جواد جوادی و مرضیه مقدم با یکدیگر ازدواج می کنند ؟ عاقبت رابطه جوادی و مرضیه مقدم در بچه مهندس۳

منبع: کولاک

1,462

1399/2/31

12:19


جواد جوادی و مرضیه مقدم با یکدیگر ازدواج می کنند؟ به همراه بررسی سر انجام و عاقبت رابطه جوادی و مقدم در بچه مهندس ۳ همچنین اطلاعات تکمیلی در این مطلب. فصل سوم سریال بچه مهندس علی رغم شروع نه چندان گیرایی که داشت، در یک سوم پایانی داستات جذابی پیدا کرده است. داستانک ها و ماجراهایی که حول شخصیت های اصلی سریال می گذرد بر جذابیت هاس آن افزوده است.

جواد جوادی و مرضیه مقدم با یکدیگر ازدواج می کنند

جواد جوادی و مرضیه مقدم با یکدیگر ازدواج می کنند

در فصل سوم روزبه حصاری بازیگر نقش جواد جوادی را بازی میکند. جواد و مرضیه در ۲ تیم مقابل هم در دانشگاه هستند و از طرفی هنوز جواد عاشق و دلباخته مژگان است و هرکاری میکند تا به پرتلند برود اما هنوز به نتیجه ای نرسیده است و همه دارن بهش میگن که در مملکت خودش بماند و ته دلش را خالی میکنند.

احتمال می رود که جواد در مملکت خودش بماند و وارد رابطه احساسی با مرضیه توفیقی مقدم شود و با هم ازدواج کنند. هر چند در ظاهر جواد هنور به مژگان فکر می کند و به او علاقه مند است.

البته طی روزهای اخیر روزبه حصاری در مصاحبه ای در خصوص ادامه داستان سریال بچه مهندس ۳ گفته بود، باید منتظر یک سورپرابز در آن باشید! هنوز مشخص نیست این سورپرایز چه خواهد بود…برخی گمان می کنند بازگشت نقش «مژگان» به داستان این سریال می تواند به جذابیت های آن اضافه کند.

داستان سریال بچه مهندس ۳ به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود که پیش از این فصل‌های اول و دوم این سریال پخش شده است. فرهاد قائمیان ، ثریا قاسمی ، کامران تفتی و اتابک نادری و روزبه حصاری بازیگرانی هستند که به فصل ۳ این سریال پیوسته اند .

 

[تعداد: 

۲   میانگین:  

۱.۵/۵]

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو