کامنت ثریا قاسمی بازیگر نقش بی بی در سریال بچه مهندس ۳ بعد از خداحافظی از سریال

منبع: کولاک

151

1399/3/3

19:26


کامنت ثریا قاسمی بازیگر نقش بی بی در سریال بچه مهندس ۳ بعد از خداحافظی از سریال به همراه نظر کاربران دربراه نقش ثریا قاسمی در فصل سوم بچه مهندس. ثریا قاسمی با انتشار عکس بالا نظرش را درباره سریال بچه مهندس ۳ در دو کلمه شرح داد.

کامنت ثریا قاسمی بازیگر نقش بی بی

کامنت ثریا قاسمی بازیگر نقش بی بی

ثریا قاسمی که در سریال بچه مهندس ۳ نقش بی بی گوهر را بازی می‌کند عکس بالا را در صفحه‌اش در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: خداحافظی تلخ. کامنت‌هایی که برای این نوشته گذاشته شده نیز خواندنی است. یکی از مخاطبان نوشته است: واقعا تلخ بود ممنونم از شما که گوهر درخشان این سریال بودید افتخار دادید تا ما بتونیم شما رو تماشا کنیم.

مخاطب دیگری نوشته است: اشکم در اومد گناه داره جوادی تا یک مادر پیدا میکنه ازش جدا میشه.

یکی دیگر از مخاطبان نوشته است: خیلی خداحافظی تلخی بود.

فردی دیگر نظر داده است: زنده باشی و سلامت بی بی عزیزم. ممنون بخاطر تمام لحظه های قشنگی که تو این سالها برامون ساختی عزیز جان. خدا نگهدارتون باشه.

کاربری دیگر چنین نوشت: چقدر من گریه کردم با این خداحافظی…. واقعا شما خانم قاسمی معرکه هستید تو هر سریالی باشید بهترین سریاله.

سعید سعدی که تهیهکننده استخواندار سینما و تلویزیون است، درباره روند تولید بچه مهندس گفته بود: فیلمنامه به قلم سجاد ابوالحسنی نوشته میشود و شامل چهار فاز است که دوره نوزادی، کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی قصه را روایت میکند.

بچه مهندس را کارگردان فیلم سینمایی «استرداد» میسازد. وقتی کارگردانی این سریال به علی غفاری پیشنهاد شد، نوستالژی دهه ۶۰ و فصول مشترک قصه با تجربیات و خاطرات دهه شصتیها سبب شد غفاری تردید نکند و با اشتیاق، کارگردانی این سریال دشوار را بپذیرد.

غفاری در این خصوص به خبرنگار ما میگوید: ساخت سریالی درباره دهه ۶۰ دشوار است، اما قصه برای من شبیه یک رمان متاثر از رخدادهای تاریخی است؛ اتفاقاتی مانند جنگ تحمیلی، سالهای موشکباران، جمع شدن در پناهگاهها، رحلت امام خمینی (ره)، بازگشت اسرا و بسیاری از اتفاقات تلخ و شیرین که همراه نوستالژی دهه ۶۰ به زیبایی در جای جای قصه گنجانده شده است.

 

[تعداد: 

۰   میانگین: 

۰/۵]

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو