ترامپ: نمی‌گذارم من را با ماسک ببینند!

منبع: برترین ها

53

1399/3/2

18:51


«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه در حمله جدید خود علیه رسانه‌ها گفت: آن‌ها هرگز او را با ماسک نخواهند دید. او همچنین با انتقاد از شبکه محبوبش «فاکس نیوز» گفت، این شبکه پر از «آشغال» شده است.

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه در حمله جدید خود علیه رسانه‌ها گفت: آن‌ها هرگز او را با ماسک نخواهند دید. او همچنین با انتقاد از شبکه محبوبش «فاکس نیوز» گفت، این شبکه پر از «آشغال» شده است.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، هنگامی که ترامپ برای بازدید از کارخانه خودرو سازی فورد به ایالت میشیگان رفته بود، «دن نسل» دادستان کل این ایالت از وی درخواست کرد به قوانین احترام گذاشته و از ماسک استفاده کند.

ترامپ در پاسخ گفت: «نمی‌خواستم به رسانه‌ها این لذت را بدهم که مرا با آن ببینند. هنگامی که در محوطه پشتی بودیم زده بودم».

ترامپ خواستار بازگشایی کسب‌وکار‌ها در آمریکا و جبران هرچه سریع‌تر صدمات اقتصادی ناشی از شیوع کرونا در این کشور است. به همین دلیل تلاش می‌کند اوضاع کشورش را عادی جلوه دهد.

این در حالی است که تنها ظرف ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا حدود ۲۸ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و حدود ۱۴۰۰ نفر نیز در اثر ابتلا به این بیماری جان باخته‌اند.

مقامات میشیگان معتقدند هنوز زمان بازگشایی کسب‌وکار‌ها و لغو قرنطینه در این ایالت فرا نرسیده است. چندی پیش هواداران مسلح ترامپ تلاش کردند وارد ساختمان کنگره آمریکا در این ایالت شده و مانع از بررسی تمدید قوانین قرنطینه شود.

از سوی دیگر مقامات این ایالت در صدد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال جاری به‌صورت پستی هستند. اما ترامپ که معتقد است برگزاری انتخابات به‌صورت پستی باعث بروز تقلب در آن می‌شود تهدید کرد بودجه ایالت میشیگان را قطع می‌کند.

وی در سفر خود به میشیگان در حساب توئیتری شخصی خود به «فاکس نیوز» شبکه خبری محبوبش نیز حمله کرد و نوشت: «بسیاری [با این حرفم]مخالفت خواهند کرد، ولی فاکس نیوز هیچ کاری برای کمک به جمهوری‌خواهان و من برای انتخاب مجددم در [انتخابات]سوم نوامبر نمی‌کند».

ترامپ در ادامه نوشت: «بی‌شک افرادی عالی در فاکس نیوز هستند، ولی شما «آشغال‌هایی» دارید که همه جای شبکه پخش شده‌اند، افرادی مانند خوان ویلیامز احمق، شومریت کریس...».

موسسه انگلیسی «آکسفورد اکونومیکس» روز گذشته نتایج پیش‌بینی خود از انتخابات سال جاری آمریکا را ارائه داد. بر اساس مدل‌سازی‌های محققان این مؤسسه، ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آبان ماه شکست سختی خواهد خورد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو