نشریه "تایمز او ایندیا" نوشت: حضرت آیت الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از مردم فلسطین درخواست کرد تا به مقاومت خود در مقابل رژیم صهیونیستی ادامه دهند. 

این روزنامه نوشت:  (حضرت آیت الله) خامنه‌ای رهبر ایران روز جمعه همچنان رژیم صهیونیستی را یک غده سرطانی در خاورمیانه خواند و از شهروندان فلسطینی خواست تا به قیام خود در برابر این رژیم ادامه دهند. 

شبکه خبری "نیوز ۱۸" هند نیز با پرداختن به اظهارات رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر عالی ایران در روز جهانی قدس از رژیم صهیونیستی انتقاد کرد. 

 (حضرت آیت الله) خامنه‌ای رهبر ایران افزود: امروز جهان آمار هر قربانی ویروس کرونا را اعلام می‌کند اما هیچکس به سوال شهادت صدها هزار فلسطینی، زندانی‌ها و مفقود شدن آن‌ها پاسخی نمی‌دهد. ویروس قدیمی صهیونیستی شکست خواهد خورد. 

نشریه "مانی کنترل" نیز با پرداختن به اظهارات رهبر معظم انقلاب نوشت: (حضرت آیت الله) خامنه‌ای رهبر ایران عالی ایران خواهان ادامه مقاومت مردم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی شد و این رژیم را یک غده سرطانی در خاورمیانه توصیف کرد. 

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: مجرم اصلی فاجعه غصب فلسطین، دولتهای غربی و سیاست های شیطانی آن‌ها است. 

این روزنامه اضافه کرد: " (حضرت آیت الله) خامنه‌ای و دیگر مقامات ارشد ایران طی سال‌های متمادی بارها خواستار پایان حکومت دولت یهودی از طریق برگزاری همه پرسی در سرزمین‌های اشغالی شده‌اند که در آن فلسطینیان حائز اکثریت هستند. 

شبکه خبری "ان دی تی وی" هند نیز در بازتاب سخنان رهبر عالی انقلاب اعلام کرد: رهبر عالی ایران مبارزه برای آزادی فلسطین را یک وظیفه اسلامی دانست. 

 (حضرت آیت الله) خامنه‌ای در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس از کشورهای غربی و همچنین دست نشانده‌های "عرب" آن‌ها به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی انتقاد کرد. 

وی گفت: هدف این مبارزه آزادی تمام سرزمین فلسطین و بازگشت فلسطینی‌ها به کشور خود است. سیاست عادی‌سازی حضور رژیم صهیونیستی در منطقه یک سیاست بزرگ آمریکا است. تعدادی از کشورهای عرب که به عنوان دست نشانده آمریکا ایفای نقش می‌کنند، شرایط اولیه را در منطقه برای این سیاست ایجاد کرده‌اند. این تلاش‌ها کاملا بیهوده هستند. 

سایر رسانه‌های هندی مانند "بیزینس استاندارد"، "اشین ایج" و "زی نیوز" نیز به شکل مشابهی اظهارات مقام معظم رهبری را بازتاب دادند.