روایت قالیباف از اولین آشنایی با سردار سلیمانی

منبع: برترین ها

74

1399/3/2

21:38


منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی از فرماندهان به نام و موثر دوران جنگ بود، اگر پنج نفر از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس را بخواهیم نام ببریم بدون شک شهید سلیمانی یکی از آنهاست.

خبرگزاری فارس: سردار محمدباقر قالیباف در حاشیه مراسم بزرگداشت روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت مردم فلسطین و روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این روز عزیز که هم روز قدس و هم آزادسازی خرمشهر است را تبریک می‌گویم و یاد همه شهدایی که در این عملیات بودند را گرامی میدارم، عملیات بیت‌المقدس نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس بود.

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهید سلیمانی از فرماندهان به نام و موثر دوران جنگ بود، اگر پنج نفر از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس را بخواهیم نام ببریم بدون شک شهید سلیمانی یکی از آنهاست.

قالیباف ادامه داد: بنده با شهید سلیمانی و مردم شهیدپرور کرمان از عملیات فتح‌المبین آشنا شدم و دیدم مردم کرمان چگونه در جنگ و دوران دفاع مقدس درخشیدند و بعد از آن مخصوصا در عملیات آزادسازی خرمشهر که شهید سلیمانی، هم در طراحی عملیات هم آزادسازی با تیپ ثارالله با فرماندهان و شهدای بزرگ و رزمندگان شجاع این استان انجام وظیفه کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم کرمان، بندرعباس و سیستان و بلوچستان مردمی بودند که با لشکر ثارالله در دفاع مقدس بودند؛ جایی در غرب و جنوب کشور نمی‌توانیم پیدا کنیم که شاهد مجاهدت مردم جنوب‌شرق کشور به‌ویژه مردم استان کرمان نباشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو