زندگینامه داوران مسابقه عصر جدید ؛ آشنایی با داوران فصل دوم عصر جدید

منبع: کولاک

192

1399/2/31

23:01


در این مطلب از زندگینامه داوران مسابقه عصر جدید نوشته ایم. در فصل دوم عصذ جدید ۴ چهره آشنای فصل قبلی یعنی رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، سید بشیر حسینی و امین حیایی حضور خواهند داشت. فصل دوم برنامه عصر جدید به کوششش احسان علیخانی آنتن شبکه سه سیما می رود.

زندگینامه داوران مسابقه عصر جدید

زندگینامه داوران مسابقه عصر جدید

رویا نونهالی

رویا نونهالی بازیگر سینما و تئاتر و فارغ‌التحصیل رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او در سابقه حرفه‌ای ۳۵ساله‌اش، بارها در فستیوال‌های معتبر داخلی و بین‌المللی صاحب جوایز برتر شده است.

رویا نونهالی نخستین سیمرغ‌اش را در سال ۶۷ برای بازی در “عروسی خوبان” کسب کرد و بازی کوتاه اما تاثیرگذارش در “بوی کافور، عطر یاس”ِ بهمن فرمان‌آرا، دومین سیمرغ را برایش به ارمغان آورد. نقش “ناتاشا” در سریال پلیسی “خواب و بیدار” در ذهن مخاطبان است و نقش بااُبهّت “بلقیس دیوانسالار” در سریال شهرزاد هم از بازی‌های شاخص اوست؛ نقشی که آخرین جایزه رویا نونهالی، یعنی تندیس بهترین بازیگر زن از جشن حافظ در سال ۹۷ را برایش رقم زد.

تندیس طلایی فستیوال “رام‌ین” فرانسه و جایزه جشنواره “فستیگیوس” آمریکا، از جمله افتخارات بین‌المللی رویا نونهالی محسوب می‌شود.

نونهالی یکی از داوران این رقابت بزرگ خواهد بود که برای اولین بار در تلویزیون ایران تولید می‌شود و در سه زمینه ورزشی ، هنری و سرگرمی به داوری استعدادهای ایرانی می نشینند.رویا نونهالى یکی از رویا نونهالی داوران این رقابت بزرگ خواهد بود که برای اولین بار در تلویزیون ایران تولید می‌شود و در سه زمینه ورزشی ، هنری و سرگرمی به داوری استعدادهای ایرانی می نشینند

امین حیایی

امین حیایی ستاره پر کار سینما و شبکه نمایش خانگی، با تجربه‌هایی در تئاتر و خوانندگی، دیگر داور مسابقه بزرگ استعدادیابی “عصر جدید” است. حیایی در نزدیک به ۳دهه فعالیت هنری با حدود یکصد تجربه بازیگری در فیلم‌ها و سریال‌های پرمخاطب، جوایز مختلفی را از جشنواره فیلم فجر و جشن سینمایی-تلویزیونی حافظ از آن خود کرده است. حیایی یک سال است که خود، موسسه استعدادیابی بازیگری دارد با ۴۰۰ هنرجو و تدریس دوره پیشرفته بازیگری بر عهده اوست.

بازی حیایی در آثاری چون هتل‌کارتون، مزاحم، مهمان مامان، بیداری رویاها، اثیری، شب، دست‌های آلوده، سه‌گانه اخراجی‌ها، دارکوب، شعله‌ور و ساخت ایران، در حافظه بینندگان نقش بسته است. وی امسال و در دوره سی و هفتم جشنواره فیلم فجر، فیلم “درخونگاه” به کارگردانی سیاوش اسعدی را دارد که شنیده‌ها از بازی متفاوت و قوی او می‌گویند.

امین حیایى یکی از داوران این رقابت بزرگ خواهد بود که برای اولین بار در تلویزیون ایران تولید می‌شود و در سه زمینه ورزشی ، هنری و سرگرمی به داوری استعدادهای ایرانی می نشینند.


سید بشیر حسینی


سید بشیر حسینی کارشناسی ارشد حقوق و دکترای ارتباطات دارد، عضو هیئت‌علمی و مدیر گروه مدیریت و علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات دانشگاه صداوسیماست، استاد دانشگاه‌های علامه طباطبایی، تهران، خبر و امام صادق است و سالهاست با تدریس و تحقیق، در حوزه حقوق فرهنگ و حقوق بین‌الملل ارتباطات، سیاستگذاری فرهنگ و ارتباطات و مدیریت رسانه و آینده‌پژوهی تحولات فرهنگی تکنولوژیک و علوم نوین رسانه فعالیت دارد.

سید بشیر حسینی مولف ۹مقاله از جمله دیدن پشت پرده‌ها، سواد رسانه‌ای؛ اکسیر ارتباطات و طراحی الگوی آموزش سواد رسانه‌ای به نوجوانان و نویسنده ۱۶کتاب از جمله آینده‌پژوهی تحولات وب، لایک ممنوع، ماه‌عسل مجردها و حقوق مخاطب در برابر رسانه‌های جمعی ایران، انگلیس و آمریکاست.

سید بشیر حسینی این داور عصر جدید، ریاست شورای سیاستگذاری و عضویت هیات علمی المپیاد بین‌المللی سواد رسانه‌ای، عضویت گروه تالیف کتاب تفکر و سواد رسانه‌ای پایه دهم و رتبه استاد برتر پژوهشی و آموزشی دانشگاه صداوسیما در سال ۹۴ را در کارنامه دارد و از فعالیت‌های برجسته‌اش، تدریس در کارگاه‌های تخصصی بین‌المللی به زبان‌های انگلیسی، عربی و فرانسوی در حوزه سواد رسانه‌ای است.

آریا عظیمی نژاد

آریا عظیمی نژاد هنرمند ایرانی است که در عرصه آهنگسازی و ساز زدن بی بدیل است و همتا ندارد . این هنرمند به تازگی به عنوان داور در قاب تلویزیون شبکه سه سیما حاضر خواهد شد. آریا عظیمی نژاد متولد  ۵ اردیبهشت ۱۳۵۲،در تهران می باشد و اکنون ۴۵ سال سن دارد اوج شهرت او به خاطر ساخت آهنگ تیتراژ سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم است.

[تعداد: 

۰   میانگین:  

۰/۵]

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو