افزایش ۱۰۰درصدی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

منبع: برترین ها

50

1399/3/2

20:45


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال برنامه های جدی و هوشمندی در رابطه با پیشگیری، مبارزه، مقابله و درمان مواد مخدر و اعتیاد در دستورکار این شورا قرار دارد.

خبرگزاری ایسنا: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال برنامه های جدی و هوشمندی در رابطه با پیشگیری، مبارزه، مقابله و درمان مواد مخدر و اعتیاد در دستورکار این شورا قرار دارد.

"سید ناصر رضایی" افزود: سال گذشته ۹ جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان برگزار شد که 95 درصد از ۵۹ مصوبه آن عملیاتی شدند.

وی اظهار کرد: شش تن ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر سال گذشته کشف شد که ۵.۱۴ درصد افزایش داشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در دو ماهه اول امسال میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۰۰ درصد بوده است.

رضایی عنوان کرد: یک هزار و ۷۰۸ نفر در طرح های امنیت اجتماعی سال گذشته دستگیر، ۵۸ باند متلاشی و ۳۰۲ خودرو به ارزش ۱۴میلیارد ریال توقیف شدند.

وی ادامه داد: مناطق آلوده پاکسازی و یک هزار و ۱۳۰ نفر دستگیر شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد بین کرد: سال گذشته پنج مرکز اقامتی معتادین راه اندازی و ۱۷۱ بیمار از یک تا شش ماه در آن نگهداری شدند.

رضایی گفت: در ۱۲ ماه گذشته 6 هزار و ۶۷۰ نفر در مراکز اقامتی استان نگهداری شدند.

وی افزود: در اجرای طرح مبین در استان ۱۰۰ پاتوق کوچک و متوسط شناسایی و منهدم شدند و تشکیل کانون های یاری گران زندگی، جذب و فعالیت ۱۳ موسسه و سازمان مردم نهاد و تقویت فعالیت های آموزشی و فرهنگی از دیگر برنامه های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بود.

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: امسال برنامه های جدی و هوشمندی در رابطه با پیشگیری، مبارزه، مقابله و درمان مواد مخدر و اعتیاد در دستور کار این شورا قرار دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو