همکاری علیزاده با شمس لنگرودی و امید نعمتی

منبع: ایران آرت

114

1399/3/3

18:30


مهیار علیزاده چند پروژه شامل همکاری‌هایی با محمد شمس لنگرودی، امید نعمتی و پارسا خائف را در آخرین مراحل پایانی تولید دارد.

ایران آرت: مهیار علیزاده نوازنده و آهنگساز درباره فعالیت‌های خود در روزهای قرنطینه خانگی گفت: من مشغول به پایان رساندن چند پروژه هستم که تقریباً همگی آن‌ها در مرحله نهایی قرار دارند. یکی از آن‌ پروژه‌ها، پروژه مشترک من با امید نعمتی است. پروژه مشترک دیگری هم با استاد محمد شمس لنگرودی دارم. علاوه بر این‌ها یک پروژه دیگری هم با پارسا خائف دارم که آن هم مراحل پایانی خود را می‌گذراند. غیر از این‌ها مشغول نوشتن و پیش‌تولید دو کار جدید و بزرگ هستم.

وی درباره جزئیات بیشتر از همکاری‌اش با شمس لنگرودی عنوان کرد: ما یک سری از اشعار ایشان را در پروژه داریم که خوانش آن توسط خود او انجام شده است و به یک فرم جدیدی ارائه می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، این آهنگساز درباره آموزش موسیقی به‌صورت آنلاین اظهار داشت: من در حال حاضر آکادمی رومی را دارم که تقریباً پس از ایام عید در این آموزشگاه‌ها تمرکزمان را روی آموزش آنلاین گذاشتیم. البته کلاس‌های حضوری ما هم دایر است ولی در حال حاضر کلاس‌های آنلاین بسیار خوبی را با استادان معتبر مانند بهزاد عبدی، فردین خلعتبری و رضا موسوی پشت سر می‌گذاریم.

علیزاده در پاسخ به این سؤال که چقدر با آموزش آنلاین موافق است، بیان کرد: تا جایی موافق هستم که در حقیقت به شیوه آموزش ضربه نزند. در این شرایط به وجود آمده که مردم بیشتر در خانه می‌مانند، به این صورت می‌توانند از به وجود آمدن شرایط بد روحی جلوگیری کنند.

وی تأکید کرد: به نظرم ضربه‌ای که ممکن است آدم از کلاس‌های آنلاین بخورد بسیار کمتر از ضربه‌ای است که شرایط روحی به آدم می‌زند. بنابراین من به همه هنردوستان پیشنهاد می‌کنم که حتماً فعالیتشان را شروع کنند.

مهیار علیزاده درباره آسیب‌هایی که ویروس کرونا به کار او وارد کرده است، توضیح داد: در اسفندماه و فروردین‌ماه همه چیز تعطیل بود و هیچ اتفاقی در حوزه موسیقی رخ نداد. به همین خاطر من از فرصت استفاده کردم و پروژه‌های عقب‌افتاده خودم را جلو بردم. از اردیبهشت‌ماه فعالیت‌ها از سر گرفته و اوضاع بهتر شد. امیدوارم در خردادماه شرایط از این هم بهتر شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو