دانلود بازی BOSSGARD برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی BOSSGARD برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

179

1399/3/4

05:54


بازی BOSSGARD در سبک چندنفره آنلاین و آفلاین توسعه یافته و هدف بازیکنان در آن تبدیل شدن به غول داخل بازی است. در جریان بازی، کاربران با انتخاب کاراکتر خود از بین باس‌های مختلف به میدان نبرد ملحق می‌شوند. بازیکنان هدایت کاراکتر‌هایی همچون تکه نان تُست، تاس و غیره را در اختیار می‌گیرند. گویا کاربران می‌توانند در جریان بازی با دوستان خود به رقابت بپردازند یا اینکه با تشکیل تیم به نبرد با بزرگ‌ترین غول در بازی بروند. به گفته سازندگان کاربران در بازی در محیط‌های «شلوغ» قرار می‌گیرند؛ طوری که المان‌های داخل محیط حواس بازیکنان را پرت می‌کند. از محیط‌های این بازی می‌توان به یک جزیره اشاره کرد و در آن سو شاهد منطقه‌ای همانند آشپزخانه هستیم که در کنار یک لیوان قهوه بزرگ دیده می‌شود. BOSSGARD پتانسیل این را دارد که یک بازی چندنفره سرگرم‌کننده باشد و در دورهمی‌های دوستانه، به سرگرمی خیلی جذابی برای‌تان تبدیل شود.

BOSSGARD PC-PLAZA

دانلود-بازی-BOSSGARD

BOSSGARD را نه از نظر ایده ولی از نظر حس و حال کلی، می‌توان با بازی‌هایی مثل Broforce، Nidhogg 2 یا Towerfall مقایسه کرد. این دست بازی‌ها، نه داستان فوق‌العاده‌ای دارند و نه تجربه تک‌نفره خیلی عمیقی ارائه می‌دهند. این بازی‌های Co-Op برای این ساخته شده‌اند که همراه با دوست یا دوستان‌تان مشغول تجربه آن‌ها شوید و اوقات بسیار مفرحی داشته باشید. BOSSGARD البته ایده جالبی هم دارد. در این بازی یکی از بازیکنان در نقش باس قرار می‌گیرد و بازیکنان دیگر، در نقش وایکینگ‌هایی قرار می‌گیرند که باید این باس را شکست دهند. هر هیرو ۱۰ بار شانس ریسپاون شدن دارد و در این مدت، باید بتواند باس را شکست دهد و در غیر اینصورت، باس برنده نبرد خواهد بود. با اینکه ایده کلی بازی ساده است، ولی تقابل بازیکنان با یکدیگر در قالب باس و قهرمان، دقایق سرگرم‌کننده‌ای را خلق می‌کند.

اما یکی دیگر از ویژگی‌های خیلی جالب بازی BOSSGARD، سبک طراحی بامزه آن است. این موضوع را می‌توان در طراحی همه بخش‌های بازی از باس‌ها که یکی از آن‌ها یک تکه نان است گرفته تا هیرو‌ها و حتی محیط‌ها مشاهده کرد. این محیط‌ها اکثرا طراحی خوبی دارند و تعداد آن‌ها هم قابل قبول است و همین مساله، باعث خواهد شد تا از این حیث در بازی احساس کمبودی نداشته باشیم. تنوع طراحی‌ها، در زمینه هیرو‌ها هم حفظ شده است و از نظر ظاهری، این شخصیت‌ها همگی منحصر‌به‌فرد هستند. با این حال هیرو‌ها از یک نظر مشکل دارند و آن هم یکسان بودن توانایی‌های ویژه برخی از آن‌ها است.

منبع توضیحات: زومجی

info

WHO’S THE BOSS? Well, it’s finally you! So grab your friends and get ready for the craziest fights in our fast-paced asymmetrical multiplayer game. The meanest? The baddest? The silliest? Choose from a variety of unique bosses that are yours to command! Strike fear in your enemies as a mighty fortress or keep them on edge as an angry slice of bread, it all depends on how bossy you feel today!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel Core2 Duo E8400, 3.0 GHz / AMD Phenom II X4 940, 3.0 GHz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 550 Ti, 1 GB / Radeon R7 250, 1 GB
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel i7 920 @ 2.7 GHz, AMD Phenom II 945 @ 3.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 680, AMD Radeon R9-280X
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی BOSSGARD-PLAZA با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو