شبکه های تلویزیونی مقاومت به علاوه دیگر شبکه های تلویزیونی عراقی، به طور کامل بیانات رهبری را درباره روز جهانی قدس و قضیه فلسطین برای اطلاع کامل مردم عراق به صورت زنده پوشش دادند.

شبکه های تلویزیونی الانوار۲، نبأ، الفرات، النجباء، الاباء، الغدیر، الاتجاه، ای نیوز، المسار، المسار الاولی، الایام، الراصد، الاشراق، العهد، بلادی، افاق، البینة و الصحة مجموعه ای از شبکه های تلویزیونی هستند که خبرنگار ایرنا توانسته است آنها را در هنگام پخش مستقیم سخنرانی مقام معظم رهبری رصد کند.

علاوه بر پوشش وسیع خبری بیانات امروز رهبر معظم انقلاب، دهها خبرگزاری مختلف عراقی نیز به صورت خبرهای فوری، بخش های مهم از بیانات رهبر انقلاب اسلامی را بر روی سایت های خود قرار دادند.

در سطح شبکه های اجتماعی نیز کاربران عراقی که در طول روزهای گذشته برای گرامیداشت روز قدس فعال بوده اند، امروز بخش های مهمی از بیانات رهبری را بازتاب دادند.

این کاربران عراقی که بخش اعظم آنها از علاقه مندان و دوستاران جبهه مقاومت هستند، در طول روزهای گذشته نسبت به انجام این بیانات مهم و تاریخی مقام معظم رهبری به افکار عمومی عراق اطلاع رسانی کرده بودند.  

روز قدس امسال در عراق با وجود اینکه راهپیمایی به خاطر شرایط ناشی از ویروس کرونا برگزار نشد اما فعالان اجتماعی این کشور به طور گسترده ای در سطح شبکه های اجتماعی این رویداد مهم را با فعالیت های ویژه ای گرامی داشتند.

یکی از مهم ترین این فعالیت ها که در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت، پویش آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی بود که برخی از فعالان شبکه های اجتماعی آتش زدن پرچم آمریکا را هم به عنوان حامی بزرگ رژیم غاصب به این  کارزار افزودند