سلبریتی هایی که به مصرف گل اعتراف کرده اند!

سلبریتی هایی که به مصرف گل اعتراف کرده اند!


منبع: روزیاتو

352

1399/3/4

00:45


برخی سلبریتی ها تجربه ی مصرف گل را داشته اند و حتی به طور علنی درباره ی این تجربه و تاثیرات مصرف این ماده مخدر بر زندگی خود صحبت کرده اند. در ادامه با تعدادی از آن ها آشنا خواهیم شد.

لیدی گاگا

اعتراف سلبریتی ها به مصرف گل

لیدی گاگا در مستند سال ۲۰۱۷ نتفلیکس خود به نام Gaga: Five Foot Two ادعا کرد که مصرف ماریجوانا به او کمک می کند درد مزمن ناشی از بیماری فیبرومیالژیا را که به آن مبتلا است مدیریت کند. فیبرومیالژیا یک اختلال عضلانی است که می تواند باعث درد، خستگی و مشکلات خلق و خویی شود.

لیدی گاگا گفت این ماده مخدر به او کمک می کند از عهده ی اضطراب ناشی از زندگی در کانون توجه هم برآید.

این خواننده ی مشهور در سال ۲۰۱۱ هم ادعا کرده بود هنگام آهنگسازی هم گل مصرف می کند تا به فوران خلاقیتش کمک کند.

با این حال لیدی گاگا در سال ۲۰۱۳ در مصاحبه ای رادیویی اظهار کرد فشاری که برای خلق مداوم آثار ارزشمند بر خود احساس می کرد سبب شد او برای آهنگسازی بیش از اندازه به مصرف گل اتکا کند. به گفته ی لیدی گاگا، او در مقطعی به ماریجوانا اعتیاد پیدا بود.

اسنوپ داگ

اسنوپ داگ یکی از طرفداران ماده مخدر گل است. در واقع نشئگی ناشی از مصرف مواد مخدر تم ترانه ی بسیاری از آثار این رپر مشهور است.

گرچه افراد زیادی سعی کرده اند بتوانند پا به پای او گل مصرف کنند، اما اسنوپ داگ در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه ای اظهار کرد تنها کسی که توانسته بود بیشتر از او گل بکشد، ویلی نلسون، خواننده و آهنگساز سبک کانتری است.

اسنوپ داگ همچنین حمایت خود را از فرزندان بزرگسالش که گل مصرف می کنند اعلام کرده.

او در اینباره گفته: «هیچ کدام از بچه هایم مشروب نمی خورند اما مواد می کشند… در حد قابل کنترل. من سعی می کنم برای آن ها الگو باشم، سعی می کنم ریاکار نباشم. چطور می توانم به آن ها بگویم این کار را نکنند در حالی که خودم انجامش می دهم؟ این روش من است، من این کار را خیلی محترمانه انجام می دهم.»

پیت دیویدسون

پیت دیویدسون، بازیگر و کمدین آمریکایی و نامزد سابق آریانا گرانده، در سال ۲۰۱۸ در مصاحبه ای ادعا کرد که مصرف ماریجوانا به او در مدیریت عوارض اختلال شخصیت مرزی و بیماری کرونش کمک کرده.

دیویدسون گفته بود که عاشق کشیدن گل است و ۸ سال است که هر روز این ماده مخدر را مصرف می کند.

وودی هارلسون

وودی هارلسون، بازیگر هالیوودی، از حامیان قانونی شدن مصرف ماریجوانا است. او عضو هیئت مشورتی سازمان ملی اصلاح قوانین ماریجوانا در ایالات متحده آمریکا است.

این سازمان یک نهاد غیرانتفاعی است که بر روی قانونی کردن مصرف قابل کنترل ماریجوانا در افراد بزرگسال و اطمینان از سلامت و کیفیت محصولات برای مصرف کنندگان، کار می کند.

گرچه هارلسون در سال ۲۰۱۷ گفته بود که مصرف گل را کنار گذاشته، اما در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۹ اذعان کرد که مصرف این ماده مخدر را دوباره از سر گرفته.

بلا تورن

بلا تورن، بازیگر و خواننده ی آمریکایی گفته او قبلاً مخالف مصرف گل بود.

تورن در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۸ در اینباره گفته: «وقتی شانزده سالم بود پسری که با او دوست بودم گل می کشید و من خیلی ناراحت می شدم. فکر می کردم یک چیز شیطانی است.»

اما چیزی نگذشت که تورن برای خلاصی از صدمات روحی ناشی از یک نقش احساسی از برادرش «عاجزانه درخواست کرد» برای او گل فراهم کند تا به خوابیدن او کمک کند.

حالا تورن گفته یک بخش از آشپزخانه اش را به طور کامل به ماریجوانا اختصاص داده، اما از اینکه مردم فکر می کنند او معتاد است عصبانی می شود.

او در اینباره گفته: «این ماجرا خیلی عصبانی ام می کند. فکر می کنم آن ها تصور می کنند اعتیاد جدی به مواد مخدر دارم اما من فقط گل می کشم.»

ست روگن

ست روگن، بازیگر و نویسنده ی کانادایی، در فیلم هایی مثل «باردار» (Knocked Up) و «پاین اپل اکسپرس» (Pineapple Express) نقش یک فرد معتاد را داشته، اما او درباره ی تجربه اش در مورد مصرف ماریجوانا در زندگی واقعی هم به صراحت صحبت کرده.

روگن گفته اغلب اوقات هنگام نوشتن، مواد مخدر مصرف می کند و در سال ۲۰۱۱ هم در مصاحبه ای مدعی شده بود مصرف گل کمک می کند از عهده ی کارهای دشوار و یکنواخت زندگی روزمره راحت تر برآید.

روگن در اینباره گفته بود: «نمی دانم که به من می کند بتوانم بنویسم یا نه. اما کاری می کند که متوجه نباشم که در حال نوشتن هستم. نمی دانم که باعث می شود بهتر کار کنم یا نه. اما کاری می کند که برایم مهم نباشد در حال کار کردن هستم. چه کسی دوست دارد کار کند؟ اما اگر در عالم هپروت باشید، دیگر به نظرتان کار نمی آید.»

ست روگن حتی در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۹ اذعان کرد که همیشه، از جمله زمانی که جلوی دوربین مشغول بازی است، نشئه است!

کیت هادسون

کیت هادسون در مصاحبه ی تلویزیونی خود در شوی الن دیجنرس در فوریه ی ۲۰۲۰، با برادر خود، الیور هادسون، «جرأت یا حقیقت» بازی کرد.

در جریان این بازی هادسون به مصرف گل به همراه پدر و مادر معروفش، گلدی هاون و کرت راسل، اعتراف کرد.

هادسون یک بار هم در سال ۲۰۱۵ در مصاحبه ای درباره ی این موضوع صحبت کرده بود.

او در مصاحببه ی خود گفته بود که «شاید یک وقتی» به همراه متیو مک کانهی، همبازی اش در فیلم «چگونه مردی را در ۱۰ روز از دست دهیم» (How to Lose a Guy in 10 Days) گل مصرف می کرد.

بیشتر بخوانید:

چهره های مشهوری که روزگاری گرفتار اعتیاد شده بودند

عوارض اعتیاد به گل ؛ از سرخوشی تا سرخوردگی

همه تصورات غلط درباره «گل»: دومین ماده مخدر شایع در ایران

با تاثیرات مثبت و منفی «ماریجوانا» یا همان «گُل» بر روی مغز و بدن آشنا شوید

۵ ماده‌ای که اعتیاد آورترین مواد مخدر و روانگردان موجود در کره زمین شناخته می‌شوند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو