کلاهبرداری اینترنتی با وعده سفر به عتبات عالیات

منبع: برترین ها

111

1399/3/3

05:52


فرمانده انتظامی تایباد گفت: کلاهبرداری به روش اینترنتی و با وعده برنده شدن در برنامه رادیویی منجر به تخلیه حساب یک زوج تایبادی شد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی تایباد گفت: کلاهبرداری به روش اینترنتی و با وعده برنده شدن در برنامه رادیویی منجر به تخلیه حساب یک زوج تایبادی شد.

سرهنگ علی‌اکبر قربانی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در پی دریافت گزارش قضایی مبنی بر یک فقره کلاهبرداری با شگردی خاص در شهر تایباد تیمی از کارآگاهان پلیس فتا بررسی موضوع را بلافاصله به صورت تخصصی آغاز کردند.

وی با اشاره به اظهارات مالباختگان افزود: کلاهبردار خود را به عنوان مجری رادیو معرفی نموده که طی تماس با آن‌ها اعلام کرده به دلیل خوش حسابی برنده سفر به عتبات عالیات شده‌اند و لازم است که برای دریافت جایزه خود به نزدیک‌ترین دستگاه خودپرداز مراجعه کنند.

وی بیان کرد: مالباختگان که خام ترفند کلاهبردار شده بودند، با راهنمایی فرد مذکور برای دریافت جایزه، به دستگاه خودپرداز مراجعه کردند.

فرمانده انتظامی تایباد مطرح کرد: این زوج متوجه شدند مبلغ 100 میلیون ریال از حسابشان کسر شده است.

وی تصریح کرد: ارتقای آگاهی شهروندان نسبت به کلاهبرداری‌های اینترنتی و بهره‌گیری آن‌ها از سایت‌های معتبر می‌تواند عامل موثر در جهت کاهش این قبیل کلاهبرداری‌ها باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو