آبروی زن ورزشکار اردبیلی را چگونه بردند؟

منبع: برترین ها

114

1399/2/30

22:33


زنی که به کمک دوستش عکس‌های شخصی و خانوادگی همسر شوهر سابقش را که بیشتر آنها مربوط به باشگاه ورزشی بانوان بوده منتشر کرد در اردبیل دستگیر شد.

رکنا: رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی متهم فضای مجازی توسط پلیس فتا در اردبیل خبر داد.

سرهنگ علی قهرمان طالع بیان کرد: خانمی که عکس‌های شخصی و خانوادگی شاکی را از صفحه وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام برداشته و منتشر کرده بود توسط پلیس فتا اردبیل دستگیر شد.

وی افزود: با مراجعه شاکی و ادعای اینکه عکس‌های شخصی و خانوادگی وی توسط شخص یا اشخاصی ناشناس در گروه‌ها و کانال‌های مختلف منتشر شده، پرونده توسط کارشناسان سایبری به جریان افتاد.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل در ادامه گفت: با مطالعه مستندات اولیه مبنی بر اینکه عکس‌های منتشرشده اکثراً عکس‌های مربوط به باشگاه ورزشی بانوان بوده و همچنین طی بررسی اظهارت شاکی در خصوص وجود مشکلات درون خانوادگی، کارآگاهان سایبری به یکی از دنبال کننده‌های پیج اینستاگرامی شاکی مشکوک شدند.

انتقام از همسر دوم

قهرمان طالع عنوان کرد: کارآگاهان سایبری با آنالیز مستندات دیجیتال به سرنخ‌هایی رسیدند که نشان می‌داد متهم با همسر اول شوهر شاکی که میانه خوبی با آن‌ها ندارد دوست بوده و رفت‌وآمد خانوادگی دارد که این امر به گمانه‌زنی‌های مأموران قوت بخشید.

تلافی ازدواج مجدد شوهر دوستش

وی بیان کرد: کارآگاهان پس از اقدامات فنی با دعوت از متهم و ارائه ادله دیجیتال، چاره‌ای جز اعتراف برای او نگذاشتند و ایشان در بازجویی‌های به عمل آمده اظهار داشت: با انگیزه کمک به دوست خود به منظور آبروریزی و تلافی ازدواج مجدد شوهر دوستش با شاکی اقدام به برداشت و انتشار عکس‌های خصوصی ایشان نموده است.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل افزود: با اعتراف متهم به کار خود و با هماهنگی‌های لازم مظنون پرونده دستگیر و برای ادامه روال پرونده در اختیار مقامات قضائی قرار گرفت.ب

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو