دانلود بازی Neversong برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Neversong برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

308

1399/3/4

05:54


عنوان اکشن، دوبعدی و فانتزی Neversong به مانند یک اثر هنری زیبا است که توسط استودیوی اتموس گیمز (Atmos Games) توسعه یافته و شرکت سرنیتی فورج (Serenity Forge) انتشار آن را بر عهده دارد. داستان این بازی در مورد پسری جوان به نام Peet خواهد بود که تاکنون در کما بوده است و وقتی به هوش می‌آید، خود را در میان انبوهی از کابوس‌ها و اتفاقات عجیب می‌یابد.

قهرمان کوچک داستان Peet، پس از بیدار شدن از حالت کما متوجه می‌شود که دوست وی ناپدید شده است. شما در این بازی خیال‌انگیز به ماجراجویی می‌پردازید تا هم دوست گم‌ شده‌ی خود را مجددا ملاقات کنید و هم از گذشته‌ی Peet و اتفاقات آن مطلع شوید. در این بازی شما در شش مرحله‌ی جذاب که کاملا دنیا و اتمسفر منحصر به فردی را دارا هستند، به جست و جوی خاطرات خود خواهید پرداخت. در این مسیرها باید با چوب بیس‌بال محکم خود انبوهی از دشمنان و موجودات اهریمنی را از پای درآورید. گاهی می‌توانید از مناظر چشم‌نواز بازی لذت برده و به موسیقی فوق‌العاده‌ی آن گوش فرا دهید. شما باید بفهمید علت ناپدید شدن دوستتان چیست. همچنین باید از اتفاقاتی که باعث شدند شما به کما فرو روید، سر درآورید.چندی پیش عنوان اکشن و فانتزی Neversong برروی پلتفرم گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی عرضه گردید.

Neversong PC-PLAZA

دانلود-بازی-Neversong

مطالب مرتبط

برای من داستان و مضامین فوق‌العاده‌ی عنوان Neversong به مانند داستان‌های تاریخی هزار سال گذشته است. در این بازی شما حقیقت را کشف می‌کنید و حقیقت شما را از بند خیالات رها می‌کند (نقد از وبسایت گیم‌اسپیس با نمره ۹٫۵/۱۰)

Neversong یک بازی عالی است. این عنوان هم برای کسانی که به دنبال تجربه‌ی یک عنوان خاص و مفهومی هستند و هم برای بازی‌بازانی که با تازگی قصد ورود به این دنیاهای فانتزی را دارند، بسیار مناسب خواهد بود. این بازی به شدت تجربه‌ی خاص و منحصر به فردی محسوب می‌شود و لذتی که از این بازی میبرید تا مدت‌ها در خاطرتان خواهد ماند. این عنوان یک نمونه‌ی مشخص از توانایی‌های بالای توسعه‌دهندگان مستقل محسوب می‌شود (نقد از Twinfinite با نمره ۹/۱۰).

منبع توضیحات: گیم‌فا

info

Upon waking from a coma, Peet’s girlfriend is nowhere to be found. Thomas Brush, creator of Pinstripe, invites you to investigate the screams coming from the heart of Blackfork Asylum, the increasingly violent behavior of the grown-ups, and the strange truth about Peet’s past in this hauntingly dreamlike fable. Discover what’s lurking beyond the doorbell in this strange tale that started almost a decade ago.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or higher
Processor: 1.7 GHz Dual Core CPU
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics
Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Neversong-PLAZA با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو