زمان پخش و تکرار سریال شرایط خاص در شبکه آی فیلم + خلاصه داستان و بازیگران شرایط خاص

منبع: کولاک

181

1399/3/3

19:08


زمان پخش و تکرار سریال شرایط خاص در شبکه آی فیلم به همراه خلاصه داستان و معرفی بازیگران سریال شرایط خاص و اطلاعات تکمیلی در این مطلب. سریال کمدی «شرایط خاص» به‌ کارگردانی وحید امیرخانی از دوشنبه ۵ اردیبهشت از شبکه آی فیلم پخش می‌شود.

پخش و تکرار سریال شرایط خاص

پخش و تکرار سریال شرایط خاص

 به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، پخش سریال کمدی «شرایط خاص» با بازی کامبیز دیرباز و بهرام افشاری و به‌ کارگردانی وحید امیرخانی از دوشنبه ۵ اردیبهشت برای آی‌فیلمی‌ها آغاز می‌شود.

مجموعه کمدی «شرایط خاص» که سال ۱۳۹۸ از شبکه سه پخش شد، این بار برای طرفداران آی‌فیلم به نمایش گذاشته می‌شود.

«شرایط خاص» یک کمدی قصه گوی موقعیت است که بخشی از این موقعیت با جابجایی شخصیت در طول داستان رخ می‌دهد. این مجموعه نگاهی گذرا به دفاع مقدس دارد و مضامین اجتماعی با زبانی طنز در آن طرح می‌شود.

پروانه معصومی، سیروس گرجستانی، نادر سلیمانی، مریم سعادت، کاظم سیاحی، شهره لرستانی، سوگل قلاتیان و … دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

«شرایط خاص» قرار است هر شب ساعت ۲۰ روی آنتن برود. تکرار آن نیز در ساعت‌های ۴ و ۱۲ روز بعد پخش خواهد شد. لازم به توضیح است نام قبلی سریال شرایط خاص «کلاف های رنگی» بوده است.

تیزر سریال شرایط خاص اینگونه این سریال را معرفی می کند :

«چته مادر ؟ زمین به جوون عذب هی بهش فحش میده ، دشنام میده… منظورت اینه که بریم خواستگاری ؟ و او در پاسخ می گوید بله. و این جا ماجراهای جذاب عاشقانه وصال و فراغ در سریال شرایط خاص آغاز می شود.»

[تعداد: 

۰   میانگین: 

۰/۵]

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو