دانلود Special Agent 1.1.0 – بازی اکشن مامور ویژه برای اندروید

دانلود Special Agent 1.1.0 – بازی اکشن مامور ویژه برای اندروید


منبع: دانلود ها

171

1399/2/30

18:02


بازی Special Agent شما را به یک مامور خاص و ویژه تبدیل خواهد کرد. در این بازی باید به سراغ تروریست‌ها و جنایت‌کاران شهر بروید و هر چه می‌توانید آن‌ها را با گلوله‌های خودتان نابود کنید. حرف زدن را کنار گذاشته و به‌جای آن، از گلوله‌های بیشتری استفاده کنید. دقت خود را بالا برده و با یک نشانه‌گیری دقیق آن‌ها را نابود کنید. شما باید بتوانید رفته رفته مهارت خود را بالا برده و با سرعتی تمام عیار، تروریست‌های شهر را نابود کنید. اجازه ندهید که غیرنظامیان بی‌گناه شهر کشته شوند. اگر چنین چیزی صورت بگیرد، شما را مرحله را واگذار خواهید کرد. اسلحه را محکم در دستان خود نگه داشته و تا می‌توانید به بهترین شکل از آن استفاده کنید. هدف‌گذاری از مهم‌ترین راه‌های موفقیت در این بازی است و باید ماشه را درست در صدم ثانیه رها کنید.

Special Agent 1.1.0 Apk + Mod

بازی-Special-Agent

بازی Special Agent حاوی گرافیک ساده و رنگارنگی است و مدام از حضور در مکان‌های بازی لذت خواهید برد. کنترل بازی هم بسیار آسان و جذاب است و به‌شکل روان‌تری می‌توانید دشمنان خود را نابود کنید. فیزیک بازی دیوانه‌وار است و هر بار برای تجربه مراحل بازی هیجان خواهید داشت. می‌توانید معماهای بیشتری را در طول سفر حماسی خود حل کرده و در نتیجه سلاح‌های متنوع و بیشتری در اختیار داشته باشید. تیراندازی اصلی‌ترین کاری است که انجام خواهید داد و در این راستا، ماموریت‌هایی همچون نجات دادن گروگان‌ها را هم خواهید داشت. این بازی را می‌توانید روی سیستم‌عامل اندروید ۴.۱ و بالاتر نصب و اجرا کنید.

info

Are you ready to become a special agent and a hero? Do you have what it takes to shoot down the terrorists and the criminals? Less talk, more bullet!

Show off your deadly accuracy and eliminate the enemies while protecting innocent civilians. Hold the gun firmly, align the sights on the target, and pull the trigger in Special Agent now!

Special Agent Features:
– Simple and colorful graphics
– Easy and intuitive controls
– Crazy 3D ragdoll physics
– Unlock epic shooting puzzles including hostage rescue missions

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
افت سرعت دانلود با اینترنت ایرانسل

چنان‌چه ایرانسلی بوده و شاهد افت سرعت دانلود خود از سرورهای دانلودها هستید،

لطفا با مراجعه به وبسایت https://195.cra.ir و بخش "ثبت شکایت"، درخواست بررسی را به‌صورت قانونی ثبت کنید.

نمونه شکایت ثبت‌شده مشابه این عکس می‌تواند صورت بگیرد. با تشکر از همکاری شما کاربران عزیز.

لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – معمولی

دانلود فایل نصبی – مود


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو