مهدی رحمتی و پسرانش در دیداری کرونایی کیش با آقای بازیگر

منبع: پرشین وی

143

1399/2/31

12:47


سید مهدی رحمتی دروازه بان شهرخودرو مشهد که روزهای قرنطینه خود و خانواده اش را در کیش بوده و به مشهد بازنگشته دیداری نیز با میلاد کی مرام داشته است.

مهدی رحمتی و پسرانش در دیداری کرونایی کیش با آقای بازیگر

سید مهدی رحمتی ستاره سابق استقلالی ها که بعد از جدایی از این تیم به شهر خودرو مشهد رفته در این شهر میزبان دوست بازیگرش میلاد کی مرام بود و در کنار او و پسرانش علی و عطا عکسی در صحفه شخصی اش منتشر کرده است. در ادامه عکس های از مهدی رحمتی و پسرانش را در پرشین وی مشاهده کنید.

عکس های مهدی رحمتی و پسرانش

سیدمهدی رحمتی کاپیتان سابق استقلال و دروازه بان کنونی شهرخودروی مشهد از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در ایران به همراه خانواده اش به جزیره کیش سفر کرد و در این جزیره به دوران قرنطینه پرداخت.

حالا که روزهای قرنطینه رو به پایان است و رحمتی از چند روز دیگر باید در مشهد حاضر شود و در تمرینات تیمش شرکت کند، دیدار صمیمانه ای با میلاد کی مرام بازیگر مطرح سینما داشت. کی مرام و رحمتی رفاقتی دیرین باهم دارند و حالا در آخرین روزهای حضور رحمتی در کیش باهم دیدار کردند.

مهدی رحمتی با انتشار عکسش با میلاد کی مرام نوشت : خفته ها… زنگ چیز خوبی نیست.

شیشه ها… سنگ چیز خوبی نیست.

وصله ها را به من بچسبانید… به شما انگ چیز خوبی نیست.

کَری از پیش یک سه تار گذشت…

گفت آهنگ چیز خوبی نیست.

ای ، عاشق نشو نمیدانی که…

دل تنگ چیز خوبی نیست.

گفته بودی جنگ یعنی چه…؟!

پسرم…

جنگ چیز خوبی نیست. 👌

مهدی رحمتی و پسرانش

میلاد کی مرام در کنار مهدی رحمتی و پسرانش

دیدار قرنطینه‌ ای مهدی رحمتی و پسرانش با بازیگر سرشناس

دروازه بان ٣٧ ساله فوتبال ایران دو پسر به نام های علی و عطا دارد و اکنون در شهر خودرو مشهد بازی می کند. سیدمهدی رحمتی کاپیتان سابق استقلال و دروازه بان کنونی شهرخودروی مشهد از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در ایران به همراه خانواده اش به جزیره کیش سفر کرد و در این جزیره به دوران قرنطینه پرداخت.

مهدی رحمتی و پسرانش

مهدی رحمتی و فرزندانش در کنار میلاد کی مرام

رحمتی حالا که روزهای قرنطینه رو به پایان است و از چند روز دیگر باید در مشهد حاضر شود و در تمرینات تیمش شرکت کند، دیدار صمیمانه ای با میلاد کی مرام بازیگر مطرح سینما داشت. کی مرام و رحمتی رفاقتی دیرین باهم دارند و حالا در آخرین روزهای حضور رحمتی در کیش با هم دیدار کردند.

رحمتی عکسی از کی مرام و دو پسرش منتشر کرده و متنی را درکپشن آن قرار داده که این بازیگر معروف در یک نشست خبری آن را دکلمه کرده بود.

خبرانلاین , ورزش سه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو