دانلود بازی Anno 1701 Gold Edition برای کامپیوتر – نسخه GOG و ElAmigos

دانلود بازی Anno 1701 Gold Edition برای کامپیوتر – نسخه GOG و ElAmigos


منبع: دانلود ها

154

1399/3/1

19:25


بازی Anno 1701 یک بازی زیبا و جذاب و سراسر هیجان است که در رابطه با استعمار کشورهای حاشیه ی دریای کاراییب است. شهری را که در اختیار دارید به صورت شهر ناشناخته ای است که شما باید زمینه ی مهاجرت مردم را به آنجا فراهم آورید و با راضی نگه داشتن مردم از طریق تأمین منابع اولیه ای چون منابع غذا، چوب، گنجینه های طلا و غیره به توسعه ی سرزمین های مستعمره ی خود کمک کنید.

جالب اینجاست که چهار بخش آموزشی در بازی Anno 1701 وجود دارد که به شما در ادامه ی روند بهتر بازی کمک می کند. علاوه بر بخش آموزشی در بعضی قسمت ها مسئولین شهرها با صحبت های خود اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهند که برای شما بسیار سودمند خواهند بود. هنگامی که شهرتان را تازه بنا می کنید مردم شهر انتظار چندان زیادی از شما ندارند ولی کم کم شما باید زمینه ای را برای آنها فراهم آورید تا آنها از شما راضی باشند چون در غیر این صورت باعث ایجاد شورش و آشوب در شهرتان می شوید.

Anno 1701 A.D PC-GOG

دانلود-بازی-Anno-1701-Gold-Edition

بناهای اساسی شهر مثل کلیسا و مرکز شهر و فروشگاه های لباس و دامپروری و غیره باعث تأمین نیازهای اساسی مردم مثل غذا ، تخته ، آبزیان و غیره می شود. بازی Anno 1701 توسط شرکت Aspyr در تاریخ Nov 6, 2006 برای کنسول کامپیوتر منتشر گردید. با وجود تبلیغات عظیم این بازی و خبر دادن سازندگان بازی از قرار دادن قسمت های جدید و جذاب در بازی در ابتدای منتشر شدن این بازی، چندان استقبال گرمی از این بازی نشد. شاید علت اصلی آن هم منتظر بودن مردم برای انتشار بازی جنگ های قرون وسطی ۲ در تاریخ Nov 13, 2006 بود.

سایر نسخه‌های فرنچایز Anno

پس از وقفه ی چند ماهه در فروش این بازی بار دیگر شرکت سازنده ی بازی یعنی Related Designs اقدام به تبلیغات عظیم بازی کرد به طوری که فروش بازی در تاریخ دسامر ۲۰۰۶ از بازی تازه انتشار یافته ی جنگ های قرون وسطی ۲ پیشی گرفت. علاوه بر تبلیغات عظیم برای بازی سادگی و روان بودن و داشتن نوآوری های جالب و عالی بودن قسمت های مختلف بازی، باعث مطرح شدن هر چه بیشتر بازی گردیده است.

سبک استراتژیک را می توان به قسمت های مختلف تقسیم بندی کرد. یکی از این قسمت ها استراتژیک تاریخی است که به شرح وقایع یک دوره ی زمانی خاص می پردازد. بازی هایی چون شوالیه های افتخار و جنگهای قرون وسطی۲ و اتحادیه و جهانیت اروپا و غیره…برای آن ساخته شده اند. بازی Anno 1701 نیز جزو این دسته از بازی ها است که به شرح وقایع سال ۱۷۰۱ بعد از میلاد در قالب یک بازی زیبا می پردازد.

همچنین قابلیت شهر سازی و تجارت در این بازی بر اهمیت آن افزوده است. فراهم آوردن نیازهای مردم و پاسخگویی به نیازهای آنها شاید زمانبر و نیازمند استراتژی خاصی باشد. ساختن بناهای مختلف و جنگ های گوناگون بر سر قلمروتان نیازمند کنترل قوی و سازماندهی لشکرتان و منابعتان است. شهرهای حاشیه ی دریای کاراییب گاهی وقت ها به سرزمین های استعماری شما هجوم میبرند و باعث ایجاد خسارت به شما و مردمتان می شوند برای دفع اینگونه خطرها باید لشکری قوی داشته باشید.

در صورت نبودن منابع کافی مثل خاک مناسب و داشتن رودخانه برای صید ماهی در سرزمینتان می توانید به همراه لشکرتان با استراتژی به یک شهر دیگر که منابع مورد نیاز شما را دارد هجوم برید و به قلمرویتان اضافه کنید. بازی هایی که سبک استراتژیک را دارند باید با صبر و حوصله و قاعده ای خاص روند بازی را به دست بگیریم و با ساختن شهرتان از طریق بناهای مختلف چون دامپروری و ماهیگیری و فروشگاه های لباس و ساختن معبد می توانید مردمتان را راضی نگه دارید. در صورتی که شما جنگ با شهرهای دیگر را دوست ندارید و میدانید که در جنگ شکست می خورید یا بودجه ی زیادی را باید به آن اختصاص دهید می توانید با آنها وارد معامله شوید یعنی کالاهایی که در شهرتان زیاد است را بفروشید و کالاهایی را که در شهرتان یافت نمی شود را بخرید.

منبع توضیحات : دارینوس

info

ANNO 1701 A.D. includes Anno 1701 and its expansion Anno 1701: The Sunken Dragon.

ANNO 1701 is the most elaborate and expensive game production in the German speaking region and the sequel to the most successful, multi-million selling game series of all times. The third part of the unique combination of different genres creates a real-time building game and is also set in 16th and 17th century, the era of discoveries and maritime trade.

For the first time, players of all experience levels were included in the development and could help significantly to make the unique gaming experience now even more accessible. The player is engaged in creating, expanding and maintaining a flourishing metropolis, while communicating with other players or interacting with other parties via trade or diplomacy.

Become a rich merchant, virtuoso builder or experienced strategist – the open structure of ANNO will reward any individual approach! The fascinating vibrancy of the self-built world, the ever present interaction with the player and an enthralling atmosphere offering excitement and fun will grip everyone who ever played ANNO 1701 A.D. forever.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

System:Windows XP / Vista / 7 / 8 / 10

Processor:2.2 GHz Intel

Memory:512 MB RAM

Graphics:64 MB graphics card with 1.1 Pixel ShaderDirectX 9.0c

Storage:3.5 GB free space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Anno 1701 A.D-GOG :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی Anno 1701 Gold Edition MULTi7-ElAmigos :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو