکه پیش تولید «آقازاده» از اردیبهشت ماه ۹۸ آغاز شد، ادامه داد: سپس ما وارد تولید شدیم و تا همین ماجرای کرونا یعنی ۶، ۷ اسفند کار ادامه داشت. در ادامه هم طبیعی بود که سلامتی گروه و تک تک بچه ها نسبت به ادامه کار برایم در اولویت باشد. حالا کمتر از ۱۰ درصد کار باقی مانده است و شاید طی دو سه هفته اگر تصویربرداری می کردیم کار به انتها می رسید اما حق این بود که کار را تعطیل کنیم تا بچه ها در آرامش خیال باشند و صبر کنیم تا فضا عادی شود. به مرور هم داریم این فضای سخت را رد می کنیم.

حامد عنقا نویسنده «آقازاده» درباره زمان پخش این سریال نیز خبر داد: ما در شرایطی که فکر نمی کردیم ویروس منحوس کرونا دامان ما را هم آلوده کند، می خواستیم با آغاز ماه مبارک پخش کار را شروع کنیم. اکنون هم تمام تلاشمان را می کنیم تا در نزدیک ترین زمان به نتیجه برسیم. بیش از ۹۰ درصد کار ضبط شده اما از آنجایی که ما فیلمبرداری را به صورت رج زدن جلو بردیم، هنوز باید سکانس هایی را بگیریم تا قسمتهای یک تا ۱۰ سریال را تکمیل کنیم. فکر می کنم از یک هفته ۱۰ روز بعد از اینکه فیلمبرداری مان را شروع کنیم با هماهنگی وزارت ارشاد و اخذ پروانه نمایش بتوانیم پخش سریال را آغاز کنیم.

عوامل اصلی این مجموعه عبارتند از دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: احسان سجادی حسینی، مدیر فیلمبرداری: مجید گل سفیدی، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، مدیر تولید: افشین قلی پور، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، طراح صحنه: محسن شریفی، طراح لباس: شیده محمودزاده، طراح گریم: مهرنوش طبیبی، تدوینگر: امیر شیبان خاقانی، آهنگساز: ستار اورکی، مدیر تدارکات: شهرام اسلامی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: امیر ولیخانی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو