عذرخواهی مهناز افشار برای بازی در فیلم جدیدش/ عکس

منبع: ایران آرت

170

1399/3/3

01:31


"مهمانخانه ماه نو" به کارگردانی تاکفومی تسوتسویی فیلمی در ژانر خانوادگی و محصول مشترک ایران-ژاپن است.

ایران آرت: در حالی که اکران آنلاین 'مهمانخانه ماه نو" به تازگی آغاز شده مهناز افشار با انتشار متنی از بازی در این فیلم عذرخواهی کرد و نوشت: "با احترام و عشق به تمامی فیلمهایی که بازی کردم باید بگم از حضورم در فیلم مهمانخانه ماه نو عذرخواهی می‌کنم."

به گزارش ایران‌آرت، مهناز افشار در ادامه نوشته است: از عدم صداقت بعضی از عوامل فیلم بگیر تا تغییراتی که بدون اطلاع من انجام شد و .... اما همکاری با بازیگر ژاپنی و تجربه ژاپنی صحبت کردن بسیار برایم جالب بود. به وقتش بیشتر خواهم گفت.

"مهمانخانه ماه نو" به کارگردانی تاکفومی تسوتسویی فیلمی در ژانر خانوادگی و محصول مشترک ایران-ژاپن است که از در فیلیمو اکران آنلاین می‌شود.

این فیلم که مهناز افشار نقش اصلی آن‌را ایفا کرده است، برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد. افشار درباره علت عذرخواهی‌اش بابت حضور در این فیلم نوشته است: "خلاصه اینکه به عشق ژاپن اگر بخواین ببینین ژاپن خاصی در کار نیست و کلا یک چیز دیگه شد. اونم از صدقه سر "م‌ ق":)"

Untitled

در "مهمانخانه ماه نو" علاوه بر افشار، بازیگرانی چون علی شادمان، نسیم ادبی، لاله مرزبان، مریم بوبانی، آیاکو کوبایاشی و ماساتوشی ناگاسه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان این فیلم درباره نوشین مادری است که با دختر خود زندگی آرامی دارد، اما سفر مردی ژاپنی به ایران زندگی آن ها را به هم می‌ریزد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو