کارگردان‌های مشهور جهان دانشجویان را شگفت‌زده کردند

منبع: ایران آرت

79

1399/3/3

20:47


ایران آرت: دانشجویان سینما در "دانشگاه نیویورک" از حضور "کریستفر نولان"، "ادگار رایت" و "رایان جانسون" از طریق ویدیو کنفرانس در مراسم فارغ‌التحصیلی‌شان شگفت‌زده شدند.

این کارگردانان طراز اول هالیوود به یک کنفرانس ویدیویی پیوستند تا به دانش‌آموختگان دانشگاه تبریک بگویند. نولان کارگردان "عقیده" و "شوالیه‌ی تاریکی" به دانشجویان یادآور شد که سینما نیازمند صداهای جدید است. 

نولان می‌گوید: "این دستاورد شگفت را به شما تبریک می‌گویم. می‌دانم که چقدر سخت کوشیده‌اید و مایلم بگویم که دنیایی که وارد آن می‌شوید دنیایی است که قصه، قصه‌گویی، و آن‌هایی که قصه و قصه‌گویی و آینده‌ی آن علاقه‌مندند ارزش دارد… ما به صداهای جدید احتیاج داریم، و به شور و شوق شما. من شخصاً هیجان‌زده‌ام تا ببینم چه مسیری دنبال می‌کنید. به شما تبریک می‌گویم و برای‌تان آرزوی بهترین‌ها را دارم." 

به نقل از ۳۰نما، "ادگار رایت" اضافه می‌کند: "می‌دانم که راه درازی پیموده‌اید تا به اینجا رسیده‌اید و می‌دانم که دوست دارید در کنار هم جشن بگیرید اما امکانش وجود ندارد و من از این بابت متأسفم، اما مرحله‌ی مهمی در زندگی شماست و باید به خودتان به خاطر کاری که انجام داده‌اید افتخار کنید. اگر حال شما را بهتر می‌کند باید بگویم که من هرگز فارغ‌التحصیل نشدم زیرا هرگز به دانشگاه فیلم نرفتم. شما تا همین جا هم کار بزرگی کرده‌اید، بسیار بزرگ‌تر از من. یکی دیگر از جنبه‌های مثبت ویروس کرونا این است که هیچ‌گاه بهانه‌ای بهتر برای دیدن هزاران هزار فیلم نخواهید داشت. من شخصاً در حال تماشای دست کم سه فیلم در روز هستم… زمانی بهتر از این برای خوره‌ی فیلم شدن وجود ندارد."

"دیوید فینچر" و "دنی ویلنوو" نیز ماه گذشته برای بیش از ۴۰۰ دانشجوی "دانشکده‌ی فیلم و تلویزیون بریتانیا" مسترکلاس کارگردانی برگزار کردند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو