بهترین آرایشگاه تهران برای میکاپ و رنگ مو کجاست؟ + معرفی سالن زیبایی سناتور

بهترین آرایشگاه تهران برای میکاپ و رنگ مو کجاست؟ + معرفی سالن زیبایی سناتور


منبع: زیبامون

478

1399/2/31

21:18


اگر قصد دارید رنگ موهاتون رو تغییر بدید و یا به دنبال یک سالن زیبایی تخصصی در زمینه میکاپ و اکستنشن موها هستند، حتما در ادامه با زیبامون همراه باشید و با یکی از بهترین ها در این زمینه آشنا بشید!

بهترین آرایشگاه تهران برای میکاپ و رنگ مو کجاست؟ + معرفی سالن زیبایی سناتور

انتخاب آرایشگاه یا سالن زیبایی چقدر براتون اهمیت داره؟ آیا تمایل دارید کارهای زیبایی خودتون رو در دسترس ترین و ساده ترین آرایشگاهی که در نزدیکی شما قرار داره انجام بدید و یا اینکه ترجیح می دید با تحقیق و پرس و جو، آرایشگاهی کاملا تخصصی و حرفه ای رو پیدا کنید و برای دریافت خدمات زیبایی و آرایشی به اون سالن زیبایی مراجعه کنید.

اگر در کنار تخصصی و حرفه ای بودن پرسنل یک سالن زیبایی، دکوراسیون، محیط داخلی و رعایت موارد بهداشتی در آرایشگاه هم براتون اهمیت داره بهتون پیشنهاد می کنیم تا در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و با یکی از بهترین آرایشگاه های تهران به نام سالن زیبایی سناتور (بی سان) بیشتر آشنا بشید!

 

یک میکاپ حرفه ای و تخصصی چه ویژگی هایی دارد؟

این روزها به دلیل گسترش شبکه های اجتماعی، تمام افراد میتونن خیلی سریع و راحت جدیدترین مدل های میکاپ و ارایش که در همه جای دنیا وجود داره رو به شکل عکس و ویدئو ببینید و بعد از بررسی کردن مدل های مختلف، مدل میکاپی که با سلیقه خودشون هماهنگ هست رو پیدا کنند. اما مساله ای که در این زمینه وجود داره این هست که کدام سالن زیبایی میتونه میکاپ مورد نظر شما رو به خوبی اجرا کنه؟

 

قبل و بعد ارایش زیبا

 

یک میکاپ آرتیست حرفه ای و تخصصی باید اطلاعات و مهارت های خودش رو همیشه آپدیت نگه داره، سبک ها و مدل های متنوع میکاپ و آرایش رو بشناسه و تکینک های گریم و میکاپ رو به شکل تخصصی آموزش دیده باشه تا بتونه پاسخگوی نیاز مراجعه کنندگان باشه. در سالن های زیبایی ای که تیم حرفه ای در زمینه میکاپ و آرایش صورت دارند، معمولا نظر و سلیقه مراجعه کننده براشون ارجحیت داره و تمام تلاش خودشون رو میکنند تا مراجعه کننده بیشترین میزان رضایت رو داشته باشه!

 

قبل و بعد ارایش دخترونه

 

اگر شما هم به دنبال یک سالن زیبایی تخصصی در زمینه میکاپ و آرایش هستید، بهتون پیشنهاد می کنیم سری به سالن زیبایی سناتور (سناتور) در محدوده بلوار فردوس غرب بزنید.

شما میتونید تمام نمونه کارهای میکاپ و آرایش عروس که در سالن زیبایی سناتور اجرا شده رو در اینستاگرام عروس سرای بی سان (سناتور) در آدرس nazanin_nikpoor_makeup مشاهده کنید و بعد با خیال راحت تصمیم خودتون رو برای مراجعه به این سالن زیبایی تخصصی بگیرید!

 

میکاپ شیک

 

برای رنگ و لایت حرفه ای موها به کجا مراجعه کنیم؟

شاید شما هم بعد از مدت ها تصمیم گرفته اید که تغییری در رنگ موهاتون ایجاد کنید و از این طریق، زیبایی بیشتری رو برای چهره و استایل خودتون به وجود بیارید! اما در انتخاب سالن زیبایی ای که در زمینه رنگ و مش موها تخصصی و حرفه ای باشه، مردّد هستید!

 

رنگ و آمبره مو

 

رنگ کردن موها یکی از کارهای زیبایی فوق العاده حساسه و همونطور که می دونید مستقیماٌ با سلامت موها در ارتباط هست. استفاده از مواد درجه یک، داشتن پرسنل تخصصی و حرفه ای در زمینه رنگ موها، امکان دریافت مشاوره قبل از رنگ کردن مو، محیط مناسب و بهداشتی برای رنگ و مش موها، داشتن پرسنلی با علم کافی در زمینه شناخت مواد و ... از جمله مواردی هست که باید سالن زیبایی تخصصی و حرفه ای داشته باشه تا بتونید با خیال راحت کار رنگ کردن موهاتون رو در اون سالن انجام بدید.

 

رنگ مو شیک

 

سالن زیبایی سناتور یکی از این سالن های تخصصی و حرفه ای در زمینه رنگ و لایت موها در تهران هست که تمام تکنیک ها و مدل های مختلف رنگ مو از جمله هایلایت، مش، آمبره، سامبره، بالیاژ، رنگ موهای فانتزی، سوییت مش، دکلره و .... رو توسط پرسنل آموزش دیده و ماهر در این زمینه و با استفاده از مواد درجه یک و با کیفیت، به مراجعه کنندگان خود ارائه میدهند و به شما کمک میکنند تا موهایی فوق العاده خوش رنگ و در عین حال سالم داشته باشید.

 

اکستنشن مو عالی در سالن زیبایی سناتور

اگر از داشتن موهای کوتاه خسته شدید و تمایل دارید در مدت زمان کوتاهی، موهاتون پرحجم و بلند بشه، بهترین و سریع ترین گزینه برای شما این هست که از اکستنش مو استفاده کنید.

اکستنشن موها به شما این امکان رو میده تا بتونید اندازه و بلندی موهاتون رو هر چقدر که دوست دارید افزایش بدید. اما نکته ای که در این رابطه وجود داره این هست که حتما به سالن زیبایی که دارای لاین حرفه ای و تخصصی در زمینه اکستنشن مو هست مراجعه کنید. زیرا انتخاب هوشمندانه سالن زیبایی نه تنها باعث میشه تا موهاتون بعد از اکستنشن شدن فوق العاده طبیعی و زیبا دیده بشه بلکه آسیبی هم به موهاتون وارد نمیشه و از این بابت هم خیالتان راحت خواهد بود.

 

اکستنشن مو

 

مرکز تخصصی سناتور یکی از مراکزی هست که میتونید با خیال راحت از خدمات مربوط به اکستنشن مو که دارند بهره مند بشید و در کنار رضایت خاطری که دارید از زیبایی ایجاد شده برای موهاتون لذت خواهید برد.

 

سالن زیبایی سناتور کجاست و چه ویژگی های دارد؟

سالن زیبایی سناتور (بی سان) رو میتونیم به عنوان یکی از مدرن ترین و تخصصی ترین سالن های زیبایی در تهران معرفی کنیم که هم دارای محیطی فوق العاده جدید، شیک و مدرن بوده و هم کارکنان و پرسنل این سالن زیبایی، دارای روابط عمومی فوق العاده ای هستند و باعث میشن تا در ساعات حضور در این سالن زیبایی، لحظات خوبی رو سپری کنید!

شما میتونید با مراجعه به سالن زیبایی بی سان تمام خدمات آرایشی و زیبایی که مورد نظرتون هست رو به شکل کاملا تخصصی و در لاین های مجزا و حرفه ای که تمام موارد بهداشتی در اون رعایت میشه دریافت کنید و رضایت خاطر خیلی خوبی داشته باشید.

میکاپ و گریم تخصصی عروس، شینیون های حرفه ای و تخصصی، خدمات ناخن، کراتینه و احیای مو، رنگ و لایت موها، خدمات تخصصی میکروپیگمنتیشن، فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو، اکستنشن مو و مژه و ... از جمله خدماتی هستند که در سالن زیبایی سناتور با بالاترین کیفیت و با استفاده از بهترین مواد به مراجعه کنندگان ارائه می شود.

مجموعه زیبایی سناتور توسط خانم زهره علی میرزایی مدیریت میشه که دارای بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در تمامی خدمات زیبایی و آرایشی هستند.

برای مراجعه حضوری به عروس سرای سناتور می توانید به آدرس تهران، بلوار فردوس غرب، جنب پارک الهام، مجتمع تشریفاتی سناتور، پلاک 26 مراجعه کنید. 

برای دریافت مشاوره رایگان، کسب اطلاعات تکملیلی در رابطه با سالن زیبایی سناتور و همچنین رزرو وقت قبلی می توانید با شماره تلفن های 02144153066 و 09125557127 تماس بگیرید.

علاوه بر این پیچ اینستاگرام عروس سرای سناتور نیز به آدرس bisanbeautysalon فعال هست و می توانید نمونه کارهای این سالن زیبایی را به شکل عکس و ویدئو مشاهده کنید و از اخرین تخفیفات، آفرها و کلاس ها و ورکشاپ های آموزشی که در این مجموعه برگزار می شود مطلع شوید.

کانال تلگرام عروس سرای سناتور نیز به آدرس BisanBeautySalon فعال بوده و نمونه کارهای متعددی نیز در این کانال قرار داده می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو