دوزشاپ؛ این‌‌جا بازی فقط برای بچه‌ها نیست

دوزشاپ؛ این‌‌جا بازی فقط برای بچه‌ها نیست


منبع: روزیاتو

231

1399/2/30

19:14


سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خیلی‌ها دوزشاپ را با پروژه ساخت بزرگترین پازل دنیا می‌شناسند. در سال ۱۳۹۸ دوزشاپ با مشارکت ۲۷ علاقه‌مند به پازل، بزرگترین پازل دنیا را در ایران تکمیل کرد. این پازل که ۵۱۳۰۰ قطعه دارد از ۲۷ نقطه‌ی شگفت انگیز دنیا تصویر شده است و نقاطی از پاریس و نیویورک تا دیوار چین و مسجد نصیرالملک در ایران را در بر می‌گیرد.

دوزشاپ یک فروشگاه تخصصی بازی و سرگرمی است که از سال ۱۳۹۵ تا کنون فعالیت می‌کند. تمرکز دوزشاپ از ابتدای فعالیتش، عرضه‌ی بازی و سرگرمی مناسب برای گروه‌ سنی بزرگسال بوده است. بازی و سرگرمی دوز که با نام اختصاری دوزشاپ شناخته می‌شود، از سال ۱۳۹۸ اقدام به گسترش فروش اینترنتی خود از طریق وب سایت دوزشاپ دات کام نمود و تلاش خود را برای ارئه‌ی خدمات برتر در این حوزه افزایش داد. در وب سایت دوزشاپ انواع بوردگیم، پازل و لگو معرفی و عرضه می‌شود.

آنچه دوزشاپ را با سایر فعالان حوزه‌ی بازی و سرگرمی متمایز می‌کند، علاوه بر اصالت و کیفیت کالاهای عرضه  شده، نوع و استاندارد خدماتی است که دوزشاپ به مشتریان خود ارائه می‌کند. سرعت بالای ارسال وتحویل کالاهای خریداری شده در دوزشاپ یکی از نقاط برتری این مجموعه نسبت به سایر رقبایش است. ناوگان خودرویی اختصاصی دوزشاپ، مسئولیت ارسال کالاها در شهر تهران را بر عهده دارد. همچنین ارسال کالا به سایر نقاط کشور با استفاده از خدمات شرکت‌های معتبر ارسال کالا به صورت نقطه به نقطه و به آدرس خریداران انجام می‌شود. مخاطبان دوزشاپ در شهر تهران می‌توانند در صورت تمایل با انتخاب روش دوزشاپ اکسپرس سفارش خود را حداکثر ۶ ساعت پس از تایید دریافت نمایند.

دوزشاپ در حال حاضر محصولات متنوعی در زمینه‌ی بازی و سرگرمی بزرگسالان، عرضه می‌کند. بوردگیم‌ یا بازی‌های رومیزی ایرانی و خارجی که این روزها تبدیل به سرگرمی مورد علاقه‌ی اقشار مختلف مردم جامعه شده‌ است، یکی از گروه‌های اصلی محصولات عرضه شده در دوزشاپ می‌باشد. بوردگیم‌های متنوعی در سبک‌های گوناگون و برای گروه‌های سنی مختلف در سایت دوزشاپ دسته بندی و در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است. البته شما می‌توانید برای مشاوره در خصوص هر یک از بازی‌های ارائه شده در سایت دوزشاپ با مرکز پشتیبانی سایت تماس بگیرید و در مورد خرید انواع بردگیم پرسش‌های خود را مطرح کنید.

دسته‌ی دیگری از محصولات دوزشاپ، پازل ها هستند. پازل‌هایی از برترین برند‌های اروپایی برای گروه‌های سنی مختلف و به ویژه بزرگسالان در سایت دوزشاپ دات کام عرضه می‌شوند. علاقه‌مندان به خرید پازل می‌توانند به سایت دوزشاپ دات کام مراجعه و محصول خریداری شده را در سراسر کشور دریافت نمایند. همچنین انواع لوازم جانبی پازل‌ها نظیر چسب و رول پازل نیز در دوزشاپ به فروش می‌رسد.

فروشگاه بازی و سرگرمی دوز همچنین میزبان مدل‌های خاص و کلکسیونی از برند محبوب لگو (LEGO) برای بزرگسالان است. ست‌های خاص و پرطرفداری همچون لگو بوگاتی شیرون که تنها یک هفته پس از عرضه‌ی جهانی در دوزشاپ موجود و قابل خرید بود یک نمونه از این گروه محصولات به حساب می‌آید. با مراجعه به سایت دوزشاپ دات کام همیشه می‌توانید ست‌های جدید و خاص لگو را به صورت اختصاصی سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن در هر نقطه از کشور به آدرس شما ارسال شود.

در دوزشاپ، اصالت کالا حرف اول را می‌زند. از ابتدای فعالیت دوزشاپ تا کنون به هیچ عنوان اصالت و کیفیت کالاهای عرضه شده فدای افزایش تنوع در سبد فروش کالا نشده است. بسیاری از مخاطبان دوزشاپ در نظرسنجی سال گذشته‌ی این برند اعلام کرده‌اند که اصلی ترین دلیل آنکه دوزشاپ را دنبال می‌کنند، ثبات قدم در عرضه‌ی کالاهای اورجینال و با کیفیت است. همین موضوع سبب شد تا دوزشاپ با پشتوانه‌ی اعتماد و خواست مخاطبانش راهی که آغاز کرده را با قدرت بیشتری ادامه دهد.

دوزشاپ تلاش می‌کند تا با کسب رضایت حداکثری مخاطبان خود، گام بزرگی در فرهنگ سازی و گسترش نفوذ بازی‌های رومیزی در ایران بردارد. دوزشاپ بر این باور است که «بازی فقط برای بچه‌ها نیست» و بزرگسالان هم می‌توانند سرگرمی‌های متنوع و سودمند را در جمع‌های دوستانه و خانوادگی تجربه کنند.‌

دوزشاپ؛ این‌‌جا بازی فقط برای بچه‌ها نیست

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو