بهترین سلبریتی‌های دوران کرونا معرفی شدند

منبع: ایران آرت

148

1399/2/31

16:31


جیمی فالون، تام هنکس، کاردی بی، دالی پارتون و سلین دیون از جمله برندگان جوایز ۲۰۲۰ وبی هستند.

ایران آرت: جوایز وبی امسال به خاطر پاندمی کروناویروس مراسم فیزیکی خود را کنسل کرد اما بیست‌وچهارمین نسخه آن بامداد چهارشنبه به صورت مجازی برگزار شد و "وبیز از خانه" نام گرفت.

پتون آزوالت بازیگر و کمدین، مجری برنامه لایو استریم وبی بود که در عین حفظ کردن سنت‌های همیشگی خود، به بررسی چالش‌های خلق شده توسط پاندمی هم پرداخت. رخداد امسال به افراد و سازمان‌هایی اختصاص یافت که در پاسخ به کووید -۱۹ از اینترنت استفاده کردند.

به نقل از ورایتی، جیمی فالون، تام هنکس، کاردی بی، لبران جیمز، گرتا تونبرگ، لیل ناس، دالی پارتون، سلین دیون، یونیسف، "بازی تاج و تخت" اچ‌بی‌او، ملاله یوسف‌زای، رونان فارو و تروور نوآ از جمله برندگان جوایز ۲۰۲۰ وبی بودند که توسط آکادمی بین‌المللی هنرها و علوم دیجیتال معرفی شدند.

خبرگزاری مهر نوشت؛ جوایز وبی همچنین افراد منتخب دستاورد ویژه خود را معرفی کرد که مخصوصاً به خاطر استفاده از پلتفرم‌های اینترنتی خود برای بهبود جوامع محلی طی دوران پاندمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

آوی شیفمن، یک پسر ۱۷ ساله که به راه‌اندازی نخستین پایگاه داده ردیابی کووید -۱۹ کمک کرد، به عنوان فرد سال وبی شناخته شد. کریستن بل بازیگر، برنامه "مقداری خبر خوب" با مجری‌گری جان کرازینسکی، مایلی سایرس، دی‌جی دی-نایس (هنرمند سال وبی)، سوییز بیتز و تیمبالاند (برنده جایزه شکستن اینترنت وبی برای نبردهای زنده اینستاگرامی)، سرآشپز ماسیمو بوتورا، اپلیکیشن گوگل کلس‌روم، اینویزیبل هندز، شاپینگ انجلز، سواب اسکوئاد، تروور بدفورد و دکتر تاتیانا پراول از جمله افراد منتخب ویژه بودند.

برنامه "روزانه" به عنوان صدای سال وبی شناخته شد و جایزه ستاره سال وبی هم به برنامه هاوس‌پارتی رسید.

نشنال جئوگرافیک به عنوان شرکت رسانه‌ای سال شناخته شد و توانست روی هم رفته ۱۵ جایزه وبی را از آن خود کند. گوگل، واشنگتن پست، واکس میدیا، کانده نست، اسپاتیفای، ناسا، ای‌اس‌پی‌ان و اچ‌بی‌او همگی توانستند چند جایزه وبی را از آن خود کنند.

دکتر آنتونی فائوچی مسئول سلامت ارشد مقابله با کروناویروس در ایالات متحده، اف‌کی‌ای توییگز، رت اند لینک، کوئست‌لاو، هنیبال بورس، آریانا هافینگتون و ایموگن هیپ افرادی بودند که در مراسم مجازی وبیز اسامی برندگان جوایز را اعلام کردند. موزز سامنی یک اجرای زنده داشت و یک مهمانی آنلاین بعد از مراسم هم در اینستاگرام برگزار شد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو