جاهای توریستی و دیدنی های کن فرانسه را اینجا ببینید

جاهای توریستی و دیدنی های کن فرانسه را اینجا ببینید


منبع: آرگا

192

1399/2/31

22:43


خیلی از گردشگران شهر زیبای کن را به عنوان شهر آفتابی فرانسه می شناسند این شهر دارای دیدنی های بسیار زیادی است و به دلیل برخورداری از سواحل زیبا و تفرجگاه های مخصوص برای گردشگران جذابیت بسیار زیادی دارد. هتل های لاکچری و رستوران های مجل یکی از جاذبه هایی است که می توانید در این شهر از آن ها دیدن کنید این شهر ویژه علاقه مندان به طبیعت گردی و جاذبه های تاریخی است.

اگر قصد دارید تا به شهر زیبای کن در فرانسه سفر کنید بهتر است تا یک برنامه ریزی دقیق و درستی را داشته باشید تجربه ای که می توانید در سفر به این منطقه به دست بیاورید بسیار دلنشین و خاطره انگیز خواهد بود و با وجود تنوعی که در میان جاذبه های توریستی و گردشگری این شهر می بینید می توانید نهایت لذت را از سفر خود ببرید. این شهر دارای سواحل خصوصی است که محل مناسبی برای گردشگران است تفرجگاه هایی که در این سواحل وجود دارند نیز بسیار چشم نواز هستند و مورد توجه علاقه مندان قرا می گیرند. از مهم تین جاذبه هایی که در کن وجود دارند می توان به سواحل خصوصی زیبا، درختان سرسبز نخل، تفرجگاه های ساحلی مخصوص، کشتی های لاکچری و لوکس ،هتل ها مجلل، کوچه های سنگ فرش شده، بلوارهای مد روز، بندرگاه های دیدنی، ساختمان های قدیمی، ستوران های جذاب و … اشاره کرد. خیلی از گردشگرانی که قصد سفر به کن را دارند سعی می کنند تا از تورهای مسافرتی برای سفر رفتن خود استفاده کنند است شهر ساحلی به دلیل جاذبه ها و چشم اندازهای طبیعی که دارد بسیار دوست داشتنی است این منطقه دارای آب و هوای بسیار معتدلی است و از جذابیت های طبیعی و چشم اندازهای بکر بسیاری برخوردار می باشد.

دیدنی های شهر زیبای کن در فرانسه:

آب هوای خوش و مطبوعی که در کن وجود دارد این منطقه مدیترانه ای را در فرانسه بسیار منحصر به فرد کرده است در این شهر جشنواره های بسیار مختلفی برگزار می شوند که ویژه رویش گل ها و گیاهان هستند و خیلی از گردشگران به دلیل طبیعت سرسبز و این نمایشگاه های گل و گیاه این منطقه را بهشتی گمشده در فرانسه و شهر زیبای کن می دانند. جاذبه های کن بسیار متنوع و دوست داشتنی هستند که شما علاقه مندان می توانید در این بخش بیشتر با جاذبه های توریستی در این شهر آشنا شوید و اطلاعات گردشگری مهمی را درباره این شهر در اختیار شما قرار می دهیم همچنین در لینک نیز درباره مکان های دیدنی کن بیشتر توضیح داده شده است.

 

موزه کستر:

این موزه از جمله موزه های فرهنگی مهم در دنیا است که در شهر زیبای کن واقع شده است این موزه بر روی یکی از تپه های نزدیک به خلیج قرار گرفته است و قدمت تاریخی آن نیز به دوران قرون وسطی باز می گردد در آن دوران این موزه یک کلیسای مذهبی بوده است و به مرور زمان با وجود اشیایی فرهنگی و ارزشمندی که در آن وجود داشته است به یک موزه تبدیل شده است. مجموعه آثار تاریخی و فرهنگی که می توانید در این موزه از آن ها دیدن کنید بسیار شگفت انگیز و دوست داشتنی هستند با بازدید از این موزه اطلاعات گردشگری بسیار مهمی را می توانید به دست آورید.

بناهای تاریخی کن

نوتردام اسپرانس:

نوتردام یکی از مهم ترین دیدنی های کن و کلیساهای تاریخی این شهر هستند قدمت این کلیسا نیز به قرن ۱۶ باز می گردد معماری که در بنای این کلیسا به کار رفته است تلفیقی از گوتیک و رنسانس است بنابراین پیشنهاد می کنیم تا در سفر خود به شهر کن از جاذبه های این کلیسا نیز دیدن کنید. قبرستان قدیمی که در نزدیکی این کلیسا واقع شده است بسیار تاریخی است همچنین در بسیاری از تحقیقات باستان شناسی نشان داده شده است که این کلیسا در جنگ جهانی دوم نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. در جنگ جهانی دوم از این کلیسا به عنوان بیمارستان استفاده می شده است این کلیسا در حال حاضر مکانی برای عبادت های مذهبی می باشد.

طبیعت کن

کالیفرنیا:

این منطقه دوست داشتنی و جذاب دارای چشم اندازهای بسیار زیبایی است خیلی از گردشگران در سفر خود به کن حتما از این منطقه زیبا نیز دیدن می کنند منطقه ای که در سواحل جنوب شرقی فرانسه قرار گرفته است و به عنوان یکی از مناطق پر جاذبه در فرانسه شناخته می شود. این مکان برای گردشگران بسیار استثنایی و دوست داشتنی است و پیشنهاد می کنیم تا برای قدم زدن عصرگاهی خود به این منطقه بروید پیکاسو نیز از هنرمندان معروفی بوده است که در این منطقه سکونت داشته است.

چشم اندازی از کن

 

کلیسای بلینی:

این کلیسا در سال ۱۸۹۴ ساخته شده است و یکی از دیدنی های کن است که در یکی از پارک های این شهر واقع شده است در گذشته یز این کلیسا یک ویلا با معماری فلورانس بوده است معماری که در این بنا دیده می شود بسیار جذاب و شگفت انگیز است و تلفیقی از سبک های باروکی و ایتالیایی در آن دیده می شود. نقاط جذاب و مختلفی که در این کلیسا به چشم می خورند به شکل برج ساعت و پلکان های چوبی هستند که موجب جذابیت و جلوه بیشتر آن در نظر افراد شده اند. جالب است بدانید که در سال ۱۹۵۳ از این کلیسا به عنوان یک آتلیه شخصی استفاده می شده و دلیل این انتخاب معماری های مجللی بوده است در آن به کار گرفته شده است. در این کلیسا بخشی از هنر نیز به نمایش گذاشته شده است که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

دیدنی های کن

سوکه:

یکی از مناطق قدیمی nر شهر کن که دارای چشم اندازهای دوست داشتنی است منطقه قدیمی سوکه است این منطقه محله ای برای پیاده رو کردن است و با وجود حیاط خلوت هایی که دارد بسیار مورد توجه علاقه مندان است همچنین در این منطقه می توانید بناهای تاریخی را مشاهده کنید یکی از بناهای جذابیت های این محله کلیسا و برج های دیده بانی هستند خیلی ها این منطقه را به عنوان یک دهکده ماهیگیری می شناسند و جدای از جاذبه های تاریخی که در آن وجود دارد دارای چشم اندازهای طبیعی زیبایی است.

فروشگاه های کن

آشنایی با دیدنی های کن برای خیلی از گردشگران جذابیت دارد این شهر دارای جاذبه های مهمی همچون کاخ فستیوال و کلیساهای گوناگون است همانطور که اشاره شد این شهر جاذبه های تاریخی بسیار متعدد دارد یکی از مهم ترین جاذبه ها نیز فسیتوال و جشنواره هایی است که در فصل های مختلفی از سال برای گردشگران ارائه می شود. باشکوه ترین جشنواره ها نیز در این فستیوال ها برگزار می شود این کاخ مساحت ۲۵۰۰خ متر مربع دارد و دارای مجهزترین سیستم های صوتی و نوری است که بسیار مورد توجه علاقه مندان است همچنین می توانید در لینک با مکان های دیدنی فرانسه نیز بیشتر آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو