دستگیری عامل انتشار کلیپ کودک همسری در فضای مجازی

منبع: میهن فال

94

1399/3/2

01:32


دستگیری عامل انتشار کلیپ کودک همسری در فضای مجازی فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری عامل انتشار کلیپ کودک همسری در فضای مجازی خبر داد. به گزارش میهن فال به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به انتشار کلیپ‌هایی در فضای مجازی و شبکه‌های …

دستگیری عامل انتشار کلیپ کودک همسری در فضای مجازی

دستگیری عامل انتشار کلیپ کودک همسری در فضای مجازی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری عامل انتشار کلیپ کودک همسری در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش میهن فال به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به انتشار کلیپ‌هایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی توسط فرد ناشناسی که ضمن اهانت به تاریخ مردم ایران اقدام به تبلیغ کودک همسری و کودک آزاری کرده بود، بیان داشت: با اقدامات فنی صورت گرفته و هماهنگی قضائی با دادستان تهران موضوع در دستور کار پلیس فتا پایتخت قرار داده شد.

وی با اشاره به اینکه شب گذشته متهم در حالیکه درحوالی یکی از استان‌های شرقی کشور مخفی شده بود دستگیر شد، افزود: متهم در تحقیقات اولیه انگیزه خود برای تهیه و انتشار این کلیپ را اغفال یکی از دوستان عنوان کرده است و تحقیقات برای بررسی ابعاد موضوع در حال انجام است.

سردار رحیمی عنوان داشت: یکی از اولویت‌های پلیس، ارتقا امنیت روانی جامعه است لذا افرادی که به هر ترتیب بخواهند این امنیت را به مخاطره بی اندازند، قطعاً با برخورد جدی پلیس مواجه خواهند شد و تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو