دانلود بازی The Persistence برای کامپیوتر – نسخه CODEX و FitGirl

دانلود بازی The Persistence برای کامپیوتر – نسخه CODEX و FitGirl


منبع: دانلود ها

144

1399/3/4

05:54


داستان بازی در یک سفینه فضایی تحقیقاتی با نام The Persistence در سال ۲۵۲۱ شکل می‌گیرد. این سفینه فضایی در سفر خود بر روی یک ستاره در حال فروپاشی آرام می‌گیرد که این ستاره ۱۷ هزار سال نوری با کره زمین فاصله دارد. زمانی که تیم تحقیقاتی مشغول انجام آزمایش و بررسی منطقه شده ناگهان اتفاق‌های عجیب و ترسناکی برای آن‌ها رخ می‌دهد که در نهایت بسیاری از افراد گروه جهش یافته و دچار تغییر می‌شوند. خوشبختانه سفینه فضایی The Persistence بر اثر جاذبه موجود در آن ستاره ناپایدار با هیچ خطری مواجه نمی‌شود و به لطف سیستم کامپیوتری این سفینه که IRIS نام دارد، افراد حاضر در سفینه از خطرات بیرونی نجات یافته و در سلامت به سر می‌برند. آیا شما به اندازه کافی می‌توانید در این محیط خطرناک زنده بمانید و سفینه فضایی The Persistence را نجات دهید؟!

The Persistence PC-CODEX | FitGirl

دانلود-بازی-The-Persistence

مطالب مرتبط

ایده بسیار جالبی که در بازی The Persistence طراحی شده این است که شخصیت شما پس از هر بار مردن دوباره زنده نخواهد شد و بازی بصورت یکپارچه در جریان قرار دارد، هر بار که شما می‌میرید یک شخصیت جدید دیگر توسط سیستم کامپیوتری IRIS انتخاب می‌شود. شخصیت جدید سفینه را به شکل دیگری می‌بیند و با دشمنان و آیتم‎های جدید و متفاوتی روبرو خواهد شد.

یکی از لازمه‌های عناوین سبک ترس و بقا وجود شرایط و المان‌های مخفی‌کاری می‌باشد و عناوین واقعیت مجازی این فرصت را به خوبی در اختیار سازنده قرار می‌دهد. بازیبازان می‌توانند بصورت مخفیانه در محیط حرکت کنند و یا در پشت وسایل و سنگرهای موجود در محیط از دید دشمنان مخفی شوند. در بازی The Persistence دوستان شما می‌توانند با استفاده از گوشی‌های هوشمند و تبلت به بازی شما متصل شوند و کامپیوتر سفینه را هک کنند، زمانی که دوستان شما وارد سیستم بشوند می‌توانند کارهایی مانند کنترل درها، پرت کردن حواس دشمنان، غیرفعال سازی تله‌ها و آشکار سازی آیتم‌های مخفی را برای شما انجام بدهند.

حالت‌های مختلف که در بازی تعبیه شده‌اند:

  • حالت Glass Cannon: این بخش حالت بقا شامل مهمات بی‌نهایت برای یکی از اسلحه‌های شما می‌شود. در این راستا شما باید ۲۴ اتاق را که شامل دشمنان مختلف می‌شود پشت سربگذارید و در انتها از محیط پا به فرار بگذارید. این حالت در نمایشگاه EGX به یکی از پرتجربه‌ترین حالت‌ها تبدیل شد.
  • حالت Campaign+: این بخش در حالی که یک نیو گیم پلاس است به شما اجازه می‌دهد که با تجهیزات ارتقا یافته باری دیگر بازی را از نقطه ابتدا شروع کنید اما با این تفاوت که این بار شاهد سخت‌ترین درجه سختی می‌شوید. در این حالت ویژگی SuperSense دیگر قابلیت نشان دادن دشمنان پشت دیوار را ندارد و در آن سو Bloodhound نیز در جریان بازی شما را دنبال می‌کند. تنظیمات جدید در بخش ارتقا کاراکتر به همراه Platinum Gear برای کمک به کاربران در این بخش در نظر گرفته شده است.
  • حالت Firts Blood: همانند Glass Canon، در این حالت شما باید از پایگاه یاد شده فرار کنید اما با این تفاوت که تنها یک چاقو در اختیار شما قرار گرفته می‌شود و باید مرحله را با روند مخفی کاری پشت سربگذارید.
  • حالت Permadeath: این حالت بخش همانند کمپین است که تنها یک بار توانایی تجربه آن را خواهید داشت و پس از مردن به نقطه ابتدا برمی‌گردید. البته قابلیت جابه‌جایی سریع برای ارتقا و خرید تجهیزات در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

منبع توضیحات: گیم‌فا و  زومجی

info

The Persistence challenges you, a clone of security officer Zimri Elder, to survive aboard a doomed deep space colony starship, overrun with horrific and murderous aberrations. You are the last survivor. Your mission? Restore functionality to the ship and somehow make your way back to Earth.

The only thing that stands in the way of saving the starship is an array of clone printed monstrosities, constantly replenished by the ship’s malfunctioning clone printer. If any encounter with these foes proves fatal, Zimri’s consciousness is uploaded into a new host body, ready for the next attempt.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1
Processor: Intel i5 4570
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750ti
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel i7 4770
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 1060
Storage: 5 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل هات‌فیکس بازی را دانلود کرده و نصب کنید. سپس محتوای درون پوشه CODEX که در فایل هات‌فیکس وجود دارد را در محل نصب بازی خود کپی و جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود هات‌فیکس بازی Hotfix incl Crackfix-CODEX با لینک مستقیم

——————–

دانلود بازی The Persistence-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

——————–

دانلود فیت گرل The Persistence + Hotfix-FitGirl با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو