سریال سرباز چند قسمت است؟

منبع: کولاک

136

1399/3/1

22:12


سریال سرباز چند قسمت است ؟ سریال سرباز را هادی مقدم دوست کارگردانی کرده است. مقدم دوست تا پیش از این نویسندگی چند فیلم و سریال شامل شعله ور، آرایش غلیظ، بی پولی، سر به مهر، هیهات، وضعیت سفید، تولدی دیگر و… را بر عهده داشته است. او همچنین فیلم های سینمایی هیهات، سر به مهر را ساخته است. این سریال محصول مشترک گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروی مسلح است.

سریال سرباز چند قسمت است

سریال سرباز چند قسمت است

تصویربرداری سریال سرباز به کارگردانی هادی مقدم دوست با گذشت ۱۹ ماه از زمان تصویربرداری، در شهر مشهد به پایان رسید. سریال ۵۰ قسمتی «#سرباز» که برای پخش از شبکه سوم سیما آماده می شود، در شهرهای مختلفی چون تهران، لواسان، ساوه، قم، زاهدان، اهواز، خرمشهر، آبادان، زابل، قزوین، دماوند، پرند، مشهد و در کشور عراق در شهرهای کربلا و نجف تصویربرداری شده است و ادامه مراحل فنی آن اعم از تدوین، توسط خشایار موحدیان و سعید سیاح، صداگذاری توسط امین شریفی و ساخت موسیقی توسط مسعود سخاوت دوست، ادامه خواهد داشت.

«#سرباز» که محصول مشترک گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و ستاد کل نیروهای مسلح (قرارگاه مهارت آموزی) است، جلوه های ویژه سنگینی دارد و همچنین ضبط نریشن آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: این سریال حکایت سرباز وظیفه‌ای به نام یحیی، همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی‌اش است و در خلاصه داستان آمده که در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع.

[تعداد: 

۰   میانگین: 

۰/۵]

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو